1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Far Cry 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 4 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    cool, Plantation redux :D leuk filmpje ook, je maakt er wel echt werk van
     
  2. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    IMO zou het nog mooier worden wanneer je het 'iets later maakt', zodat de zon wat hoger aan de hemel staat.
     
  3. koen1

    koen1 Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraag, ik heb zojuist 65% van de single player game vrij gespeeld, maar kan de savegame van deze laatste missie niet meer laden, wel eerdere savegames.Het scherm blijft in het laadscherm hangen en vervolgens loopt mijn hele xbox360 vast en moet ik hem volledig resetten. Hebben meer mensen hier last van, en wat kan ik hieraan doen is dit een bug:confused:
     
  4. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Jij bent er dus ook een van.
     
  5. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het trouwens normaal dat je op een gegeven moment geen wapenmissies meer kan doen? Die dude is nooit meer anwezig in de gunshops, terwijl ik nog steeds die dikste sniper moet unlocken...
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    In het Northern Territory kun je 4 missies doen, en in de Southern ook.. Zodat je niet bij missie 2 alle vette wapens hebt :D.
     
  7. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Het is leuk, verslavend en tijdrovend werk (+ een beetje talent). Liever 1 goede map dan 5 flut maps

    Wil niet zeggen dat een eenvoudige map niet leuk kan zijn. Sommige super simpele maps kunnen uiteindelijk de leukste om te spelen zijn.

    Anyway, door een map echt 'AF' (dus alle trappetjes werken, etc.) proberen te maken kom je wel alles tegen wat zo'n mapeditor kan ... en dat is verbluffend veel.

    Maar pas bij spelen blijkt of ie voor bv uprising of CTD ook goed gebalanced is (dat aspect moet ik nog tweaken, ALS er genoeg gamers zijn die hem spelen natuurlijk:))

    De map is iig fabeltastisch mooi (met dank aan de Dunia engine_O_)
     
  8. FC2

    FC2 Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een paar vraagjes:

    Als je alle diamanten hebt gevonden, heb je er dan genoeg om alle wapens, upgrades etc, te kopen?
    Wat moet je precies met een (Secondary weapon) crate?
    De health packs die je in die wapen-shops kan pakken, raken die ooit op daar?
    Er was toch een code voor 4 extra missies, hoe kom ik daaraan?
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    -weet ik niet
    -wapens in doen, duh:D
    -volgens mij niet
    -6aPHuswe
    JeM8Spaw
    THaCupR4
    5EbRUs5s
    tar3QuzU
    SpujeN7x
     
  10. FC2

    FC2 Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks.

    Alleen ik snap niet zoveel van het wapenopberg systeem... Als je dus wapens koopt worden die dan alleen opgeslagen in zo'n huisje als je zo een crate hebt?

    En die codes, is dat alleen extra missies, en niet dat hij alle andere missies unlockt (dat dacht ik ooit ergens gelezen te hebben) of dat de achievements niet meer werken?
     
  11. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Vanavond (20.30) ben ik met wat Nederlanders online. Als je dus zin hebt in wat vriendschappelijke potjes deathmatch (of mits genoeg animo Team deathmatch) Dan ben je vrij om mij te joinen: Shorbull NL. Als je daarbij nog leuke maps wilt showen geef de naam dan download ik ze. :)
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2008
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik heb hem eindelijk binnen en ben begonnen op Hardcore met de tweede character. Welke moeilijkheidsgraad en character hebben jullie gekozen?
     
  13. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Ik was bezig met een 2e map (moest je invite laten lopen). Nu ik de editor wat in mijn vingers heb gaat het een stuk sneller:)

    map: Swamp Revisited
    author: Max Qubit

    Volgens mij, maar wie ben ik, een lekkere map voor alle modes.
     
  14. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde hem op normal en dat vond ik ( vooral in het begin) al pittig zat. Succes op hardcore :b:
     
  15. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Maakt niet uit ik ben ook wat gaan editten later en ben op een geniale map gestuit XD

    map: Bunker Blowout
    Author: Ik natuurlijk XD
    modes: team deathmatch

    Er staan twee bunkers tegenover elkaar met elk 4 verdiepingen. De gehele bunker is gebouwd van 'church shutters'. Dit zijn houten platen die stuk geschoten kunnen worden. Dus op een gegeven moment sta je te schieten op een geraamte. XD Erg leuk met snipers. De map heeft wat weg van Streets uit RBS:V.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2008
  16. FC2

    FC2 Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Camo Suit (of Camouflage) waardoor de vijanden je niet snel meer zien in gras etc, is dat een aanrader voor 45 diamanten?
    Welke wapen combinaties gebruiken jullie? Ik doe meestal een beetje sneaky met sniper, maar wil ook een (silenced) gun hebben waarmee ik ze van dichtbij makkelijk kan afknallen, welke combinatie kan ik dan het beste nemen?

    En kan iemand me het ´wapen opberg systeem´ uitleggen? Als ik nu wapens koop hangen ze gewoon daar aan de muur in zo´n huisje, maar waarvoor heb je dan die crates nodig?

    BVD
     
  17. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vind hem zelf wel een aanrader, als je gaat kruipen in gras ofzo, ben ik bijna onvindbaar :D
    ik gebruik em zelf met die sterkste sniper, silenced pistol, en een rocket launcher :9..
    die kratten kan je wapens inzetten, om bijvoorbeeld uit je safe house te halen, of wapens die je van enemies meeneemt ofzo..
     
  18. FC2

    FC2 Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt! Dan ga ik die zo even kopen. Maar als ik bijvoorbeeld 10 wapens koop dan komen ze gewoon allemaal in dat gebouw (je opslagkamer zegmaar) naast de Weapon-shop ? Die kratten zijn alleen maar als je wapens vind of als je ook in je safe-houses wapens wil kunnen pakken?
     
  19. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    AS50
    [​IMG]
    M79
    [​IMG]
    M249 SAW
    [​IMG]

    Zoals je kan zien ben ik geen voorstander van stealth.;)
     
  20. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    lol @xboxgangsta, met die zelfde 3 wapens ging ik gisteren ook ff een missie doen :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina