Azurik, Kopen of toch niet?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cyber-Ninja, 1 mrt 2003.

  1. kagemusha

    kagemusha metal head

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    azurik heeft soms zeer shone omgevingen ik herrinerme er een in de zee die was echt prachtig ik weet niet wat er zo lecht is aan de gfx van azurik het heeft dubbelzoveel polygonen per frame
    als roque squadron op de ngc het enige dat niet zo goed is zijn de texures die zijn niet scherp als jullie nu is azurik langer da 8 uur zou spele en het ni direct wegsmijten als je iets niet vind dan zul je wel zien dat het nog een redelijk spel is, toch als je van exploratie/adventure games houd
     
  2. zou egt nie doen GELDVERSPLING!!!!
     
  3. tistochwa

    tistochwa 13337 post's

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    duhh overdreven maar dat die gast zegt dat alle mensen azurik zo mooi vinden dat begrijp ik echt niet....
     
  4. kagemusha

    kagemusha metal head

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vraag mij af of jullie azurik wel hebben gespeelt wan ik vind het toch een mooi spel ok sommige regios zijn wel minder mooi
    en de gameplay vind ik ook wel in orde

    anyway er zijn natuurlijk wel al betere spellen en mooiere dus je kan mishien beter morrowind kopen of iets anders
     
  5. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Morrowwind is nog steeds nog steeds iets van 69 euro.
    Dan kan ik beter mgs 2 nemen.
     
  6. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    wel ns op X-bazar gekeken. heb je m voor ongeveer de helft (morrowind, zeker n aanrader. Ben nu al 4 weken bezig en nog niet eens aan de mainquest begonnen. Zo groot is t spel)
     
  7. Mikau

    Mikau HK-47

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Azurik gehad..Nightcaster kon ik nog wel inkomen, maar Azurik is zo erbarmelijk slecht.. :{
     
  8. TRGXtreme

    TRGXtreme Xbox Addict!

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb Nightcaster gekocht...in het begin is het echt saai hack en slash en telkens hetzelfde....maar als je voorbij lvl 3 bent begin je steeds vettere spreuken te krijgen....nog steeds wel beetje saai maarja voor die prijs kon ik het niet laten (29.99 + 50% personeelskorting ;))
     
  9. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik hou toch liever van games kopen die je in de winkel kan kopen.
    Ik weet nooit of een game wel beschadig is ofzo.
    Maar als morrowwind een beetje is afgeprijst zal ik hem zeker halen. Maar ik ga volgende week eerst voor Metal Gear Solid.

    ff iets anders :) TRGXtreme je signarture klopt volgends mij niet. Het is Get Up So I Can Kill You Again! Toch?
     
  10. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je op de lijst met betrouwbare en onbetrouwbare mensen let is de kans dat je slechte spullen koopt klein.
     
  11. of je koopt in jouw voordeel
     

Deel Deze Pagina