Ik had een vraag. Binnenkort komt dat nieuwe operatingssystem uit en ik zat eraan te denken om een grotere HD te halen zodat ik spellen kan installeren zodat ze sneller laden. Nu heb ik op mijn 20GB een paar dingen staan die ik niet meer kan downloaden. Dit zijn bijvoorbeeld de extra 5 maps van Gears 2 (heb geprobeerd om hem nog eens te downloaden op een andere xbox, maar dan herkent hij de code niet). Kan ik die overzetten op de nieuwe harde schijf van 120 gig, of moet ik als ik die maps wil spelen dan de 20 gig schijf erin gaan doen? Of is er een optie zodat hij wel weer opnieuw te downloaden valt?
Ik had je een link gestuurd naar het algemene topic, kijk daar dan ook even... Nee, je moet de transferkabel niet aanvragen, die zit er bij een losse Hard Drive gewoon bij.
Als je bij account management en dan download history kijkt, zie je alles wat je tot nu toe gedownload hebt met die account. Je kunt er dan op drukken en download again kiezen.
Aangezien je al het antwoord hebt gevonden in de juiste thread gooi ik hier een slotje op. Probeer de volgende keer eerst eens de zoekfunctie te gebruiken. Slotje.