[Algemeen] Fable 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 19 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Bowerstone zit er ook één. De laatste winkel voordat je naar Fairfax Gardens gaat, of old town, weet het niet precies zeker welke het nou is. Als je naar het marktplein gaat vanaf de brug dan moet je het rechter pad nemen, tussen het juweliers kraampje en de blacksmith en dan gewoon doorlopen vlak voordat je naar het andere deel gaat en dan zit hij links.
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dus in totaal zijn er maar twee kapper salons? :eek:
    En hoeveel Tatoo shops zijn er?
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik weet dat er een zit in het Gypsy camp, in bloodstone en maar even in Westcliffe.
     
  4. diablo85

    diablo85 Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    is er al iemand die kan vertellen waar dat theater game op de site van fable 2 te vinden is?
     
  5. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Old town ;) laatste gebouwtje naar fairfax is mijn nederige huisje van 16000 en daarvoor zit een kapper.

    Over die tatoeages trouwens, ik dacht dat je echt je hele lichaam onder moest tatoeëren blijkt het alleen body en face te zijn. Ach hou toch niet van die dingen dus dat scheelt :+
     
  6. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb serieus ff dubbel gelegen met een slappe lach, té grappig :D
     
  7. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Wel een beetje jammer dat je de game zo snel uitspeelt,ook het feit dat je te snel dik word en dat soort dingen vind ik wel een minpunt.
    En net als Nugget leg zegt dat het minder leuk word met de game voor een 2de keer te spelen,wat ik met Mass Effect heb.
    Prachtig spel maar bij de 2de keer overnieuw spelen begon de verveling wel toe te slaan,omdat sommige story questen gewoon niet leuk zijn nog eens over te doen vind ik dan.

    Ja ik weet niet hoe de questen in Fable 2 zijn,maar ik wacht anders maar even als die afgeprijst is aangezien ik nog andere titels op het oog heb.
     
  8. SoulSh0oter

    SoulSh0oter Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie wil er hero dolls Ruilen???
    ik heb nog nodig:
    -Reaver
    -Lucien
    -Hammer
    Ik kan zorgen voor Theresa en garth dolls.

    Ik hoor het wel, GT is trouwens: SoulSh0oter
     
  9. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Hebben we nu een apart draadje voor ;)

    Persoonlijk, als ik van plan ben een game meer dan 1x door te spelen, doe ik altijd na de eerste (wat ook na de story-line nog wel even interessant zal blijven gok ik) even wat anders tussendoor. Anders heb je het inderdaad wel gauw gezien.
     
  10. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja dat is ook een oplossing,nu game ikzelf ook niet echt aan een stuk door zoals de gemiddelde gamer maar af en toe op zo'n dooie Zondag hakt het gamen wel even goed in.
    En wil je natuurlijk een degelijke lange game,maar ik denk dat dat ook iets is van deze tijd want veel games op Next gen zijn tamelijk kort.
    Op uitzondering van Oblivion.
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Kun je met je eigen character looks co-op spelen? Zal vast wel gevraagd zijn maar heb totaal geen zin om 50 pagina's door te bladeren.
     
  12. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    uhm, als iemand jouw joined, ben jij wel je eigen character, maar de gene die jouw joined (of als jij iemand ander zijn wereld joined), ben jij/hij een henchmen..

    kan je kiezen uit good/neutraal/evil man of vrouw, dat vind ik zelf wel erg jammer..
     
  13. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het ook een gemiste kans. De meerwaarde van Co-op vind ik dan ook een tegenvaller in deze game. Wel leuk dat het erin zit, maar denk dat iedereen uiteindelijk toch liever met zijn of haar eigen char speelt. Om deze rede zie ik mezelf niet gauw iemand anders zijn game joinen. Er gaat al tijd genoeg in een spel als dit zitten, dan zou ik ook nog eens de helft van de tijd niet eens met m'n eigen char kunnen spelen als ik veel Co-op....
     
  14. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    Co-op hadden ze wat mij betreft eruit kunnen laten, naast het feit dat je je character niet kan meenemen heb je ook maar een heel klein bewegingsgebied omdat je in de buurt van je maat moet blijven.
     
  15. SoulSh0oter

    SoulSh0oter Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil iemand nog garth dolls??
    ik ruil ze tegen reaver of lucien.

    Add me en stuur message.
    GT: Soulsh0oter

    (ik vraag het hier mar ff want op het aparte hero doll forum zijn niet zoveel mense)
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Haha me zoontje was weg gelopen om een paar Hobbes te killen, want hij wilde net zo zijn zoals zijn vader. Kon ik hem weer gaan redden.
     
  17. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ik vind het zeker wel een toegevoegde waarde, maar vooral couch coop dan. Altijd gezelliger met z'n 2en imo
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ja bij mij ook. Ik was echt 10 dagen onderweg. Ik zie een kind van ongeveer 5 zoiets echt niet doen 8)

    Net trouwens even slecht geworden voor die expressions. Heb nu alle expressions voor mij en mijn hond maar moet nog alle abilities maxen voor die achievement. Moet echt nog 3 miljoen XP halen nu :x

    Om slecht te worden had ik 20 mensen uit bloodstone meegelokt maar elke keer als ik er nu kom wordt ik dik beschoten, wat vrij irri is.
     
  19. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik doelde eigenlijk ook meer op de xbox live co-op, ik ging er gewoon vanuit dat als je allebei met je eigen xbox op xbox live zit je gewoon allebei je eigen ding kunt doen. En dat gaat dus niet.

    Split-screen is bijna exact hetzelfde, en omdat ik daarvan een stuk minder verwacht is de split-screen ook een stuk beter. Daarnaast is het zo dat degene die naast je op de bank zit meestal niet een Fable II character heeft en dan is het gelijk een stuk minder erg dat je een standaard-character moet kiezen.
     
  20. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    ben je inmiddels alweer goed? :+ Ik heb het nu uitgespeeld en ben niet eens 100% bij een van de twee
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina