Ik ben wel benieuwd naar deze game, maar heb eergisteren de demo van Naruto op de PS3 gedownload, en die game gaat er sowieso zeker komen. Heerlijke game is dat, als je het tegen iemand speelt
Wel jammer dat de demo zo kort is en dat het nou net daar wordt afgekapt. Zat in afwachting van wat ik moest doen om te winnen, wordt het spel afgekapt
Ik ga Ultimate Ninja Storm volgende week gelijk halen...en een weekje later is het tijd voor The Broken bond zeker?
Volgende week verwacht Dimension Plus de game. Ben benieuwd in elk geval..heb er zin in. Ik ben sowieso de laatste tijd weer flink into Naruto...niet dat ik het niet cool vond,maar ik kwam er maar niet aan toe. Maar op m'n Ipod Touch op werk in de pauze kijk ik mooi Naruto en thuis speel ik ROAN verder, en deze week dus UNS...HELL YEAH!!!
Ik heb deze demo gespeeld en vond hem heel aardig. Maar als ik zo Ninja Storm zie voor de PS3... dat ziet er werkelijk *amazing* uit. Hoe verhouden beide games tot elkaar?
Ik vond de demo wel vet. Gisteren ff gespeeld...jammer dattie vrij kort was! Voor de rest qua stijl wel hetzelfde als het eerste deel. Het eerste deel had ik gelijk op de releasedag gekocht. Hoewel het een vermakelijke game is, vond hem uiteindelijk niet de 60 euro waard. Ben daarom beetje terughoudend naar deze en wacht waarschijnlijk tot die 30 euro is! Ik moet trouwens zeggen dat ze in de demo wel eindelijk een beetje de leuke liedjes van de soundtrack hebben gebruikt en hoop dat ze dat in het tweede deel doorzetten! Ik had dat een beetje gemist bij het eerste deel. Daar kreeg je alleen een actieliedje bij een jutsu in een gevecht!
Speelde erg lekker moet ik zeggen! Jammer dat de demo zo kort is! Wel erg toffe gameplay nu dat je ook een team mee kan nemen. Zeker een overweging waard deze game. Maar denk dat ie nog even moet wachten tot ie budget word.
tof gevecht aan het eind , al moet ik zeggen dat het vechten zwaar kut is vergeleken met de naruto van de ps3
hoe voltooi ik die jutsu's. als ik die seals maakt kom er zo een rondje. maar bij mij mislukt die altijd. wanneer moet je hem loslaten?
er komt zo een grote C vorm wnnr je de goede hand signs heb gedaan. Je moet loslaten wnnr je chakra tot daar komt