1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kiss of Fire, 6 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel gisteren ook gekocht (slechts 44 euro bij Saturn :thumbs:) en ben net even begonnen. Is weer top, ook leuk dat je weer een Carmine bij je hebt. :+ Alleen dat van Dom en zijn familie vind ik wat vaag, had hij het in deel 1 geen 1x over. Past ook niet echt vind ik. Maar het begin is iig weer top, heerlijk die veldslag. :9

    Online lukte helaas niet, wou even Horde doen, maar kreeg geen team.
     
  2. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Voeg mij maar toe dan :) Ik wil altijd wel Horde doen :D
     
  3. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ook toegevoegd. :)
     
  4. Lil^Kaweh

    Lil^Kaweh Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    is dat een aktie ofzo of gewoon de vaste prijs?
    Was het Saturn Rotterdam?
     
  5. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel grappig dat heel veel mensen zich zo focussen op de wapens in gears of war en dat er maar weinig gelet wordt op teamtactieken, terwijl je daar juist door wint. De wapens zijn wat mij betreft een extra factor die het allemaal wat spannender maken, maar uiteindelijk wint het team met de betere posities/teamplay. Net m'n aardrijkskunde nog redelijk gemaakt...wel een 5,5 ofzo:) Vanmiddag en vanavond weer vet horde enz spelen. Iedereen die veel gow2 speelt mag mij toevoegen, grote private parties starten snelle dan public parties!
     
  6. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Wie o wie kan mij helpen?

    Zojuist de Gears of War 2 Limited Edition ontvangen van Dimensionplus.nl
    Helaas ontbreekt hier wat aan namelijk de codekaart voor: de gouden lancer, het flashback map pack en de 48-uur trial kaart voor xboxlive.

    Zijn er meer mensen die dit probleem hebben (gehad) en wat hebben jullie er aan gedaan?
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Gewoon even DimensionPlus opbellen lijkt me? Als je een Limited Edition besteld hebt hoor je daar die codes voor te krijgen.

    Ikzelf heb een Flashback Mappack en 48uur Trial. Die Gouden Lancer / Hammerburst pak ik wel op van mensen die doodgaan binnen 20 seconden.

    Lijkt mij dat Gears of War 3 gaat over de terugkeer van Marcus z'n vader.

    Toch denk ik
    dat Adam Fenix echt tegen het feit was dat Jecinto moest zinken. De Queen kent hem ook en zegt dat ze had gehoopt dat Marcus hetzelfde pad had gekozen. Misschien logisch dat Adam Fenix werkt voor de Locust?
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2008
  8. BTM

    BTM Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je een goed punt Kaneda, op deze site zie je nooit tactiek besprekingen of tips per map, etc.
    Als je op verschillende buitenlandse sites kijkt, zie je dat er echt inhoudelijk over GOW/ GOW 2 wordt gediscusieerd en daar draait het spel nou uiteindelijk om, tactiek !!
    Ik hou zelf niet zo van shooters, maar GOW/ GOW 2 is voor mij het beste spel ooit, gewoon vanwege het sneaky tactische aspect, flanken, afleiden, etc.

    Greetz
     
  9. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    @Rampy

    Al geprobeerd alleen niet te bereiken. En ik meen er ook ergens een nieuwsbericht over te hebben gelezen kan m alleen niet meer vinden. Iemand een link misschien?
     
  10. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Hier mijn take. Op een bepaald moment lees je van dat plan in de queens palace om Jacinto te laten zinken. Dan hoor je de stem van Adam Fenix over tis misschien een oplossing maar aan de andere kant vernietigen we wel gelijk ons laatste refuge mocht het mislukken.
    Denk dat hij inderdaad voor de Queen werkt en dat hij bedoelt dat het de laatste refuge zou zijn voor de Locust mocht het plan falen en de Lambient dus niet vernietigd zijn. Denk daarom dat je in deel drie samen met de Locust gaat vechten tegen de Lambient. Beide (mensen en normale Locust) zijn gereduceerd tot kleine groepen (daarom zegt Fenix What have you done na de eindtiteling en dat hele gezeur van de koningin dat de legacy die we nalaten niet altijd positief is, vernietigen van Jacinto was slecht idee) De mensheid heeft zijn enige buffer tegen de Lamient Locust vernietigd, de normale locust namelijk.

    Daarnaast denk ik dat de Locust genetisch gemaakt zijn door de vader van Fenix en die Niles. Ze zijn alsware gemuteerde mensen,

    Mijn argumenten hiervoor.

    Queen zegt op een bepaald moment dat de mensen voor deze oorlog ook zelf verantwoordelijk zijn.

    Constante geblaat van iedereen over hoe lang leven ze hier al en hoe kunnen ze dit gebouwd hebben kwam echt te vaak voor in het spel dus hier wordt in deel drie op ingespeeld.

    Niles is met een groep specimen naar de bergen gegaan, waar toevallig nu de hoofdstad van de Locust zit.

    Vader van Fenix had in deel 1 heel toevallig een kaart van alle locust wegen. Dit kan hij niet hebben gevonden als ze niet bevriend waren met hem!

    Maar dit is slechts mijn visie. Benieuwd of ie uit komt.

    Daarnaast net Insane uitgespeeld!!! Cool maar moeilijk (als in sommige stukken frusterend irritant niet normaal dood te krijgen tering reavers!)
     
  11. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ja he, opzich is het goed te doen op een aantal lastige stukjes. Hier is het gewoon trail and error. Wel klote is dat soms je partner (computer gestuurde) gewoon keihard naar voren rent en dan gedowned wordt. Moet jij hem gaan reviven hoewel dat niet gaat. Das zwaar irritant.

    Persoonlijk vond ik op Insane het eindgevecht van ACT 4 het pittigst. Maar in coop is de game op Insane zeker te doen.
     
  12. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu bezig op Insane (co-op) maar bij mij staat dan insane maar bij mn co-op maatje (split screen) kan max hardcore.. ik krijg dan toch wel gewoon achievement voor insane right??
     
  13. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    net ff onverslaanbaar team gesmeden :)

    Rbz NL
    Face NL
    Don Juan NL
    The RedDevil NL
    DvD_NL

    gaat vet lekker :D
     
  14. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0


    ik moet zeggen dat je visie me aanstaat, mooi bedacht zo zou ik zeggen.

    ps: gebeurd er iets anders/extra op het einde als je het het spel finished op insane ?
     
  15. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Dunno maar volgens mij wel, wel lame om zo je Insane achievement te halen :lol: :+ Insane net niet achievement zou er ook moeten zijn eigelijk :)
     
  16. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn er nog mensen die vanmiddag of vanavond horde willen spelen ?? heb gister met z'n 2en tot 20 gehaald maar wil nu wel ff verder met meer mensen :)
     
  17. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Toegevoegd voor Horde.
     
  18. BTM

    BTM Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook toegevoegd
     
  19. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil wel een handje helpen als je nog mensen nodig heb, heb zelf al de 50tigste wave behaald maar het blijft leuk om te doen :D
     
  20. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat had je al toch??? ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina