1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Begin met een kleine club, dan word het ineens een stuk lastiger om te scoren. Zit zelf bij Wycombe nu in de Premier League, bevalt me heel goed. Spelers als Ramsey, Song, Neuer, De silvestri, Sakho gekocht. Alleen nu is mijn xbox op weg naar Duitsland dus kan even niet verder
     
  2. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Is idd wel leuk, als je bijv. met een halve sterren ploeg naar de Premiership gaat. Raad ik iedereen aan, want dan begin je met een keeper van 50 die dan naar 85 gaat om maar een voorbeeld te noemen. En dit is zeer moeilijk op Legendarisch. Toch lijkt online me veel vetter, maar gaat dit niet met het internet wat ik nu heb. Neem eind november dus ook een ander modem en andere snelheid en dan hopen dat ik met een paar boys van het forum kan spelen
     
  3. Shariff

    Shariff Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, moest weer tegen dezelfde gast die me lastig viel.
    Ik stond met 2-0 voor in de 10e minuut, ging ik lekker overpassen in de verdediging en hooghouden enz.

    Hij bleef even staan om een message te schrijven, ik scoor terwijl hij bezig was.
    Komt hij terug: Staat hij met 3-0 achter, hilarisch gewoon. _O_

    E:Ik speel met Bury. (Engelse halve ster team)
    Ben net gepromoveerd in de premier league op legendarisch, best nice.
    Alleen wordt het best pittig, win maar met 2-0 maximaal opeens.

    Ik koop bijna nooit spelers, maar nu zal het wel moeten.
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2008
  4. dmxniek

    dmxniek Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    god wat irritant. was ik serieus een potje online aan het spelen. begint die andere gast vet onbenullig te doen beetje hooghouden enzo komt ie met geluk 2-0 voor wil ik er iets van zeggen dus ik begin te typen gaat hij gewoon scoren. ik heb hem de vorige potjes er ook al wat van gezegt hoor.
     
  5. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Kutlemming
     
  6. marcosandman

    marcosandman Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol:
     
  7. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Hhahahaha, goed bezig mannen! :D
     
  8. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af of DMXNiek nou een grap maakt of het echt meent. Zou wel toevallig zijn als ie het echt meent 8)
     
  9. MIB Asterix

    MIB Asterix Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    wellicht is mijn vraag al eerder gesteld, maar ..

    Hoi,

    even twee vraagjes:

    1: hoe kan je als je aan de bal bent een tackle/schouderduw tegenhouden. Ik ben zelf dan bijna altijd wel de bal kwijt, echter speel ik tegen mensen die het wel lukt om balbezit te houden tijdens een dribbel. Ondanks dat ik probeer ze van de bal af te duwen.

    2: wat ik ook nog niet echt gevonden heb is het onderscheppen van een bal. Dus dan bedoel ik dat een verdediger uitstapt om de pass te onderscheppen. Welke knop(pen) moet je hiervoor gebruiken?

    Alvast bedankt!

    En als mensen willen voeg me gerust toe voor een potje FIFA 1 vs 1 of Be A Pro ( ps ik speel daarin als een van de weinige graag als verdediger, kom je veel vaker aan de bal:cool:)

    Alvast bedankt

    MIB Asterix
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    1. Als je recht naar het doel rent met een tegenstander aan je hangen dan ga ik meestal een stuk schuiner rennen. Dan is het voor hem moeilijker om de bal te pakken. Dus als je gewoon recht door rent, vervolgens schuiner gaan rennen dus zeg maar meer naar rechts.

    2. Wanneer hij de bal wilt passen naar iemand verderop dan hou ik altijd mijn thumbstick ,waarmee ik loop, in de richting waar hij naar toe passt. Meestal loop je dan al direct naar die bal toe en kun je die onderscheppen als de speler zelf niet naar de bal toe komt.
     
  11. jmy_hlds

    jmy_hlds Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    2 vraagjes.

    1. Hoe kan je zien hoe goed iemand kan worden? Als ik een speler scout staat er iets van 69-99 maar als ik kijk bij bijvoorbeeld Lennon (speel met spurs) kan ik wel zien hoe goed 'ie is, maar niet hoe goed 'ie kan worden.

    2. Hoe kan je iemand voorbij spelen? 1 op 1's verlies ik altijd omdat ik geen passeerbeweging heb. Is de enige mogelijkheid om de rechter thumbstick te gebruiken om zo'n een truuc te doen?
     
  12. dirkjang

    dirkjang Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er mis met dat hele online gebeuren? Het is me nu al 2x overkomen dat een wedstrijd stopt "connection lost", ik wel met Live verbonden blijf maar er wel een DNF % bijkrijg
     
  13. Shariff

    Shariff Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Pure toeval, hahahahaha.
    (Ik zit me hier dood te lachen)
     
  14. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ahah, lekkere sfeer hier, lol. Ook grappig dat DMXNiek niet ziet wat degene boven hem had gepost
     
  15. dmxniek

    dmxniek Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    man dat was een goede lemming van mijzelfO-) zijn hier zelfs mensen die het geloven\o/
     
  16. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, koning hoor boy

    Nee, maar ik trapte er wel in:p
     
  17. Lil^Kaweh

    Lil^Kaweh Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe maak ik een 1, 2 tje ?
     
  18. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    LB + A volgens mij.
     
  19. xbox-king

    xbox-king Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben begonnen met me 2de seizoen Manager Mode, van SC Heerenveen naar Atlético Madrid gegaan. Begon meteen met de finale van de spaanse cup. (won ik met 1-0 in de 90ste minuut doelpunt met Maxi Rodriguez) dus ik blij. maar goed dan moet ik gelijk daarna een return doen ??? :confused:

    is dit bij elke competitie zo in het spel, of alleen in spaanse competitie?? :confused:
     
  20. AtoniSD

    AtoniSD Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is gewoon zo zoals in het echt, in Spanje wordt de supercup in twee matchen gespeeld.

    Speel ook manager mode met Atlético, Aguero is al 94, superspeler.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina