Gears of War 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kiss of Fire, 6 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Vorig jaar waren de laatste maanden van het jaar echt overdonderd met topgames. Ik dacht toen echt nou volgend jaar moet het gewoon een stuk minder zijn het kan gewoon niet dat er nog betere games komen.

    Nu dit jaar... we worden weer overspoeld met topgames, en het doet het echt niet af van vorig jaar. Vooral de xbox 360 kent weer een gruwelijk inkomen aan topgames. En Gears of War 2 is een van deze. Ik wacht tot eind van het jaar wat we voorgeschoteld krijgen. Vorig jaar waren mijn 3 favoriete topgames Bioshock, Assassins Creed en Call of Duty 4.

    Dit jaar staat Gears 2 er zeker in. Naar de eerste review moet call of duty 5 nog beter zijn dan 4....
     
  2. scorpiolady

    scorpiolady Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap zelf niks van desperate stand.. aan de turret.

    kom er maar niet doorheen.
    Iemand tips?
    bvd
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Dat was echt ziek. Speelde gister met Jojo en een paar andere gasten Horde maar de health stond echt dik hoog. Ik moest gewoon 2 magazijnen leeg schieten op een Drone om hem dood te krijgen.
     
  4. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Man ik kom niet online.
    Zit al 30 min nu en 45 min gisteren te zoeken naar teammates voor Horde.
    Om de zoveel tijd schiet die terug naar remote parties restarted the matchmaking process...
     
  5. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed game maar de mp werkt voor geen meter vrijdag ging alles goed maar gisteren 15min moeten wachten voor hij tegenstanders gevonden heeft en dan nog is dikke lag en iedereen loopt daar rond met de chainsaw en met je schotgun erop knallen heeft geen enkel zin meer.Hopelijk komt er snel een update want anders zet ik die multiplayer niet meer op welke gamer wacht nu graag 15min voor hij mp kan spelen
     
  6. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Btw, ik wilde gisteren met mijn vriend splitscreen online doen, met een guest profiel voor mijn vriend. Maar dat ging niet :confused:

    Moeten we dan allebei Gold hebben?
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgens mij niet, was bij deeltje 1 ook niet zal wel raar zijn als het nu wel moet.
     
  8. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Maar hoe moet dat dan?
     
  9. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik heb gister Gears oif War 2 gespeeld vond 'm echt niks aan. Is niet mijn game.

    Doe mij maar COD5, gelukkig heb ik het spel bij me broertje gister uitgeprobeerd.

    Het is een eentonige spel en de multiplay is helemaal drama....... Je schiet zoveel kogels en ze gaan maar niet dood.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Ik heb het even uitgeprobeerd . Je signt gewoon in met de andere controller op die andere account. En dan naar co-op campaign en dan splitscreen. En dat lukt het.
     
  11. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Dan hebben we elkaar niet goed begrepen :+

    Ik bedoelde of je splitscreen online multiplayer kan doen?

    Maar ook bedankt voor je andere antwoord :)
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    O mijn fout ;) Volgens mij kan dat alleen tegen bots maar niet echt online. Maar dat durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen.
     
  13. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog mensen die zin hebben om horde te doen vandaag? Matchmaken gaat echt traag overdag...
     
  14. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja hoor.
    Voor Horde ben ik altijd wel in.
    Eindelijk net in een match gekomen.
    Tot wave 7 maar, stomme boomer kilde 2 mensen tegelijk. ^_^
     
  15. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je horde wil uitspelen raad ik iedereen de map day one te doen... zet wat schilden op de trap en blijf met zn 5en boven staan... zo hebben wij tot wave 50 overleefd.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Horde is echt DE BOM! Op een gegeven moment kwamen er zelf Locust die op een beest zaten, die mafkezen kwamen gewoon de trappen op enzo..ik had echt zoiets van' what tha fuuuuuuuuck is dit?' geweldig.Maar bij Wave 10 stopt het qua hoeveelheid van de Locust en worden ze dus steeds sterker he? Ik wou ook net zeggen....als je op wave 50 zou komen....hoe krankzinnig veel Locust zou dan wel niet op je af komen als ht per wave meer Locust hoeveel heden werden? Dat kon al onmogelijk.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Dat werkt echt perfect, want als je dat niet doet hijgt er ineens een Mauler in je nek. ;)
     
  18. RO3Li

    RO3Li KUTFORUM

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    402
    Gister ook Horde gedaan met een paar mede xboxworld leden, was echt top we waren tot wave40 gekomen en later ben ik nog met een paar andere verder gegaan vanaf 40 na 50. Ik wil opzich nog wel keer horde doen je mag mij toevoegen ik speel wel mee ;).
     
  19. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    De mp zal wel beter worden hopelijk een update voor de rest is het een heel goed game
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2008
  20. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    heb 50 gehaald, maar opzicht is het nie zon kunt ik had het op regual gedaan.

    Waves gaan in trappen van 10. Per tien worden ze strerker schieten beter enz.
    van 1 naar 10 geeft alleen maar de hoeveelheid aan.

    Dus wave 1 11 21 31 41 hebben de zelfde hoeveelheid tegenstandes alleen zijn ze sterker. Elke 10de wave is het lastist. Wave 41 bv is super makkelijk zijn maar een paar sterke tegenstanders, wave 46 tot 50 is best pittig maar zijn envoudige manieren op dit te halen. Boomsheild neerzetten zodat ze niet dicht bij kunnen komen map day one is hiervoor super.

    Invite me maar ik doe wel mee :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina