1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Zouden ze die Glaives in Illidans loottable laten zitten? Lijkt me wel strak om ze straks op lvl 80 te gaan farmen. Das dan een eitje :9
     
  2. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Tuurlijk, thunderfury/sulferas bindings zijn ook nog steeds te looten. ;)
     
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Dat weet ik ook wel. Maar daar moest je nog redelijk wat voor doen. De Glaive is een raid slacker en hoog rollen :9
     
  4. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Zie maar is een raid te krijgen voor BT tegen die tijd... zullen niet veel mensen zijn die daar nog ge interesseert in zijn behalve misschien warriors/rogues voor de glaives, wordt lekker balanced raid:p
     
  5. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Valt best mee, in TBC werd MC/BWL/Naxx ook nog volop geraid. :)
     
  6. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    op 80 zullen er wel zat mensen zijn die BT gaan doen. maar dan wel voor achievement.
     
  7. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Precies. Net Hakkar in ZG ff gekilled :9
     
  8. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Sta op het punt om Lady Vashj voor het laatst te doen :mad:.
     
  9. joeperd

    joeperd TaH PoWnz0r

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    Jesse houd je ******bek, het is niet eens je eigen account. ten 2e je weet niet eens de tactics volgens mij en ten 3e het is je 1e keer.

    /Mod Volgens mij kunnen we jou beter vragen je mond te houden. Als je niet normaal kunt reageren, reageer dan niet. - the Matrix
     
  10. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo zo, iemand een beetje aangebrand :+
    Net BT nog een keertje gedaan met mijn paladin, t6 chest \o/
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2008
  11. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Dan is het nog me laatste keer ;). En het is wel me eigen account, aangezien ik er al een jaar op speel en een zelf betaal.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2008
  12. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    zeg nooit nooit...

    gister heb ik wow ritueel van mijn computer verwijderd\o/
     
  13. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Heb ik laatst ook gedaan. En daarna weer ritueel geinstalleerd. Verse, schone, mooie, snelle, prachtige installatie :+

    And what about ouders die zeuren dat ik teveel wow? No way! Me pa is voor me aan het zoeken waar hij hem voor me kan bestellen 8) (Heb ik allang gedaan, maarja :9)
     
  14. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    OniRyo, hoeveel achievements heb je dan met 3.6k punten? >_>
     
  15. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de puf niet meer, op level 60 Hardcore geraid, op level 70 alles zo'n beetje gezien, ik ben het zat, weer 10 levels en weer raiden zit er voor mij niet meer in.

    Gelukkig hebben anderen nog wel plezier, alleen ik jammer genoeg niet meer.

    (Ben ik nou een van de weinigen die het spel niet afkraakt na te stoppen?:p)
     
  16. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach jonge, WoW is een lastig spel om vanaf te komen. Ook al stop je.. de kans is ontzettend groot dat je over enkele maanden weer begint omdat het WoW gevoel begint te kriebelen. It's just the way it is...
     
  17. Enslaved NL

    Enslaved NL Pancake!!

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad, i agree:p ik stopte voor iets van 4 maanden, na die 4 maanden dacht ik, Hoe gaat het met mn guildies, hoe is het nu op de server, OWH ik heb zin om die mobs te killen ect... ik ben dus ook weer begonnen hehe:p
     
  18. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    340 Achievements :+
     
  19. Mageddon

    Mageddon Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit persoonlijk vanaf het begin van wow er al in, en heb al vaker pauzes gehad dat ik het echt helemaal had gehad, en inderdaad na een paar maanden denk je, ach ken wel weer!

    Naja nu heb ik een punt bereikt dat het niet meer mogelijk is voor mijzelf, ik ben PVE er en heb altijd high end gespeeld, pre tbc en tbc, pre tbc ergens halverwege naxx, tbc tot illidan gestopt voor sunwell, terug gekomen met een nieuw account uit verveling, weer 2 70s gemaakt in hele snelle tijd met de gedachte alvast wat te hebben voor wotlk, maar met full time werk+sport en gewoon vrienden enz is het niet meer mogelijk om de game te spelen zoals ik het wil, ga niet spelen als een wellfare char met goedkope epics die iedereen heeft en loos rondrennen op orgrimmar roof mensen te inspecten die wel de game spelen zoals het imo hoort.

    Als je de tijd heb om het te spelen, moet je het gewoon doen, laat het slechts niet je leven overnemen, en veel zullen zeggen dat dit bullshit is, maar dat is een heel erg simpel feit, hoeveel andere games hebben mensen die de game bv 3 jaar hebben en al 1jaar playtijd intotaal hebben ;)
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2008
  20. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Gotta hand it to ya... Erg nice. :thumbs:

    Armory link?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina