Gears of War 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kiss of Fire, 6 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    wie zegt dat die patch er komt dan, is er al een aankondiging van epic?
    bij the darkness zij ook iedereen dat er een patch kwam, maar die is ook nooit gekomen.
     
  2. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Het verschil tussen Gears 2 en The Darkness is wel erg groot hoor. Gears word online veel en veel meer gespeeld!
     
  3. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    je was me voor maar idd, darkness en gears, niet te vergelijken
     
  4. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik ben het met veel eens.

    Mathmaking is goed maar mag sneller.
    Shotgun is niet underpowered, ik vind em goed.
    De stun nades zijn vaak iets te sterk. Je valt om en bent dan bijna altijd al dood.
    De nieuwe wapens vind ik goed, niet overpowered. Het zijn immers pickup wapens. Die horen sterker te zijn dan de wapens waarmee je spawned. (anders zijn ze de moeite van het oprapen niet waard)

    En ja die chainsaw moet aangepast worden. De knockback of hoe het ook heet moet ook werken als je op een chainsaw schiet. 50% van de kills online zijn chainsaw kills!
     
  5. eXoDuSs

    eXoDuSs CoD 5 Pro !!

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Weg met ranking systeem zoals Halo 3 en Matchmaking van Halo 3. Voor de rest is het spel best gebalanceerd. Iedereen vindt Mortar etc overpowered. Maar zelf willen ze wel weer de Shotgun zoals in deeltje 1, die ook zwaar overpowered was.
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Laat ze, die gouden wapen ventjes vallen in MP juist extra op. Gemakkelijker om kills te maken dus. :+
     
  7. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoe zit het met de sniper-rifle in het spel? Ik heb zelf het spel nog niet. In deel een was ik echt heer en meester met de sniper -en headshots maken. Is dat ongeveer hetzelfde gebleven?
     
  8. eXoDuSs

    eXoDuSs CoD 5 Pro !!

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan iemand niet met 1 schot 'down' schieten. En soms als je geen active reload hebt dan schiet je op iemands hoofd, maar die blijft wel dan soms leven...
     
  9. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Wat ze van mij erin mogen doen is een playlist met alleen maar snipers, of in ieder geval zonder Lancers. Dan zou de multiplayer nog wel te doen zijn.
     
  10. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    pfff dat lijkt me dus helemaal niks. gelukkig zit jij ook niet bij epic
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

    Multiplayer werkt nu relax! Ik kan nu heel snel potjes vinden. Duurt minder dan minuut :D
     
  12. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Lol gewoon lekker spelen went vanzelf wel allemaal.
     
  13. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de multiplayer nu echt verneukt. Stopping power shit werkt echt voor geen meter, en de shotgun had van mij hetzelfde mogen blijven zoals in deel 1. Het is nu flink wennen en dat rank systeem zuigt zwaar. Maar het is en blijft echt een hele vette game.
     
  14. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Je hoeft het ook niet te spelen als jij het niks vind, dat is het mooie aan een playlist.

    Maar ik weet zeker dat er heeeeeeeel veel mensen zijn die dit systeem met de lancer/shotgun verhouding zwaar kut vinden en wel zin hebben in dat het er niet op aankomt hoe goed je connectie is of hoe goed je B ingedrukt kan blijven houden.
     
  15. JT1608

    JT1608 Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    gasten die aan het klagen zijn over de shotgun die slecht is , het feit dat je niet op iemand af kan rennen door de Stopping power of dat ze vanachteren gezaagd worden hebben blijkbaar geen idee waar het spel voor gemaakt is, je komt niet meer ver met het every man for himself spelletje, je moet samenwerken en dekking zoeken
    daar is het spel voor gemaakt
     
  16. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Gears of War 2, wat moet ik er van zeggen. De gameplay is nagenoeg perfect alleen waarom remmen de shotgunkogels iemand niet af als hij naar mij toe rent? Als ik met de lancher op hem zou schieten, remt hij weldegelijk iets af, waarom gebeurd dit niet als ik op zijn dikke buik schiet met een shotgun? Volgens mij komen shotgunkogels toch een stuk harder aan?

    De singleplayer is (tot nu toe) perfect maar de multiplayer valt nog wat aan te verbeteren. Heb er ondertussen meer als 300 rounds opzitten maar lekker speelt het nog niet.

    De meeste zeggen dat je opnieuw moet leren schieten met de shotgun. Nu heb ik een heel aantal rondes met de shotgun rondgelopen in de hoop er beter mee te worden. Soms leek het opeens heel goed te gaan, andere keren leek het alsof mijn shotgun niet meer dan een waterpistool was. Het valt mij ook erg op dat 7 van de 10 man met een lancher loopt om vervolgens bij een battle de zaag te gebruiken.

    Shotgun vs Lancher/zaag... Hier een voorbeeld wat mij meerdere malen is overkomen: Loopt er een rustig voor mij, opzoek naar een vijand. Kom ik aan met mijn shotgun, achter hem langs (hij ziet mij niet) om hem midden in zijn donder te schieten terwijl ik zo goed als tegen hem aan sta. Het vreemde is, dat als ik hem van zo dichtbij raak, hij rustig wegduikt om vervolgens heeeeeel snel zijn chainsaw te pakken om mij (binnen nog geen halve seconden) doormidden te zagen zonder dat ik er iets aan kan doen. Ik heb gewoon geen tijd om mijn shotgun meteen te verruilen voor een chainsaw! In die tussentijd heeft hij mij allang doormidden gezaagd! :{

    Dit hierboven komt niet altijd voor... Soms heb ik ze wel in een keer down of dood van heel dichtbij. Heb gewoon het idee dat het ligt aan de verbinding zo af en toe. En aangezien je tegenwoordig niet meer kan kiezen tijdens het selecteren van een match tussen een groen of een mooi rood verbindingsbalkje (zoals met gears 1) kan je er vrij weinig aan doen.

    Lijkt allemaal heel frustrerend hierboven, maar dat valt mee hoor 8)
     
  17. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, ik heb dit spel op het oog, mede door de reviews. Maargoed, ik heb GoW 1 zelf niet (Wel paar keer gespeeld bij vrienden) dus heb ik GoW 1 ook nog ff bestelt, net binnengekregen :9

    En dan kan ik hopelijk over een paar weken beginnen aan het vervolg _O_
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik zou graag willen zien dat ze ook hetzelfde menu (mp) als in deeltje 1 gebruiken gaat veel sneller =/ ook is het beter om dan met vrienden te spelen. (ook laad de game om de kleinste dingutjes)
     
  19. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    net GoW2 uitgespeeld, OMFG dit is echt het vetste spel wat ik in TIJDEN heb gespeeld... de single player owned gewoon dood!!

    maar t ruikt wel naar een vervolg!!!
    bijv die vader van die gozer kan nog best een rol gaan spelen!!

    /Mod Spoiler tags toegevoegd -/- Alonso
     
  20. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    :mad: serieus, als je dingen gaat zeggen over de game die anderen (zoals ik) nog niet kunnen weten, doe dan een spoiler ervoor! |:-
    sjongejonge lekker dit zeg |:- :x

    en je kan zeggen dat dit iets kleins is, maar alsnog =(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina