[Centraal] Morrowind help-topic! Deel 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 1 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    aaargh, k ben ff weekie weg, is morrowind help deel 1 al vol...
    sjezus kristus.

excuse me als ik iets vraag wat al gevraagd is...

wat moet ik met die skeleton key ofzo?
    en waar is die rothan tomb PRECIES?

alvast bedankt

2. Sphinx

Sphinx Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  3. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    Waar haal ik een beetje een goede boog vandaan?

4. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    watte fak moet ik me de skeleton key?
    die had dat ventje bij zich van de thieves guild die je moest vermoorden bij de laatste missie van fighters guild

5. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Heeeej!

(Cool zo'n centrale topic)
    Maarre ik heb een (dringende) vraag:
    Ik ben een beetje handig aant worden in het stelen van dingen en ik heb al een paar waardevolle spullen... Maar de meeste verkopers hebben maar 500g of 1000g... Is er ergens een vent die lekker veel geld heeft en veel aanneemt..(ik las volgens mij eerst ergens over een "creeper:confused:)

Alvast bedankt!

6. gangster80

gangster80 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik moet nu voor dat wijf die je bij house redoran opdrachten geeft die ene gast zoeken. volgens mij heet hij Mathis Dalobar.
    ze zegt dat hij ergens tussen maar gan en ald ruhn is maar ik kan hem niet vinden
    please help me!!!

7. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Najaah.. uuuh.

Ik heb het een tijdje niet meer gespeelt en ben van plan overnieuw te gaan beginnen.. (Ik was een high-elf) Ik vind magie cool maar het moet ook een beetje kunnen vechten! weet iemand welk ras ik dan moet nemen?? alvast bedankt!

8. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad je hebt in caldera de creeper. Hij zit in gharok manor en heeft 5000 gold, de truuk is om eerst een paar keer dingen van rond de 5000 te verkopen en dat later dus weer terug te kopen en tegelijk iets van 10000 te verkopen.
    Dus wat duidelijker:
    Jij verkoopt iets van 5000,
    Slaap 24 uur of kom later weer terug,
    Je koopt dat van 5000 terug dus heb je -5000,
    Je verkoopt dat van 10000 dus heb je +5000,
    En dat is dat wat hij heeft.

Trouwens het is handig om dit met dwemer cooins te doen zodat je de prijzen ook een beetje kan aanpassen. Ikzelf heb 380 dwemer coins bij die vent liggen.

Je hebt trouwens ook nog de talking mudcrab die heeft 1000 ,maar die is k*t te bereiken.

9. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Dark-elf of breton

10. Bacardi

Bacardi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een vraagje voor de kenners....

Ik ben nu House Father bij House Hlaalhu en ben met de eerste opdracht voor Duke Dren in Ebonheart bezig. Hij heeft me gevraagd de ordinators onder controle te krijgen en omdat voor mekaar te krijgen moet ik met iemand in High Fane praten die er dan voor zorgt dat die ordinators onder controle komen. Alleen ik moet voor diegene een ST Joris Robe jatten in Assemanu ( een shrine op een eiland in de buurt van Seyda Neen). Dus wat deed ik, vrolijk dat assemanu in en eenmaal binnen was voor me een deur en kon je rechts af soort tunnels in. Ik was rechtsaf gegaan en helemaal tot het einde gegaan en daar kwam ik een Dagoth Hluvel tegen nadat ik op wat belletjes stond te rammen. Ik had dat beest gekilled en die liet een 6th blabla amulet achter maar ik wist niet wat ik er mee moest (misschien later nodig? iemand) na wat rond zoeken zag ik een trapped kistje ergens boven liggen lock level 75 en daar zattie in. Dus ik denk ga weer uit de temple zitten alle worn cavern doors vast ik kon ze gewoon niet openen :confused: , had ik recall gedaan naar balmora, maar besloot uiteindelijk niet te saven want je moet er toch ook op een normale manier uit kunnen? ik had dat amulet achtergelaten bij de bellen maar was dus bang dat ik er later niet meer heen kon omdat amulet op te halen.

Gaan bij andere mensen die deuren ook niet meer open? Kun je op een andere manier eruit en waar is dat amulet voor?

Alvast heel erg bedankt

11. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hoe je eruit moet ik ben namelijk Telvanni maar ik weet wel dat je dat amulet niet per se hoeft te hebben. Je vind ze namelijk op elk dagoth blabla ventje. Ik ben ze namelijk gaan verzamelen en heb er al 15.

12. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben Grandmaster Hlaalu. Die amulets heb je idd niks aan en er zijn echt tig van die dingen. Maar wat is het probleem eigelijk? Je hebt toch de robe en je bent eruit. Geef hem aan die gast bij High Fame en daarna moet je nog een paar dingen voor de Duke doen en dan benoemt hij je tot Grandmaster.

13. Bacardi

Bacardi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik stoorde me gewoon dat ik er niet meer uit kon zonder mijn recall amulet.

Maar nu ik weet dat ik dat amulet niet meer nodig heb kan ik het gewoon effe opnieuw spelen, kleine moeite.

Bedankt ;)

14. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    hij heeft 10000 en het grootste probleem is dat hij maar weinig koopt.
    Bereiken is van Suran een kleine moeite

15. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Hijs wel 2000 waard dus je kan hem ook gewoon meenemen om te verkopen.

16. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat bedoel ik (anders had hij niet meer dan de creeper), maar kvind het alsnog makkelijker om de creeper te bereiken via de guild guides.

17. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    eej mensen,

ik ben bezig met een missie voor de Mages-guild in Ald Ruhn, en moest daarvoor naar de Gnissis-Egg-Mine om daar in die mine naar een dwemmer-ruine te zoeken, die heb ik gevonden, maar daar binnen in die ruine onder een Tefel een Boek (Divine Metaphysics...) en die is wel 1000 waard, dat is volgen mij erg veel voor een boek, in dat boeke staan allemaal gare tekens en een tekenig, is het mogelijk om die Tekens te ontsijferen net als het Deadric alfabet? alvast bedant

owja en nog een ding, ik had ook gehoord dat er een mannetje is die Dwemmer ken ontsijferen is er iemand die weet waar hij dan is

Laatst bewerkt: 2 mrt 2003
  18. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Nope je moet het gewoon aan haar geven. Voor de rest kan je er niets mee, wel is er een ander boek: Secrets of dwemer amiblablabla en als je die leest kan je zo'n dwemer schock centurion summonen.

19. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hey

ik moet de moord van 6 mensen in Vivec oplossen maar ik weet niet hoe ik dat moet doen iedereen zegt dat niemand zo'n vrouw heeft gezien maar hoe kan ik het mysterie oplossen???

Alvast bedankt.

20. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    ow ok thnx, maar het boeke is dus niet te vertalen net als deadric-alfabet ?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina