1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Fable 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 19 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Was 100% goed, toen 100% slecht en nu weer 100% goed :+ Gewoon door te donaten in de Temple of Light en door Villagers te killen :cool:
     
  2. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    ehj kearls...heel even vraagje over de coöp mogelijkheden
    kwil dit weekend met een kameraad beginnen met fable2, maar zijn xboxlive doet het niet meer(wtf), en dus wilde ik weten of coöp dan ook via systemlink mogelijk is?
     
  3. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    Nope, is niet mogelijk
     
  4. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je kind ook nog volgroeien als je hem pas verwekt nadat je naar de sphire gaat? of blijft hij dan een baby?
     
  5. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een kinder vraag, vooral om het te verwekken, want ik weet niet hoe dat moet :)
    Ik ben getrouwd met een vrouw, en als we in ons huisje kwamen en richting bed wilden gaan, vroeg ze achter "sex". Ik heb gekozen voor condoom, omdat ik nog niet meteen een kind wilde, maar nu mag het wel, maar krijg ik ze niet meer in bed. Hoe doe je dat? Ik laat ze altijd volgen, "versier" ze even met wat expressies en kadootjes, maar ga ik gewoon alleen slapen als ik naar bed ga. Had ik maar één keer de mogelijkheid om een kind te verwekken met mijn voruw?
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Je moet de expression "Come Back To My Place" hebben. Deze kan je in de bookstore op Bowerstone kopen. Je kan meerdere kinderen bij één vrouw hebben. Ik heb er vier bij één vrouw (Kwik, Kwek, Kwak en Donald :cool:).
     
  7. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Waar kan je ze een naam geven? :+
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Richten naar het kind, linker trigger zodat hij wit wordt en dan Y (info) en dan X :)

    Ik wil nog een 5de (Katrien) maar het wil niet :mad: 8)
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    8)

    Ik heb het spel vandaag binnen gekregen, even een halfuur gespeeld en de sfeer is natuurlijk weer helemaal geweldig :thumbs:, ook heb je best wel snel hoorntjes? Mijn broer zijn poppetje heeft volgens mij nu al kleine hoorntjes. Die van mij is natuurlijk de goedheiligman :+

    Ik heb trouwens nog een vraagje, ik heb atm geen toegang tot internet, kan je dan nog wel terug naar die plaats waar die chest staat waar die rewards instaan van het theater gebeuren enzo?
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2008
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Zojuist het 5de kind en het was nog een meisje ook \o/:+ Zit er nog een maximum aan?

    Je ziet redelijk snel dat je evil aan het worden bent en je kan de kist niet openen als je niet met het internet bent verbonden. Maar je kan wel naar die plek toe.
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Maar je kan dus eigenlijk zoveel kinderen nemen zoveel je wilt, met meerdere vrouwen ? Hoop het wel, ik ga een hele leger maken. :lol:
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Weet niet. Heb er nu 8. 5 bij de 1 en nog 3 met 1 kind. Maar ik vraag me af of er nog een maximum aan zit. Wat ik ben nu van het kasteel naar een boerderij (Oakfield) verhuist en het raakt toch wel erg vol nu...
     
  13. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Het is geen clowncar heh cookie :b:

    Even een vraagje, ik had een huisje gekocht voor rond de 15000, me gezin erin gepleurt en ook wat dure meubels. Nu heb ik een veel duurder huisje voor hen gekocht. En wilde ik deze verkopen (32000 nu) voor de achievement, maar staat alleen set budget? :confused: Heb die andere al mijn marital (spelling?) home gemaakt.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Als ze allemaal maar niet weglopen Cookie, want dan blijf je bezig. ;)
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Oké, mooi dat je naar die plek terug kan gaan, kan ik als ik weer toegang tot internet heb ga ik maar eens die chest openen.

    Met blacksmithen gaat het trouwens best wel snel met het geld, ben nu rank 3 en het is nog wel aardig makkelijk :)
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.432
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Net de arena achter de rug, erg leuk, maar toch minder dan deel 1.
    Anyway, ik ben dik.
    Wtf.
    Het ziet er echt niet uit..kben breed en steving, maar met een nogal een pens. Toen ik me kleding eens afdeed schrok ik me dood. Die kerel ziet er niet uit! Man, hoe wordt je mooi slank en gespierd zoals in Fable 1? En waar is de brute armor? Potjandorie. Kan iemand me helpen?
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Er is geen armor. En voor je gewicht moet je selderij eten.
     
  18. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan je "armor" in deze game zo mooi maken als je zelf wilt.
    Blijf gewoon zoeken/proberen totdat je een leuk setje hebt en dye die.
     
  19. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik was een tijdje op een dieët van taart. Nu heb ik een behoorlijke buik. Hoe kom ik hier van af?

    En wat van welk voedsel word je niet dik? Of zijn er andere (goedkope) alternatieven voor het restoren van je HP?
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.432
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Maar ik zie geen reet..alleen de standaard bandit crap in de shops.
    En hoe wordt je weer slank?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina