[XOne] Brothers in Arms Hell's Highway [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 okt 2008.

1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Voor mij wel, alleen kwa grahpics minder voor de rest beter. Vind hem ook beter dan CoD4.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je kan ze niet echt vergelijken. Maar persoonlijk vond ik de SP en MP van Battlefield geen drol aan. En heb ik veel meer plezier met BIA.

3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ligt er eigenlijk ook maar aan wat het belangrijkste is, de SP of MP
    Voor SP - BIA:HH
    Voor MP - BF:BC

4. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, het probleem aan mij is dat ik alletwee doe, met afwisseling 8)

Maargoed, ik denk dat ik gewoon eerst de demo probeer (En niet verwijder als de intro te lang duurt zonder skip :+ )

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Demo geeft geen goed beeld van de complete game, dat kan ik wel vertellen.

6. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor ook van veel mensen dat de demo van HH bagger is, maargoed. Ik vond de demo niet echt slecht, dus dan kan ik wss meer verwachten v.d. hele game? :)

Btw, ik ga wss eerst de SP van Bad Company uitspelen, dan ruil ik het tegen Hell's Highway :)

7. *360*

*360* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hoort veel mensen negatief over deze game, maar daar hoor ik zeker niet bij! Ik heb de game nu 2 dagen in bezit en vind hem heerlijk spelen. Grafisch ook (zeer) sterk :) Velen klagen daar over, maar wat mij betreft is hij zeker niet minder dan de gemiddelde game de afgelopen maanden. Wat ik ook leuk vind is dat het in Nederland afspeelt en je dat ook in kleine details terugziet (verkeersborden en weet ik veel wat nog meer...)

Multiplayer heb ik nog niet geprobeerd, dus daar kan ik nog niets over zeggen ;)
    Al met al een vette game tot nu toe met als enige minpunt, wat mij betreft: de AI van tegenstanders én soms ook teamgenoten. Maar omdat het verhaal ook mooi is maakt me dat niet zo heel veel uit...

8. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    AI vind ik juist sterk, ze schuilen echt goed + hoe dichter je bij ze komt, dan gaan zij naar achteren en dan is het leuk om ze vast te zetten waardoor ze nergens meer heen kunnen.

9. *360*

*360* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet toegeven dat je wel gelijk hebt. Die AI is eigenlijk (heel) soms niet zo super, maar voor de rest na wat meer gespeeld te hebben is het toch best aardig. Wat ik dan bijvoorbeeld minder vond is dat iemand van het bazooka-team zijn bazooka ging herladen (en dat duurt lang...) op het moment dat hij precies tussen 2 muurtjes (en dus makkelijk geraakt kan worden) in zit.
    Nog een vraagje trouwens: wat moet je doen als een teamgenoot neergeschoten is? Kan je dan nog wat doen? :)

Laatst bewerkt: 2 nov 2008
  10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Nee, volgens mij respawnen ze gewoon. -_-

11. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ze respawnen als je bij een checkpoint bent dacht ik.

12. GeJel

GeJel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er nu ook een paar dagen mee bezig en heb er een hoop lol mee. Ik snap alleen niet alles van het verhaal: ik heb de eerdere delen niet gespeeld en in die tussenfilmpjes pik ik ook niet alles op. Omdat iedereen in het groen is gekleed haal ik ze allemaal door elkaar. Is er ergens een site of zo waar ik het verhaal na kan lezen?

Laatst bewerkt: 3 nov 2008
  13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Als het goed is komt er helemaal aan het begin een filmpje waarin je ziet wat er toen allemaal gebeurd was...

14. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Shit yeah wat een game, net eindelijk uitgespeeld (had niet zoveel tijd sinds ie uit was..).

15. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Die achievements waarvan je onder andere elke dag moet spelen en op 17 September moet spelen kan ik toch glitchen door gewoon de datum te veranderen van mijn 360 ?

Ben nu bij die missie in Veghel, vette game! :cool:

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgens mij moet op xbox live aangesloten zijn om die te halen, dus je xbox zet hem dan steeds terug op de goede datum.

17. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee want je moet ingelogt zijn op live... Maar er was wel een manier om de achievements waarvoor je 1 week lang moet spelen etc. te glitchen, moet je maar even googlen, maar die van 17 september kan niet.

18. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Net voor het eerst de Multiplayer gespeeld, alleen spacde de wolken in de lucht een beetje bij mij. Het is moeilijk uit te leggen maar het zag er heel raar uit, toen ging ik weer naar de Singleplayer en had nergens problemen van. Hopelijk is dit gewoon van de game en niet dat mijn 360 rustig sterft want heb hem pas anderhalve week, komt net van Duitsland af. :mad:

19. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    speel jij de MP nog wle eens Hybrid?

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ik vind de multiplayer maar 3x niks..

Deel Deze Pagina