FIFA 09 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xbox-king

    xbox-king Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb bij mijn profiel gekeken maar kan niet dat programma vinden,
    kan je misschien iets duidelijker uitleggen? (of een link geven)

    alvast bedankt!
     
  2. Ashley__

    Ashley__ Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand?
     
  3. Nurt Cobain

    Nurt Cobain the real RocknRolla

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo programma? Je kunt hem gewoon online kijken, maakt gebruik van een flashplayer...
     
  4. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Aan de rechterkant zie je goals die je hebt opgeslagen (+ wedstrijdinfo). als je daar op klikt wordt er een nieuwe pagina geopend met daarin een flashplayer.
     
  5. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Gewoon bij je profielbeheer bij statistieken.. Zelf zoeken is niet zo heel moeilijk...
     
  6. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Ik kreeg ze ook niet bekeken. Heb toen flvplayer gedowned --> http://www.download.com/FLV-Player/3000-13632_4-10467081.html ... daarin kon ik ze wel bekijken. (zullen ongetwijfeld tig andere progs zijn, maar gewoon in iexplorer of ff deden ze het bij mij niet)
     
  7. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Volgende week vrijdag vindt er bij mij een toernooitje plaats met maarliefst 8 man. Nu wilde ik even testen of ik een toernooi kan aanmaken en met hoeveel spelers ik zo'n toernooi kan spelen. Blijkt dat ik het maar met 4 spelers tegelijk kan spelen. Dat vind ik wel ZWAAR matig.

    Kan eventueel de LOUNGE modus gebruiken, maar dan heb je allemaal extra's die je niet wilt aanvinken als je een wedstrijd start..... Bovendien klopt de puntentelling dan niet.....

    Ik wil zo'n toernooi juist doen volgens echte toernooi regels, omdat spelers die rood krijgen dan ook echt niet mee kunnen spelen de wedstrijd erop. Maakt het minder handig om 1 minuut voor tijd een doorgebroken speler neer te halen.

    Iemand een optie om dit te omzeilen? Zo'n online league, kun je dat ook met offline spelers spelen, of zit er niks anders op dan een LOUNGE toernooi op te zetten?

    Toch wel matig..... (minpunt zelfs wat mij betreft ;))
     
  8. Ashley__

    Ashley__ Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom denk je dat ik het hier vroeg, omdat ik het zelf niet kon vinden. :{
     
  9. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    hey in de nieuwe update heeft arsenal 5 sterren.
     
  10. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja ik zag het ook al ja en daar klopt niks van als je ze laatst hebt zien stuntelen tegen Stoke en Tottenham|:-
     
  11. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Nja, toch wel een 5 sterren team hoor :) Toch niet als Chelsea, Manchester. Arsenal heeft genoeg toppers. En een internationaal grote club.
     
  12. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    elke keer als ik af wil trappen loopt de hele xbox vast. offline of online maakt niet uit. is dit bekend bij jullie? voor de rest doet de xbox het prima. schijfje is ook schoon.
     
  13. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Update? Adidas Season update of een update van EA zelf??

    Liverpool was ook van een 4,5 naar een 5 sterren team gegaan na de 1e Adidas update, week erna weer 4,5 omdat Torres maar 83 meer was :eek:

    Heeft iemand Barca al gezien na de spaanse update? :eek:
    A: 93
    M: 86
    D: 85

    :lol:
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2008
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Geweldig dat Adidas LiveSeason. Verkloot heel je online spel. Ze mogen van mij wel wat meer opletten als ze de statistieken bijwerken want soms ...

    9/10 teams die ik online tegenkom zijn Manchester United. Hoge steekbal op Rooney / Ronaldo / Berbatov ( die hem dan aannemen met hun reet ) en je weet dat hun toch sneller rennen. Conclusie : Joystick neerleggen en hopen dat je keeper hem houd.
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Dat van Barca kan wel hoor, ze zijn dik in vorm. Maarja, dat hele Adidas Season vind ik toch niks, speel het dan ook altijd zonder.
     
  16. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren toevallig ook Barca en Man Utd tegengekomen. Wel 5 erg leuke potjes gehad eigenlijk.

    Valencia - Barca 1-0
    Valencia - Man Utd 1-0
    Valencia - Milan 6-1
    Valencia - Liverpool 3-1
    Valencia - Werder Bremen 2-0

    Tegen de eerste 2 eerst vol op de aanval, Ronaldo, Rooney, Eto'o en Messi zoveel mogelijk vastgezet, 1x scoren en lekker die bal rond laten gaan :). Je merkt gewoon dat hij geirriteerd wordt als hij niet die diepe bal kan geven op die gasten. Meer slidings etc.

    Daarna 3 leuke potjes gehad, alleen Milan was na de 1e helft makkelijk, het was 2-1 maar ik liep ineens flink uit omdat hij vol op de aanval ging. Toen moest er nog een verdediger af ook met rood, toen was het helemaal gelopen.

    Messi is trouwens nu wel echt heel erg snel. Leek zelfs wat onrealistisch snel, te snel voor de gameplay van Fifa bedoel ik.

    Tegen W.B. ging het spel ineens heel snel trouwens, dit kan toch niet bij een ranked match? Of kan je dan ook je spel op fast zetten ipv normal? De bal ging echt heeel erg snel rond, leek op PES.
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik vind Ronaldo heel erg snel geworden samen met Rooney. Hun schoten op doel zitten meestal altijd ook al is't vanaf een onmogelijke hoek. Erg raar, maargoed daar heb ik als Liverpool speler wel een antwoord op.

    Had FIFA08 een keeper die niet anticipeerde dan heb je nu met 09 een keeper die een voorzet ziet als een bal die automatisch over de achterlijn verdwijnt ( dus doeltrap ). Jammer genoeg ziet hij vaak dat de bal onderkant lat via z'n kale klets in z'n goal verdwijnd. Erg jammer, zou graag zien dat die glitch verholpen werd.
     
  18. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel echt nooit met van die goede teams. Daar vind ik weinig lol aan. Ik vind het juist leuk om met outsiders te spelen. Willem II gebruik ik ook vaak 8)
     
  19. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Inderdaad, met clubs als Heerenveen is het veel moeilijker om te scoren. Bij Man U hoef je geen moeite te doen, gewoon op goal schieten en die bal vliegt erin.
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Maar dan hebben we het ook over Man. United. Van de Sar was in't begin ( toen 09 net uit was ) helemaal niet goed, liet regelmatig ballen los en had rare reddingen. Nu, met die Live Season update, is hij niet te passeren. Dat deze keeper niet te passeren is vind ik wel een pluspunt. Het zou van mij nog wel moeilijker mogen. Reine ( mijn Liverpool keeper ) maakt sinds de update steeds meer blunders. Denk aan : een corner die indraaid en gewoon mijn goal in rolt zonder dat de keeper ook maar naar de bal kijkt, een kopballetje vanaf 20 meter die hij dan met z'n voet wegwerkt ( terwijl hij 'em ook kan pakken ) , en de leukste bij de 89ste minuut ( als ik 1-0 voorsta! ) naar voren lopen om zo ( volgens hem ) de 2-0 te maken. Vaak verlenging dus. Erg frusterend.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina