Ik heb mijn xbox 360 nu ruim 2 weken, alleen sinds 2 dagen krijg ik met allebij mijn controllers heel vaak (bij PGR 4 om de 5-30 seconden en bij GTA 4 wat minder) de melding dat ik mijn controller opnieuw moet connecten. De batterijen zijn nog niet leeg, hebben bij beide controllers nog 3 streepjes. Het is zowel boven als beneden. Wat zou ik hier aan kunnen doen? Zo spelen schiet niet op...
Kan het zijn dat je te ver van je console zit? en je zit denk ik in het foute topic, er is ergens een topic over de controllers
Branden het ledje op Xbox360 en Controller nog als je de tekst (Please reconnect controller) in beeld krijgt ???
Toch ligt het aan je batterij, denk ik. Ik gebruik ook doodgewone batterij voor controller. De meting van batterij is niet altijd betrouwbaar. Soms zie ik ook paar streepjes, maar dan loopt ie opeens snel leeg. Al bezit je xbox net twee weken. De oplossing luidt: batterij opladen, en nog eens opladen
Hmm kreeg dat ook sinds vorige week. Staan er 2 streepjes, zegt ie dat ze al op zijn (niet eens veel gebruikt en zijn nieuwe niet herlaadbare batts van philips). Erg irritant.
Nee het ledjes branden niet. Ja nou ineens is de batterij nog maar 1 streepje, denk ook dat het aan de batterijen ligt.
Duidelijk Het is Duidelijk je baterijen ik had het probleem namelijkk ook ff een plug and play charge kit gehaald probleem opgelost \o/ De normale baterij geven een verkeerde Mhm waarde aan en ze flucteren van waarde ofzo
Gewoon een GP Powerbank kopen, of 4x GP 2450mAh batterijen los. Ja het kost wat, maar dan heb je ook kanonnen goede batterijen . Dit verkopen ze ook wel gewoon in de elektrozaak, ik link ze alleen ff naar een webshop voor prijsindicatie.