heeft er eig wel iemand een 48 uren kaartje want vind het raar dat iedereen dat zomaar weggeeft maar heb er zelf nog nooit 1 gezien xxx
ik heb een 48 hour trial nodig voor me vriend, hij heeft een tweedehandse xbox elite gekocht maar de vorige user had al meer dan 3 accounts erop gemaakt en dus bij het registreren krijgt hij alleen maar een silver lidmaatschap. Ik wil natuurlijk met hem kunnen gamen dus zouden hij en ik een 48 uurs trial echt appreciƫren.
Wie het eerst komt, wie het eerst maalt.. achtenveertiguurxboxlivegold: HK6M4-2R6JG-6CDKG-R2CVR-RJMDM
iemand xbox live to koop voor een maadje ofzo voor mij, wil het eens uitproberen aangezien niemand een 48 uren kaartje heeft voor mij xxx
Heb nog een 48 uurs trial die bij Gears 2 zit, wie het eerst PM stuurt mag hem hebben En al weer WEG!
48 Hour Gold Trial: HCM22-TTVM9-QHWCD-RXC4M-RXC4M-C29XJ En voor degene die nog de beta van Call of Duty 5 (PC) willen spelen: 7XAU-APWA-3T9U-977X-0405
Die van Boxmeer doet het al niet meer Wie toevallig er nog wel 1 heefd! Zou die persoon me willen PM'n? Dankje
Dan zal iemand anders hem gepakt hebben zonder even de moeite te nemen om een berichtje achter te laten.
heeft iemand toevallig nog een 48-uur trial card? zoouuu heel gewenst zijn, PM als je hem aan me gunt
Heeft iemand nog een 48 uurs kaart voor mij. Dan kan ik dit weekend nog splitscreen online knallen met Gears 2
heeft er iemand een kaartje voor 1 maand liggen dat ik mag kopen aub ? (voor een goed prijsje natuurlijk anders doe ik het gewoon via xbox live zelf) xxx
ik heb nog een trial code liggen voor 48 uurtjes. eerste die hier een qoute op mijn post maakt die krijgt hem.
in je box vind je de magische 48 uurs gold trial code. nou niet 48 uur non stop gamen he? anders ben ik semi verantwoordelijk voor je gamedood