Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 14]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paolo®

    Paolo® Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Opeens waren de eerst lampjes rood... ! In de startpost kon ik niet echt begrijpen wat dat nou inhoud!? Hij is dan in principe overleden of niet? En dan moet ik hem opsturen??

    Groet
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoeveel lampjes waren rood en geeft die een error code?
     
  3. Paolo®

    Paolo® Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    de 1ste 3 lampjes zijn rood hij geeft geen error? geen beeld
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dan zal ik toch MS gaan bellen want je moet hem gaan opsturen. In de startpost staat het nummer.
     
  5. Paolo®

    Paolo® Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik ga morgen bellen! Ik las ook dat als je Ring of Death hebt dat je 3 jaar garantie hebt? Want ik heb hem bij de launch gekocht in 2005 dus moet in principe nog garantie hebben!

    Bedankt voor je reactie
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dan heb je nog garantie ja. Succes
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Mhm UPS nog niet langs gekomen, en zal ook wel niet nog komen, heb mijn trackingnummer al en die staat nog op: 'Ontvangen factuur gegevens'. Hoop morgen.
     
  8. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Als er nu nog ontvangen factuur gegevens staat komen ze morgen ook niet.
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Staat er nog steeds, waarom zouden ze morgen niet kunnen komen dan. Mag hopen van wel, vrouw van Microsoft zei binnen 48 uur en heb geen zin om nog tot Woensdag te wachten. :mad:
     
  10. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Bij mij veranderde de status 's ochtends vroeg al. Of ze moeten hem vanavond er nog snel door persen. Maar als die status er om een uur of 8 nog staat kan je het vergeten denk ik.
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Nee, bij mij gaat het om iets anders! :+. Microsoft zou via UPS een doos sturen + labels sturen, die zouden binnen 48 uur komen en nemen mijn 360 dan meteen mee. Alleen eergisteren kreeg ik al een mailtje met wat ik moest doen en daar zat mijn tracking al bij, dus kon ik het bekijken. Alleen UPS is vandaag nog niet geweest met doos en labels, dus hoop morgen. :)
     
  12. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Volgens de UPS-site krijg ik waarschijnlijk morgen mijn x360 weer terug.
    Nou stond er bij het bricht van MS over het terug naar mij sturen van de x360, dat ik mijn arcade spellen opnieuw moest downloaden, wil ik die spellen kunnen spelen ook offline.
    Moet ik dan eerst de arcade spellen van de harde schijf gooien, of kan ik gewoon over de spellen downloaden?
     
  13. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb vanavond de service gebelt, alles geregeld. Krijg ik zojuist de mail met labels, doet de link het niet. Wat nu? Bellen of wachten of ze het morgen doen?
     
  14. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet de arcadespellen NIET eerst verwijderen, gewoon opnieuw downloaden dan wordt het spel weer "gekoppeld" aan je nieuwe console zodat je ze ook weer offline kunt spelen. De download is dan in een paar seconden klaar.

    Je DLC is gekoppeld aan je console en aan je gamertag. Heb je een nieuwe/andere console dan koppelt M$ de meeste DLC automatisch weer aan je nieuwe/andere console maar dat lukt niet bij alle DLC. Die moet je dus zelf even doen.

    Als het goed is levert UPS mijn 5e (!) console morgen weer af \o/ \o/
     
  15. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb gister ook maar eens een reparatie aanvraag ingediend, aangezien me xbox na lange trouwe dienst het ineens niet meer deed, en vandaag de mail gekregen met ups label enzo, maar gister stond er nog ergens bij dat ze een lege doos zouden opsturen, maar daar kan ik vandaag niks meer over vinden? krijg ik deze nog opgestuurd of moet ik zelf een doos regelen?
     
  16. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelf een doos regelen. Tip: bewaar de doos waarin je xbox weer terugkomt van M$, eens heb je hem weer nodig...
     
  17. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    ok bedankt voor de snelle reactie, dan zal ik morgenochtend gelijk eens even een doos gaan regelen ;)
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Bij mij zouden ze een doos sturen met labels alleen kreeg ik Zaterdag ook mijn labels, wat moet ik nou doen. Zal ze anders vanmiddag wel weer bellen mocht UPS nog niet langs komen.
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Sorry voor de dubbelpost maar dit is geniaal.

    Net nog maar gebeld en er is wat fout gegaan, die labels die ik binnen heb gekregen moet ik maar uitprinten en zelf een doos regelen en UPS bellen. :emo:

    Op mijn doos moet ik alleen die grote label plakken he, die bewijs moet ik ook uitprinten maar aan de chauffeur geven. Zo meteen maar snel op zoek dan naar een doos en dat UPS vandaag nog maar kan komen.
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2008
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat is al zeker meer dan een jaar standaardprocedure.
    Lekker geinformeerd persoon heb je dan aan de telefoon gehad.8) (die van de klantenservice van MS)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina