Gears Of War 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja intertoys is sowieso niet handig als zaak om je games te preordenen. Ik heb het sowieso gehad met het preorderen van games. Beste is gewoon om de dag voor de release rond te kijken :). In de eerste week is het toch nooit uitverkocht ;)
     
  2. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Kreeg Gears of War dan lager dan een 9 op Eurogamer? Ik denk niet dat Gears 2 beter wordt dan deel 1. Deel 1 is namelijk super goed, het maximale dat Gears 2 kan is dat het Gears 1 evenaard. Maar zoals ik eerder al aangaf, Halo 1 was ook goed en 2 was naar mijn mening iets minder goed. Ik denk dat dit voor Gears of War 2 ook gaat gebeuren ;)
     
  3. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    naja ik heb hem gewoon in de winkel gehaald de pre order kit dus mischien klopt die site niet.
     
  4. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij juist niet. Dat is juist het mooie, bij Halo hadden ze beswel drastische veranderingen. Het enige wat hier echt drastisch veranderd (denk ik) zijn de shotgun/lancer powers.

    Verder zijn er juist alleen maar verbeteringen.
    - Graphics opgepoetst (bv destructable omgeving, alleen maar mooi voor het oog)
    - Cover systeem verbeterd (kan nu midden in een swat turn ook stoppen)
    - Nieuwe modes (online/offline)
    - Nieuwe maps

    Voor mijn gevoel juist alleen maar verbeterd, een waardige opvolger :thumbs:
    Margoed we zullen zien he :)
     
  5. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff, alleen voor de finishing moves zou ik 'm al kopen :D. Normaal gesproken vind ik €65 echt idioot duur voor een game, maar hier leg ik 't graag voor neer.
     
  6. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de video review van www.ign.com zie je om 3 min 14 de gouden launcher_O_
     
  7. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Halo 3 was juist niet vernieuwend
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    @MetalSonic
    Om Gametrailers te quoten.

    "Players were promised that Gears 2 would be bigger, better and more badass.
    The final verdict done, done, and done"
     
  9. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan de ene kant kijk ik ook erg uit naar dit spel ( te erg). Aan de andere kant dwing ik mezelf ook gewoon om nuchter naar dit spel te kijken en een "anti-hype" te creëren, op die manier bevalt het spel uiteindelijk beter.

    Wat het met Halo 2 ten opzichte van 1 voor mij misschien was, was dat Halo echt nieuw en origineel was. En Halo 2 was dan meer van hetzelfde. Gears of War 2 is ook meer van hetzelfde. Gaf Cliffy Bliszinski ook al aan, maar toch als je hele hoge verwachtingen hebt en denkt dat het heel veel beter wordt. Dan kan je dus bedrogen uit komen.

    Ik vind het in elkgeval erg leuk dat er nu meer boss fights in zitten, want die mochten er bij deel 1 wel in grotere mate zijn. Verder heb ik heel veel zin in de Horde mode. Ik houd sowieso veel van co-op. Punten waarop ik zin heb in Gears 2 zijn:
    - Horde mode
    - Lancer die sterker is
    - Maps die interactiever zijn dan bij Gears 1
    - 5 vs 5 ipvs 4 vs 4
    - Campaign die net wat langer is

    En het is natuurlijk erg leuk dat je oude maps kan downloaden ( zoals Mansion etc) ik kijk er nu al naar uit om Horde te spelen in Mansion. Als dat kan :D:D...
     
  10. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Neen, de game speelt totaal anders. Goed! maar anders :)

    Gameplay zelf is heel anders al, je loopt, beweegt, springt anders. De shotgun voelt heel stroef aan, en heeft een late reactie, soms lijkt het alsof hij niet werkt. De lancer is idd sterker en speelt wel fijner.

    Verder heb je natuurlijk stopping power wat er ook voor zorgt dat je bijvoorbeeld niet weg kan duiken als er op je geschoten wordt. Door deze dingen heb je echt het gevoel dat je een andere game aan het spelen bent.

    Graphics zijn idd stuk mooier, met name de belichting is echt prachtig om te zien.
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2008
  11. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    :b: Nu maar hopen dat ik dit ook zo ga ervaren. Halo naar Halo 2 vond ik btw niet leuk, maar de stap van Halo 2 naar 3 was wel weer erg goed. Vooral door de 4 player co-op \o/
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    beetje offtopic maar vond je de MP van halo2 dan niet vet? of ben je meer een sp/co-op gamer? Ik kijk wel vooral uit naar Horde, lekker co-op hordes locust afknallen:)
     
  13. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja het is natuurlijk vooral een kwestie van smaak. Halo 2 had immers meer wapens, meer gameplay mogelijkheden. Door onder andere de toevoeging van Dual Wield. Je kon het nu ook echt online spelen, en er werd nu ook in de stad gevochten.

    ÉÉn van de grootste afknappers van Halo 2 voor ( herinner ik me nu weer) was het op het moment dat je met de aliëns ging spelen. Ik vind het leuk om aliëns af te schieten maar ik wil er niet mee spelen. In geen enkele game, in de Unreal Tournament games speel ik ook altijd met een mens en desnoods een robot. En bij Gears of War speelde ik ook altijd 10 keer zo graag met de COG soldiers ( Waar staat dat btw ook alweer voor????)

    Ik weet zelfs dat ik bij Gears of War als ik in een locust team zat instinctief geneigd was om meteen te schieten als ik andere locust zag online. Zo heb ik een paar keer met een boomshot een team kill gemaakt 8). Als ik een locust zag was het "OEH enemy, één seconde later had ik al geschoten " :p
     
  14. Maximozes

    Maximozes Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgende deel van de storyline staat op de site :b:

    klikkerdieklik
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik weet wel zeker dat dit spel beter wordt... er viel namelijk nog heel wat te verbeteren aan Gears 1 (hoe goed en leuk die game ook was) en ik heb in de reviews de bevestiging gezien dat er veel verbetering is doorgevoerd.

    Niks verbazingwekkends trouwens, maar ik zie terug: een beter verhaal (veel persoonlijker), meer en meer variatie in de wapens, meer en meer variatie in de omgeving, meer en meer variatie in de tegenstanders, een langere campaign, meer variatie in campaign objectives, meer MP maps, meer MP modie, betere SP en MP balancing (shotgun roll zeg maar dag met je handje), meer features (tegenstander gijzelen, minigame voor chainsaw gevechten), meer spelers op de MP maps.

    Need I say more? Ben ik nog iets vergeten? Alles bij elkaar zie ik dit als de Gears.

    ...

    Oh... en de graphics zijn ook weer iets beter (wie had daar nog op durven hopen). ;)

    Gears 1 was al vet, maar dit wordt echt hollywood blockbuster grade spektakel.
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2008
  16. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm dat is toch iets wat mij juist níet lekker lijkt spelen.. Ik bedoel, die stopping power zorgt er ook voor dat wanneer jij snel van de ene cover naar de andere rent je onderweg gewoon 'gestopt' kan worden.

    Achjoh, zolang die headshots met sniper er nog inzitten zal het wel los lopen :) Ik ga nu niets meer verwachten, laat de game wel over me heenkomen. Kzie het als een mooie beloning op een fakking verlepte meest kut gemaakte ooit proefwerkweek :9 *)
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Jij zat natuurlijk met je kop al bij deze game... ;)
     
  18. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er al wat bekend over de host advantage?
     
  19. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat waren/ zijn dan de negatieve punten van Gears of War 1? Shotgun battle had iets vervelends, maar als je daar goed in was overleefde je het wel. Dat er niet heel veel verschillende wapens zijn miste ik ook niet echt. In tegendeel de extra wapens zoals de Torque bow gebruikte ik al niet. Ik gebruikte slechts de lancer, shotgun en soms de boomshot.

    Als de shotgun echt heel slecht is dan vraag ik me af wat je dan als wapen hebt voor de close combat? Sowieso is de shotgun je standaard wapen. Hij mag dus ook weer niet té slecht zijn ;).. Ben benieuwd, ik laat de MP lekker over mij af komen. De toevoeging van de flame thrower vind ik niet echt denderend. Vooral omdat ik kwa vuur nu al aardig verwend ben geworden ( Farcry 2 )
     
  20. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    je hebt als nieuwe wapens ook mortier, schild, chaingun en zon heel zwaar pistool
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina