1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kiss of Fire, 6 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat Ranking systeem snap ik nog totaal niet, heb ook nog niet heel veel gespeeld door tentamens maar..

    WAT EEN SPEL! Allemachtig, ik lig de hele tijd plat door de acties die ik zie, headshots met Torque bow, geweldige toevoeging! Horde heb ik nog maar 1x gedaan, Campaign nog helemaal niet maar ook maar is aan beginnen.

    Kan iemand misschien het ranking systeem uit leggen?
     
  2. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja het ranking systeem is mij ook een raadsel. Om de een of andere reden heb ik nu 2 strepen maar ik weet echt niet hoe of wat ik heb gedaan om dat te krijgen:lol:
     
  3. darkdusk

    darkdusk Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat je ranked met punten die je online verdiend
    ik kan over het ranking system ook niet veel vinden op internet :mad:
    ik had wel ergens gelezen dat hoe meer je speelt hoe hoger je rank meschien is het dat wel :p
     
  4. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat dacht ik dus ook. Maar iemand in mijn friendlist heeft meer online-multiplayer games dan mij gespeeld en ook nog eens meer gewonnen/gekilled maar heeft nog steeds 1 streepje :lol:
     
  5. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Dat matchmaking dat zogenaamd ingevoerd zou zijn om het boosten tegen te gaan is echt onzin, je kan ook een trainingspotje (onder die trainingsmissies) van één ronde starten met één bot en bijvoorbeeld alleen maar Torque Bows (of andere wapens die je nog moet), zodat je heel makkelijk 'Variety is the Spice of Death' kan halen. Truukje werkt ook met 'Around the World, Again'. Werkt zelfs met 'Party like it's 1999', dus eigenlijk hoef je helemaal niet online te gaan om 1000/1000 te halen in deze game :x

    Dus Epic, flikker dat idiote matchmaking-systeem eens ff snel weg, en laat ons tenminste onze eigen maps kiezen waar we op willen spelen...

    En @ Pasquale NL: Sterven is met een 'v', foei :9
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    trouwens kan je ook bv een potje ranked warzone met meer dan tot de 5 rondes spelen? het is namelijk zo kort...
     
  7. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Gears of War 2 sells 2.1 million on day one

    According to early retailer reports, and user polls, Gears of War 2 is shaping up to be one of the biggest Xbox 360 titles to date, putting it in very similar territory to blockbusters 'Halo 3' and 'Grand Theft Auto IV'

    Using the aforementioned data, Gears of War 2 looks to have debuted to midnight and Friday sales of 1,400,000 units in North America, and 700,000 units in 'Others' territories. This would represent about two thirds of Halo 3's massive debut, which wound up with 3.8 million units sold it's first week on the market.

    Due to the US Election taking place on the 4th November, the release date for Gears 2 was moved back to Friday the 7th meaning that "week one" sales will be made up of two days sales - expected to come in at around 2.5 million worldwide. The implication of this is that week two sales should show a lower than normal dropoff so it is entirely possible that the game may hit 3.5 million sold by the end of week two - in just nine days.

    As you can see, Gears of War 2 is shaping up to be a formidable competitor in the November NPD data, and looks to eclipse Gears of War 1 worldwide sales by the end of the year (which is at 5.2 million units).

    Stay tuned for more data.

    bron: www.vgchartz.com
     
  8. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik vind 5 rondes wel genoeg, beter dan soms 11 rondes ofzo in Gears 1. Dat was dan weer overdreven veel.

    En over het 1000/1000 halen in deze game, dat moet je toch zelf doen. Het zou mij meer voldoening geven als ik het echt in matches heb gehaald in plaats van zo'n 'cheat' manier.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik had niet anders verwacht ;)

    @ Zeepsop Ik zie dat je een trail kaart zoekt mar die zit toch gewoon bij Gears of War? :)
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2008
  10. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ja, maar ik had hem al uitgegeven totdat ik erachter kwam dat ik dan splitscreen kon op een televisie 8)
     
  11. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Wát een game, hele avond met een vriend multiplayer lopen knallen.

    Heer-lijk, River is alleen wel een hoerige map bij Wingman.
    Iedereen blijft maar in die huisjes zitten! 8)
     
  12. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is geen cheat manier, het is gewoon een van de normale mogelijkheden om t te halen... Alleen een beetje sneu als je het alleen maar daarvoor doet.

    Tot nu toe erg tevreden sfeertje zit er weer helemaal in:) Singleplayer en Horde is tot nu toe top.

    Alleen de multiplayer is tot nu toe alleen maar slechter geworden heb ik het idee. Grafisch is het vast wel iets verbeterd, maar het bloed ziet er gewoon veel minder mooi uit dan bij deeltje 1, echt niet te geloven dat ze dat verandert hebben. En die 'limited' gouden lancer die iedereen heeft, doet het spel grafisch ook niet echt veel goeds.

    Verder inderdaad jammer dat je nu niet meer precies kan kiezen wat je zelf wil, maar volgens mij kan dit systeem met votes voor 2 verschillende opties nog best goed werken. Eerst nog wat meer spelen:)
     
  13. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Mogguh
    Dat is het als je net zoals ik niet goed kon slapen en al om 05.30 uit bed bent gestapt. Na deze suffe intro back to the subject. Aangezien ik het spel nog niet uitgespeeld heb maar wel een stukje wil schrijven over mijn favoriete xbox 360 spel hierbij een impressie waarbij ik zoals altijd net wat andere invalshoeken gebruik.

    Gears of War 2 wat is er nu leuk om te spelen?
    Het beste kan je gewoon beginnen met de campaign, niet alleen is het zo dat je dan dingen kan unlocken voor de multiplayer het is ook nog eens een erg leuke achtbaan rit. Je kan helaas niet meteen beginnen op de hoogste moeilijkheidsgraad maar hardcore speelt desalniettemin erg lekker weg. Ik vind zelf dat je pas alles uit Gears of War ( in het algemeen) haalt als je hem op insane speelt. Dit is het geval omdat je pas dan goed gebruik moet maken van het cover systeem en headshots er nog meer dan ooit toe doen. De meeste games speel ik op "normal" maar een Gears of War game moet gewoon op insane gespeeld worden...

    Leuk om online te spelen......
    Dat de Horde mode erg leuk is weet ik en daarom besteed ik nu even aandacht aan andere modes. Als je ervan houdt om snel in de actie te zitten en ook steeds terug te komen, dan is de Annex mode erg leuk. In deze mode heb je twee teams waarbij het de bedoeling is dat je een circel activeert door er even in te gaan zitten. Per seconde krijg nu nu een punt erbij, het andere team kan dit cancelen door in je circel te rennen waardoor de circel de kleur van de tegenstander krijgt en zij punten krijgen en jij niet meer. Het leuke van Annex is dat het ergens wat op Horde lijkt, het is belangrijk dat je mission based speelt en veel bij elkaar in de buurt blijft wil je het winnen.

    Als het online even niet goed gaat
    Via Xboxworld heb ik veel reacties gelezen waarbij users erover klaagden dat ze geen game konden vinden of dat er lag was. Met andere woorden, als ze geen geduld hadden om een paar seconden langer te wachten of als ze weer eens online geownd werden. Als je wel de Gears of War modi wilt spelen maar geen hinder wilt ondervinden van de dingen in de eerste twee regels. Dan is er nog de mogelijkheid om een private match te starten en bots in te schakelen. Zet ze op casual en je kan vervolgens kills maken alsof het niks is. Ik raad dit ook aan aan twee *achievment hoeren... * kuche * kuche* olifant en zelda ... * kuche kuch* :D

    Gears of War 2, beste x360 game en sowieso GOTYE 2008
    Tja, één was eerst mijn favouriet en twee gaat er nog wat overheen, nog even de losse punten die Gears of War 2 voor mij de über ownage maken.
    + :) Super goede graphix via de "getunede" Unreal 3 engine
    + :) Een shotgun die "generfd" is voor een betere multiplayer wapen balans
    +:) Een verslavende campaign mode die schreeuwt om een Insane speel sessie
    + :) Online: Annex & Horde
    +:) Offline: Fun met bots ( tip: doe er ook custom muziek bij <!>)

    Als er dan toch een minpunt is...
    - :mad: Als hij er dan toch is, dan is mijn minpunt dat ik vind dat de map Mansion totaal verneukt is. Een ander woord heb ik er niet voor. In Gears of War één was Mansion leuk omdat het donker was, het regende en er was beschutting in het huis. In Gears of War 2 lijkt het wel een level van twilight princess, de charme en het karakter die deze map in Gears of War 1 had is totaal verdwenen.
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nog een minpunt is dat de bots slecht zijn:

    -Auto-aimen meteen uit een rol of als ze met de rug naar je toe staan en omdraaien.
    -Flame Boomer staat al vanaf 200 meter met zijn vlammenwerper te vuren.
    -Bots blijven constant heen en weer over obstakels springen (vooral in horde)
    -Bots weten altijd waar je zit. Ook al schiet je niet ze homen altijd op jou positie in.

    En zo zijn er nog wel een aantal dingen die aan de AI niet kloppen. Moet wel zeggen dat ik het meeste in Horde ben tegen gekomen.

    Beste game: zeker niet, GOTY 2008: ook al niet...
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2008
  15. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    - Chainsaw terugslag is te klein, als je met een shotgun schiet op iemand die je probeert te chainsawwen deinst deze gewoon niet ver terug in vergelijking met Gow 1, vind dit een grote - omdat elke retard nu kills kan maken door gewoon met een chainsaw op iemand in te rennen
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Daardoor ga ik het vaakste dood in Horde. Zeker als die gasten 2x, 3x health hebben op hardcore of insane. Dan rennen ze gewoon door ><
     
  17. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    er wordt al gevraagd om een patch voor de chainsaw, zal wel niet gebeuren maarja, ze vliegen gewoon naar je toe met die chainsaw, wat een kutding, hij zal ook niet in clanmatches zitten _O_ Hammerburst only FTW
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Welk spel volgens jou dan wel?

    Gears ken ongetwijfeld foutjes, in de co-op al een stuk of wat vage dingen tegengekomen, maar ik heb nog nooit zoveel vrije tijd in een game gestoken icm een lang weekend vrij. :)
     
  19. eXoDuSs

    eXoDuSs CoD 5 Pro !!

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik maak heel wat kills op Annex, Submission en King of the Hill. Telt dat ook mee voor Seriously 2.0?
     
  20. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    any mode.. offline en online dus ya daar tellen ze ook mee
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina