1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kiss of Fire, 6 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuperHeldt

    SuperHeldt Gears of War 2 :)

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zin om co-op te spelen straks? Vanaf act 3? Of horde?
     
  2. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Als de multiplayer eindelijk werkt, is het echt geweldig. Net een paar echt goede potjes gespeeld, geweldig_O_ Die lawine is echt te tof:cool:

    Alleen jammer dat je niet gewoon player match kunt doen waarbij je kiest wat je wilt. Tenminste ik heb het niet gevonden. Nu word je een beetje opgedrongen om te doen wat je opgedragen word door dat stem-systeem. Het zou mooi zijn als er ook een functie komt waarbij je kunt kiezen wat je wilt doen.
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Stem-systeem ? Moet ik daar bij denken aan CoD4 ? Je kan niet gewoon zoeken op een map die jij wilt, en bijv. team deathmatch of een andere mode kan ik ook niet kiezen ? Zou ik echt jammer vinden, Matchmaking van GoW1 was erg goed. :mad:
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nog erger wacht maar af. ;)
     
  5. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt goed dit game.De single player is geweldig en de mp ook.
     
  6. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Klopt. Je kan kiezen uit zogenaamde playlists(bijv. execution, warzone, guardian) en daar zoek je dan matches op. Je zoekt eerst een team + tegenstander, (wat opzich al lang duurt) en daarna moet je ok nog eens stemmen welke mode, welke map etc. Dus het is niet best=(

    Het duurt allemaal veel te lang en het werkt gewoon niet lekker. Patchen die handel:cool:

    Maar ow wat lekker als je eenmaal speelt!
     
  7. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    ik vind dat stem systeem juist cool :) zo speel je nooit te vaak een zelfde map ofzo.
     
  8. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm ben er achter ja ;)
    niks vergeleken met die rukworm :lol:

    EDIT:

    wups dubbel post, excuses
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    BOL leverd :) Tijd om eens op m'n eigen 360 te gaan spelen.


    So far, so good.

    Ownage :)
     
  10. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een game zeg ...pfff , moet echt ff bijkomen haha , ben nu in Act 3 chapter 1 ,sommige stukken zijn echt briljant maar ook heel moeilijk , ik speel alles op hardcore btw , wil hem niet te snel rushen want dan heb ik hem vandaag nog uit denk ik !

    Vind t toch jammer dat je geen player matches kan aanmaken in de MP !

    Vanavond ff horde checken , als mensen vanavond ook zin hebben voeg me toe , dan kunnen we een leuke party vormen !
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tering waarom helpt Dom je nooit om te healen hij staat een paar meter naast me en helpt me niet, heel irritant.
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik voeg me wel toe hoor ProCeela :) Ben er rond 21:00 :)


    Waldini is m'n gamertag
     
  13. SuperHeldt

    SuperHeldt Gears of War 2 :)

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat mensen uit dit gedeelte toevoegd! Schrik niet als je me uitnodiging ontvangen hebt. :)
     
  14. NoLimit

    NoLimit Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    JA hoor, heb ik weer...
    Netjes besteld bij Xboxhome, gister een mailtje gehad dat hij verzonden was en nog even gemaild paar weken geleden of ik hem op de release zou hebben.
    Volgens die man van Xboxhome zou ik hem gewoon op 7 november hebben... NIET dus.

    Kom thuis, en lag niks.
    Lag een briefje van TNT dat er een pakketje afgegeven was bij de buren, dus ik helemaal blij, bleek het iets van me moeder te zijn:mad:

    Echt ENORM balen dit zeg!
     
  15. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ouch!! Mijn bestelling van bart smit had 1 dag vertraging, zou eigelijk gister moeten komen. Maarrr goed.. hij is gister alsnog verstuurd en volgens de tracker is de chauffeur nu onderweg\o/:thumbs:\o/
     
  16. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb hetzelfde probleem, hopen dat ie misschien vanavond nog wordt bezorgd..... Heb je geen tracktrace nummer gehad?
    Eerste en laatste keer dat ik wat preorder via internet, voortaan gewoon weer in de winkel.
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2008
  17. Marcjah

    Marcjah King Of Members

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep same here, GoW2 bij xboxhome gepre-orderd... is gister verstuurd, en ZOU vandaag komen. Mooi niet dus. Ik heb net ff met de helpchat van xboxhome gepraat, hij zei dat de meeste 'm al wel hebben en dat er dus schijnbaar bij mij een vertraging bij TNT is gekomen, right :\. Hij wordt gewoon via TNT post gebracht dus ik krijg dan als het goed is morgen...
     
  18. XI Jptje NL XI

    XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb sinds vandaag dit spel en ik vind het Supervet!Mooie omgevingen,constante actie gewoonweg de beste game voor de Xbox360.
     
  19. JawedJust

    JawedJust Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dit heb ik ook! Hoe los ik dit op??
     
  20. Nuggatz

    Nuggatz Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook niet!!!!!
    Ik had hem bij de First Look event gehaald maar ik heb hem NU nog steeds niet binnen !! Wat is dat voor graf zooi dan!!..:mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina