ik vind iniedergeval dat een wedstrijd zowiezo gespeeld moet worden! en als mensen meedoen zich daar dan ook aan houden ! ook al sta je laatste! en is 4 wedstrijden te doen voor iedereen? ik vind het leuk hoor maar het moet voor iedereen wel kunnen groetjes danielone
wat iceberg zegt ben ik het mee eens!! maar dat bedoel ik ook eigenlijk he dat we de wedstrijden zowiezo moeten spelen en anders maar inhalen! maar dan moet wel iedereen zich er aan houden dat niet alle wedstrijden moeten worden ingehaalt! wel zorgen dat je je wedstrijden speelt en geen smoesjes
GT: II QuicknezZ II Club: Olympique Lyon of als die 4 sterren of meer is doe dan maar:As-Saint Entienne
Gamertag Mijn gamertag was niet correct. GT: Don Junior II (de twee II zijn ii) groetjes en tot een online game
@ Gipsy king: Als het nog mogelijk is zou ik in plaats van Bordeaux graag met Fenerbahce willen spelen...laat ff weten of dit nog kan!
plaatsen zijn volzet\o/ ik moet nu naar een begrafenis als ik terug ben zal er geloot worden als er noch iemand van team wil veranderen doe het dan nu
1e KLASSE-----------------------WG-P-DV-DT -glamorouskafer - rsc anderlecht----0-0-0-0 -Dirruk - Celtic---------------------0-0-0-0 -FCDANNY - Benfica----------------0-0-0-0 -dj risto - Marseille-----------------0-0-0-0 -fziz - AZ Alkmaar------------------0-0-0-0 -II eXoDuSs x - VfB Stuttgart-------0-0-0-0 -dopje10 - Feyenoord---------------0-0-0-0 -danielone - newcastle united-------0-0-0-0 2e KLASSE---------------------------WG-P-DV-DT -FrozenBull3t NL - west ham------------0-0-0-0 -Don Junior II - PSV-------------------0-0-0-0 -domiendj1 - Hamburger SV-------------0-0-0-0 -Shariff lmao -Udinese------------------0-0-0-0 -DE KLETSKOP - Bayren - leverkusen----0-0-0-0 -II QuicknezZ II - As-Saint Entienne-----0-0-0-0 -Iceberg NL - Fenerbahce --------------0-0-0-0 -Mitzziejj - Glasgow Rangers------------0-0-0-0