[Centraal] Morrowind help-topic! Deel 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 1 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
  2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    *Alle onzinnige en kinderachtige reactie's verwijderd.

3. DarkRyder

DarkRyder The darkness is near

Leuk Bevonden:
    0
    ook mee eens, maar zullen we et nu dan over morrowind hebben??

ik heb al een aantal mensen in het vorige deel horen zeggen dat je geen grandmaster kan worden van Hlaalu als je da al van een ander bent, ik ben dit echter WEL, het is dus onzin, als je gewoon een paar quests doet en dan een counsiler nodig hebt, ga je naar vivec, zodra hij je support ga je weer naar de Duke en wordt je et wel.

ps. bij deel 3 (dat zeker komen zal) geen screens in et begin (irritant voor mensen zonder kabel if ASDL), alleen de links naar de andere threads, review en preview

4. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    dit had ik al vermeld in help topic deel 1

5. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Hey DarkRyder, je zegt dat je wel Grandmaster van 2 Houses kunt worden, maar toen ik voor House Hlaalu een stronghold moest bouwen kreeg ik daar niet de papieren voor omdat ik al een stronghold voor House Redoran had gebouwd. Nadat ik de Duke had vermoord kon ik de papieren wel van hem stelen, maar degene die over het bouwen ging deed er niets mee.

6. DarkRyder

DarkRyder The darkness is near

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen stronghold geprobeert te bouwen, zonder kan dus ook omdat alle strongholds op et hoogste lvl kwamen gelijk met mijn eerste (redoran), dus gewoon naar de Duke gaan en naar Camona Tong vragen.

7. masterofthegame

masterofthegame the best saiyen

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar ik de spreuk frency human een spreuk om mensen boos te maken

8. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    check de mages guilds of tel mora torens ofzo
    of misschien die argonian in dirty muriels club

9. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Vreemd

Volgens mij heeft het te maken met het feit dat ik zijn broer al had vermoord. Ik kan hem nu natuurlijk nu niets meer vragen aangezien ik de Duke ook al heb afgemaakt. Nou ja dan maar geen Hlaalu Grandmaster.

Thnx anyway.

10. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    eeeeh sorry hoor, maar je MOET zijn broer vermoorden....

11. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik had zijn broer vermoord om Hlaalu Hortator te worden. Dit hoefde niet ik had hem ook kunnen chanteren met een brief die ik in zijn huis vond, maar vermoorden was leuker.

Bedoelde je dit met je MOET zijn broer vermoorden of was er nog een andere missie waar dit moest.

12. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht dat jij niet wist hoe je bij de hlaalu kon joinen als je eerst bij telvanni of redoran was gegaan. dus jij zei dat je orvas dren had gemolt....maar je moet juist orvas dren mollen om bij de house hlaalu te kunnen joinen

13. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Natuurlijk wist ik wel hoe ik me bij de Hlaalu kon joinen. Ik heb het tenslotte tot House Brother weten te schoppen, maar ik kan dus geen Grandmaster worden en ik begrijp niet hoe dit komt. Zoals ik al eerder had gemeld dacht ik dat het door die bug kwam in het spel, maar andere zeggen dat het dus wel kan.

Even voor de duidelijkheid ik heb dus alles al gedaan wat mogelijk is in het spel. Ik ben dus geen n00b wat betreft deze game.

14. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    ik betwijfel of je al alles gedaan hebt aangezien morrowind een groot spel is, maar iig ik ben ook zeker geen n00b in deze game
    ik ben wel benieuwd hoeveel geld jij hebt.....wel even de eerlijke hoeveelheid doorgeven graag

15. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet een Nerano manor key jatten maar bij allebei de ventjes waarbij ik die kan jatten wil het niet lukken :mad:

16. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Natuurlijk zal ik niet echt alles hebben ontdekt, maar als je zoals ik drie maanden lang iedere dag meerdere uren heb gespeeld dan snap je wel dat ik gewoon veel heb ontdekt. Wat betreft het geld dat lijkt misschien niet zoveel : 317164 gold, maar als je beseft dat ik mijn huis had volgepropt met zo´n beetje ieder waardevol voorwerp dat er maar te vinden is is de waarde bijna ontelbaar.

Ik ben gewoon echt een verzamelaar.

17. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    ik ook, speelde ook elke dag 3 tot 4 uur......
    heb ook een huis (ules manor) helemaal ingericht met waardevolle spullen en heb in totaal 2.065.836gp. (heb ik net ff gekeken)

18. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Wat betreft die verzameling. Het gaat dus om voorwerpen als complete speciale armors, juwelen, kleding en wapens met ieder een waarde van rond de duizend tot honderdduizenden pieces of gold.

19. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Verscheen er bij jouw nou ook een zogenaamde lootbag. Het gebeurde nog wel eens dat voorwerpen zo maar verdwenen en toen ontdekte ik ineens die lootbag waar alle verdwenen spullen in lagen. Het spel moest deze creeeren omdat ik gewoon veel te veel spullen had. Al mijn kasten, tonnen en kisten zaten ook al tot de nok toe vol. :D :D :D

20. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    Helpmij ff please, Ik moet de Nerano Manor key hebben, maar bij allebei de mannetjes waarbij ik die kan krijgen wil het niet lukken om de sleutel te krijgen.|:-

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina