Uc Welk persoontje

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tha Gamemaster, 28 feb 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb unreal championship nog niet zo lang maar ik vraag me dus af welk persoontje nu het beste is ik heb nu een soort clwon die met een minigun begint maar welke is het best ???????

2. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Dat is d8 ik harelquin die jij hebt,anyway's ik heb "syzygy" waarom?heb ik al vaak gezegt in andere threads,het blijft hierbij,probeer hem en hij zal je zeker niet tegenvallen.

edit:zelfde soort thread is daar al kijk hier maar eens

Klik op deze tekst

Laatst bewerkt: 28 feb 2003
  3. Maar dat gaat over wapen ik heb over welk persoontje met het beste geweer begint maar het persoontje moet ook snel zijn dus je moet niet zown heel goed geweer hebben en dan heel sloom mannetje gewoon snel en wel goed geweer dat bedoel ik en dat staat niet in die tread!

4. Major Payne

Major Payne Drunkenmaster

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Rapier

5. shootergod

shootergod Guest

ik syzy....... nog wat

6. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Shootergod:dat is syzygy

sorry je hebt daar wel een beetje gelijk in,maar die oude thread die ik bedoel is eruit gehaalt met de vroegere pagina's hierzo,any case,je zoekt gewoon een ras en een wapen,het ras bijvoorbeeld automatons 110 hp lekker snel en springen vreselijk hoog,volgens mij engiste ras met geen nadelen.En het wapen moet je dan zelf kiezen,bijvoorbeeld je kiest het ras automatons,je vind lightning gun leuk dan kies je syzygy,in elk ras bestaan er ventje's met andere favoriete wapens ervan,dus daar pas je je dan ook aan aan.

7. Zoragon

Zoragon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ff gekeken wie ik heb, maar ik heb Corrosion, een Automaton met een Shock Rifle (Mijn fav. gun), CTF Pos. = Def.

Hehe

8. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    ik vin et klote dat je steeds een ander poppetje van etzelfde ras krijgt als je quick match doet.

9. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Tha gamemaster vraagt welke poppetje het beste is, en niet welk poppetje jullie hebben, of andere onzin wat er word neergezet.. Gelieve on-topic te reageren + wat argumenten erbij anders gaat het richting een opsom-topic en dan moet ik hem jammergenoeg sluiten...

10. NOu je mag hem sluiten als je het wil hoor dioga want ik heb mijn antwoord al door destrukt nog wat maar ik kan hier mijn threads niet zelf sluiten kan alleen op x bazar geloofk

11. the stealthgod

the stealthgod The time has come

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik een anuban met een rocket launcher, omdat die redelijk hoog springen vrij snel zijn en best wel veel health hebben, dus van alles een beetje wat (ben wel ff de naam kwijt) :D

/Mod Reageer toch eens on-topic, net heb ik al gezegt dat je moet beargumenteren !

Gewijzigd door Dioga

Laatst bewerkt: 1 mrt 2003
  12. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Hij zou niet hoeven gesloten te worden, ik denk dat iedereen zijn eigen menig heeft over welk poppeke het beste is, als iedereen daar ff wat argumenten over geeft kan het nog best een interesant topic worden.

13. shootergod

shootergod Guest

ik ben net als desrukt.... een automaton met een LG, omdat een automaton lekker snel is en hoog springt( handig voor als je ergens wil komen of in 1 vs 1 gevechten) en hij is niet zo snel dood

anuvans zijn ook fijn maar zijn in alle opzichten iets slechter dan automatons, dus>............

14. the stealthgod

Leuk Bevonden:
    0

Kan me vergissen, maar ik geloof dat de anubans iets sneller zijn dan de automatons. :confused:

15. shootergod

shootergod Guest

om weg te rennen:D
    maar strafend niet :D

16. the stealthgod

Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik dat ook weer :D

17. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Het is geen chatbox heren!

18. er zijn nu 3 quotes geweest maar ben niks wijzer hoor nou ik vind die gast damn naam vergeten nou een donkere jongere gast die altijd een bliksem geweer krijgt weet niet hoe dat heet shok rifle ofzo geloof ik want hij is best snel.

19. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    dioga! je kunt wel mooi rood waarschuwingen zetten, maar er IS GEEN beste poppetje, dus iedereen geeft zijn eigen voorkeur, degene die hij de beste vind.

20. Zoragon

Zoragon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik het dus helemaal mee eens, hij vraagt toch of we hem kunnen helpen? Nou, wij helpen hem door te zeggen welke character wij hebben gekozen, zodat hij die is een beetje kan uitproberen enzow.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina