Onderwaardering Sega GT 2002 en JSRF

Discussie in 'Algemeen' gestart door RumbleBumble, 28 feb 2003.

1. SuperZaadje

SuperZaadje Mosterdn00b

Leuk Bevonden:
    0
    dit is net zoiets als bij Metal Gear Solid 2
    toen het uitkwam vond iedereen het geweldig.... tot e rmensen kwamen die zeiden dat het saai was..... en toen vond iedereen het saai

tis gewoone en zielige wereld en je ziet het overal

MGS2 roelt gewoon (hoopt dat iedereend at nu ook opeens vind :D )

oh en sega pack vond ik ook heel leuk

2. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou 't Sega Pack voor 20 euro niet eens hoeven. 2 games op 1 schijfje is gewoon triest. Het gaat mij niet alleen om de games, ook om het doosje, het uiterlijk, etc. So sue me.
    Budgetversies wil ik ook nooit. Echt verschrikkelijk als ze die doos zo hebben verneukt door er tyfusgroot 'Classic' op te zetten.
    Maar 't erge van Sega Pack vind ik dan niet alleen dat ze beide op 1 dvd staan, maar ook dat je er geen fatsoenlijk doosje bij krijgt (die moet je dan zelf weer gaan printen enzo, maar dat ziet er ook niet uit).

Mja misschien snappen sommige mensen dit niet.. anderen misschien wel.. Maarja ik verzamel nou eenmaal graag games en die wil ik allemaal zo origineel en mooi mogelijk hebben.

Over de games zelf: dan vind ik sommige reacties soms ook overdreven. Alsof een Xbox met Segapack geen goede aanbieding is want het zijn toch twee kutgames enzo. Het zijn juist best wel degelijke games, alhoewel ik JSRF persoonlijk niet zo trek.

Laatst bewerkt: 28 feb 2003
  3. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Kijk,

't Is gewoon zonde dat de games in zo'n achterlijk dom hoesje worden geleverd. Dat ze op 1 schijfje staan is niet eens zo erg, behalve dat het ten koste gaat aan de laadtijden. Opzich zijn het zeker wel goed doordachte spellen, zeker Sega GT 2002, gewoon perfect!

4. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Met Scotch kan ik wel praten, k heb dan wel een eigen hoesje gemaakt voor Sega GT/JSRF maar het is toch niet helemaal geweldig.. de games daarintegen zijn echt cool

5. martines

martines Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    JSRF vond ik wel cool maar ik had het snel uitgespeeld.

SegaGT 2002 vond ik matig (waarschijnlijk omdat ik niet zo van racespellen hou).

Ik vind het echt stom dat ze dat Sega Pack niet in een doosje hebben gedaan! Want dat Sega Pack lag dan gewoon ergens op de grond. Tot ik op CDcovers.cc een hoesje had gevonden voor dat Sega Pack. Toen had ik al een DVD-doosje gekocht en daar kon het Sega Pack in (alleen jammer dat het doosje doorzichtig was...). Alleen zag het hoesje er lelijk uit.

Laatst bewerkt: 1 mrt 2003
  6. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, er zit dan geen fatsoenlijk hoesje omheen. Maar een DVD-hoesje kost nog geen euro. En om nou alleen om het feit dat er geen hoesje omheen zit zo bar weinig te bieden voor 2 prima games dat vind ik wel weer overdreven. Het gaat tenslotte om de games. Het gaat er toch niet om dat de twee games in een mooi hoesje zitten die toch alleen maar in de kast staan? Ik kan wel begrijpen dat sommigen dit belangrijk vinden... maar is het belangrijker?

7. Gameslave

Gameslave Guest

Ikk vind het ook wel zonde, zo een dvd wat kost hun het nou, 1 euro misschien, waarom doen ze die spellen dan ook niet gewoon op 2 cd's, ziet er nog wat beter uit en beter voor je laadtijden, en dan kan een beetje mooi hoesje er toch ook wel bij, je betaalt genoeg voor je xbox en dan een armzalig cd'tje in papieren hoesje???

8. martines

martines Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, RumbleBumble heeft wel gelijk, maar het is wel zonde om gewoon een dvd in een papieren hoesje in de kamer te laten rond slingeren.

9. ikah

ikah Guest

ik vind het ook klote dat het in zo`n papieren hoesje zit maarja sega GT vinds ik echt masterlijk maar jetsetradio future ik snap er echt niks van

10. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het beide topgames, alleen ik vind het ook (zoals veel mensen hier) jammer dat er gene fatsoenlijk doosje bij zit...
    krijg je het sega pack bij je xbox, dan krijg je een plastic zakje met het schijfje in een papieren zakje en het boekje.
    nou toen dacht ik echt jongens kom op je kan toch wel een mooi groen doosje omheen doen met een orginele cover?

11. Ik denk dat hij word ondergewaardeerd omdat als je hem wil verkopen je hem niet meer kwijt raakt doordat hij word ondergewaardeerd

Duidelijk?

Niet echt!

12. the stealthgod

the stealthgod The time has come

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze ook allebei ik vind er persoonlijk niks aan maar dan hoeven het nog geen slechte games te zijn het is gewoon een kwestie van smaak. :)

13. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Sega GT 2002 niet veel aan, dat komt ook door die laadtijden van het segapack. JSRF is best wel geinig en ook wel leuk. Ik vind het ook achterlijk dat ze hem niet in een doosje hebben gedaan.

14. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog een keer, ik heb toevallig beide versies van Sega GT 2002 gehad. De stand-alone, of hoe je het ook wilt noemen. En het Sega-pack. De laadtijden in de menutjes blijven een probleem. Wat je in elke review leest.

15. TRGXtreme

TRGXtreme Xbox Addict!

Leuk Bevonden:
    0
    JSRF is gewoon een type game waar je van moet houden.....de mensen die zulke spellen mooi vinden vinden dit ook vet relaxt.....ook is het engelstalig en soms best pittig dit schrikt veel "beginnende" gamers af....en ik denk dat veel van deze "beginnende" gamers hun computer rond december hebben gekocht (vanwege de kids en/of de goedkope actie)...

GT2002 is ook wel een gaaf spel maar het heeft gewoon niet de "feel en looks" zoals je die bij Gran Turismo hebt.....zelfs al was GT2 op PSX een stuk slechtere graphics heb er toch meer plezier aan beleeft als aan GT2002......vraag me niet waarom gewoon algemeen gevoel....

Al met al heb ik toch allebei de spellen uitgespeeld en veel uren plezier eraan beleeft.....maar dat komt vooral omdat ik alle spellen die ik heb gewoon MOET uitspelen ook al ben ik ze allang zat...."tik" van me ;).

16. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ik sega pack minder vind omdat de games langere laadtijden hebben

maar alsnog is jsrf toch een coole game na een tijdje dat ik m had gespeeld.

17. ancientsunlight

ancientsunlight XBOX to the MAX

Leuk Bevonden:
    0
    Sega 2002 heb ik een paar uurtjes gespeeld. De auto`s zijn mooi. De omgevingen oerlelijk. Sega heeft zoveel afgekeken van GT3. Hadden ze ook de omgevingen mogen afkijken. Voor de rest goede game

18. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze allebij (niet de segapack) maar ik vind het bijde gewoon goede spellen, niet super maar gewoog goed. Nu kan ik me best voorstellen dat er mensen zijn die niet van JSRF houden omdat het gewoon iets heel anders is als nogmaal, maar dan vind ik het spel nog niet onder gewaardeerd als een paar mensen dat vinden. In veel reviews Heeft JSRF niet eens zo'n slechte cijfers. Dus ondergewaardeerd nee.

19. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik vind vooral Sega GT2002 echt een zeer goede game. Ik heb hem dan ook gekocht op de release. Laadtijden? Nooit enig probleem, ik weet niet of het op de segapack wel uitmaakt. JSRF heb ik later nog een keer (ook) los gekocht, ik vond hem zelf wat tegenvallen, deel 1(JSR) op de Dreamcast vind ik veel beter.

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    iedereen heeft het over: segapack in goedkoop hoesje
    ik heb het segapack ook...en ik vind het ook niet geweldig (het hoesje dan)..maar krijg je bij die andere Packs wel het originele doosje mee? of krijg je altijd het spel in zo'n papieren hoesje...

Deel Deze Pagina