[Fable 2] Na de Main quests [SPOILERS]

Discussie in 'Algemeen' gestart door BekSide, 28 okt 2008.

  1. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zit een hond naast die deur, hij loopt niet met je mee maar als je bij de deur staat kan je truukjes met hem doen. Zo kan je dus toch de deur openen (ik heb hem gister zelf open gemaakt, zonder hond).

    Ik vind het ook kut hoor, kan nu niet meer die scrolls zoeken voor dat vrouwtje in de Fairfax Gardens. Ik zoek de Gargoyl's en de silver key's nog en dan zal ik hem nog wel een keer uitspelen.

    Grtz Promise
     
  2. stephanoss

    stephanoss Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    het einde was inderdaad zwaar en zwaar slecht,

    De eindbaas was nu die ''mega'' spere of wat dan ook..

    maargoed, verder was de game wel aardig, maar komt voor mij nog niet in de buurt van oblivion.

    Daar had je ook meer het gevoel dat de side quest iets toevoegde aan het spel. Dat had nu ook kunnen zijn door wat meer het verschil te leggen tussen strenght skill en will. Ipv te overduidelijk tussen good and evil,
     
  3. vibuthi

    vibuthi Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Alhoewel ik veel plezier gehad heb met Fable 2, ben ik het eens met de mensen hierboven.
    Ik had er gewoon iets meer van verwacht, na een dag spelen liep ik al met de beste wapens uit het spel rond, had ik bijna 500.000g en de keuzes in het spel lijken buiten de temple of light/shadows en de kleur van je huid/ogen en wat horentjes geen enkel effect te hebben. (Evil en ugly is iets fijner omdat je dan niet steeds door je "fans" klem word gezet:b:).
    Ook het spell casting systeem rammelt, ik had graag gewoon in-combat gewisseld ipv die lamme spell selector.
    Ik zet hem trouw nog elke dag even aan om mijn huur te innen, moet nog enkele demon doors en gargoyles, maar verder heb ik het wel gezien.
    Hopelijk komen ze met DLC die de "post-quest" wereld wat interessanter maakt
    (Een nieuwe hond voor degenen die verkeerd gekozen hebben zou mooi zijn)
     
  4. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Vond hem ook nogal kort. Ga denk ik nog ff voor de 900 of 1000 gamerscore en dan op de bazaar ermee ;P

    Waren wel 10 van de leukste XBox uurtjes(!)
     
  5. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je je hond wilt houden voor welke keuze moet je dan gaan want ik heb het spel bijna uitgespeeld en ik wil zeker wel mijn hond houden want dat hoort er gewoon eigenlijk bij.
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Love. Linker keuze ben je alles kwijt. Rechter krijg je 1 mil. Dus Love is sowieso de enige goede keuze imo.
     
  7. Renhui

    Renhui Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het uitgespeeld en het was zeker iets anders dan ik verwachtte. Dat gedeelte met de musicbox en rose vond ik wel aardig though.
     
  8. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt Cookie.

    Maar je kunt toch verschillende achievements halen ik geloof drie. En er is dacht ik een truukje om ze allemaal te halen.

    Is dat dit truukje?
    Vlak voor het eind gevecht saven. Klaar met het eindgevecht, een keuze maken je krijgt je achievement en dan gelijk je xbox uitzetten. Xbox weer aanzetten en weer opnieuw het eindgevecht doen andere keuze maken en weer gelijk je xbox uitzetten als je je achievement hebt etc. etc.
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.607
    Leuk Bevonden:
    17.764
    Ja, das niet zo moeilijk he. :+
     
  10. diablo85

    diablo85 Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe komen jullie allemaal aan zoveel geld?
    ik heb alle side-quests gedaan zodra dat kon. ben 100% pure en 100% good...
    Heb ook elke keer zodra ik geld had dit geinvesteerd in nieuwe huizen en gebouwen.
    heb het uitgespeeld en heb nu maar 600k ofzo.

    heb wel alle huur 20% of 25% naar beneden gedaan voor me purity. scheelt dat echt zoveel geld?

    Want ik lees hier dus gewoon van mensen die na een uur al 2,5 miljoen hebben ofzo
     
  11. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb gemerkt dat je purity alleen hoger word wanneer je rent helemaal max omlaag haalt, en dat je purity anders gewoon gelijk blijft. Je kan dus beter gewoon op 0% zetten.
     
  12. vibuthi

    vibuthi Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zul je waarschijnlijk andere dingen doen om je purity omlaag te halen, ik heb zolang ik met de hoofdquest bezig was mijn rent op 200% gehad, en toen ik eenmaal stinkend rijk was de helft op -20/25% en de rest op 100% gezet en was binnen een dag weer helemaal "pure".
    Het kan ook zijn dat je er een paar vergeten bent omlaag te zetten, als er ergens nog een paar op 200% staan is dat nauwelijks te compenseren door anderen op -20% te zetten, al zijn het er nog zoveel.

    De rent op 200% zetten om geld te verdienen scheelt enorm, ik was binnen no-time multimiljonair, door al mijn winst meteen weer in nieuwe huizen/meubilair te steken.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2008
  13. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee oke dan ga ik dat dan maar even doen.
     
  14. Mageddon

    Mageddon Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn mening:

    +punten

    De wereld is erg mooi
    Steden zijn goed groot
    Gaaf hoe je beslissingen later ook de wereld veranderen
    Ontdekt altijd weer nieuwe dingetjes
    Kleding kleur geven en haar is top
    Vecht systeem is goed

    -Punten (plus hoe ik het liever had gezien)

    *Tegenstanders te makkelijk.
    *Te weinig echte bazen
    *Slecht einde, geen kans om echt de eindbaas te doden
    *Story line veelste snel, vervang al die kleine optionele quest en stop ze in de main story line zodat het allemaal wat langer duurd.
    *Als je evil bent steeds het gegil om je heen(vind met good spelen goed niet vervelend)
    *Hond die baft zoek om me heen istie nergens meer te vinden.
    *Vervang alsjeblieft de soort van real time cutscenes naar echte cutscenes (zoals bv Final-Fantasy altijd deed)
    *Als je iets wilt stelen verdwijnt vaak de [A] knop weer.
    *Mensen die van je wegrennen rennen te super snel(ook omas)
    *ECHT irritant vind ik dat als je man bent, en geliefd, ook daadwerkelijk alle mannen homo zijn, maak dan een goed onderscheid tussen hetro's bi's en homo's/lesbi's.
    ---------------------

    Verder heb ik desondanks dit erg van de game genoten en toch aardig wat uurtjes erin gezeten omdat ik steeds nieuwsgierig was naar wat er zou gebeuren als ik bepaalde dingen deed.
     
  15. rahulx

    rahulx Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon lekker voor de hond kiezen, het is eigelijk de ENIGE optie wil je nog side missies kunnen uitspelen zoals die van the archeologist.
     
  16. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb ook voor de hond gekozen. Ik ben nu bezig om zoveel mogelijk huizen te kopen zodat ik lekker veel inkomen heb per 5 minuten :D
     
  17. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik dus ook :) Moet nog even niet nader te noemen dure huisjes kopen ;) En ik kon mijn hond gewoon niet missen vandaar mijn keuze voor Love

    Deze game heeft me zeker niet teleurgesteld, speelt lekker en de wereld is prachtig. Zelfs m'n moeder vond het leuk om naar te kijken. Ook wel lekker dat ik m voor 35 euro had bij gamehubs :) Blijf hem zeker nog een tijdje spelen en misschien nog wel s opnieuw uitspelen, als een evil rotzak dan}:]
     
  18. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    tja eigenlijk gewoon 1 conclusie,

    ik heb de game gespeeld en binnen 11 uur uitgespeeld. en nu gaat hij waarschijnlijk mijn xbox niet meer in.

    omdat ik ermz... saints row 2/fallout 3/ gears of war 2/ banjo kazooie (kreeg net bericht dat hij verstuurd is) binnen heb.
     
  19. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu uitgespeeld en heb eigenlijk geen side quests meer. Nu begint het toch wel een beetje saai te worden. Ik heb alleen nog maar die jobs die ik kan doen en wat van die quests. Ik ga denk maar alle silver keys en gargoyles zoeken.
     
  20. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Vandaag ook de main quest uitgespeeld, was wel een sneller einde dan ik verwacht had.

    Ik had toch op de een of andere manier verwacht dat er nog wel wat meer te doen was na de main quest dan wat silver keys, demon doors en gargoyles. Maar goed, moet toch nog wat achievements halen, dus dat is wel mooi te combineren :).
     

Deel Deze Pagina