ey hallo, is het nou mogelijk te vliegen in kotor? van planeet naar planeet enz. want dat zie ik niet bij game info. help?
In kotor zal dit inderdaad mogelijk zijn, een van de meest uitgebreide punten van dit spel is de grote vrijheid die je zelf hebt in het spel. Interstellulaire reizen horen hier ook bij. Het is ook aan jou om kiezen welke voertuig je hiervoor wilt gebruiken. Gebruik anders onze zoekfunctie op de mainpage om wat te vinden over dit spel. Succes
Je hebt om op een planeet zelf te vliegen de keuze uit verschillende voertuigen ja.. Maar wil je naar een andere planeet dan zul je je eigen ruimteschip moeten gebruiken
Lijkt me een leuke RPG met genoeg potentie om een topper te worden. Alhoewel ik volgens mij meer in de arcade stijl RPG hoek zit hoop ik dat deze game vet wordt.
sommigen zeggen dat deze game erg op morrowind gaat lijken, maar dat vraag ik me af. Heb je echt zelf veel vrijheid of moet je alles volgens een vast patroon halen????
in een interview met 2 producers zeiden ze dat het een andere rpg word dan morrowind. het combat systeem is dan ook een vorm tussen real time en turnbased, het speelt realtime, maar het is turnbased. (zeggen veel bladen/sites) maar ik weet wel dat je heel wat vrijheid hebt en de mogelijkheid van een party. je moet ook na 80% van het spel ''kiezen'' of je light of dark wilt worden, de overige 20% is bij iedereen anders. word dolle pret. kopen die hap. hij komt eind maart uit.
Je volgt wel een vast verhaal, alleen in dat vaste verhaal kan je ook sub quests doen en minigames Je kan ook elke planeet nog een keer bezoeken als je wilt..