1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Steel Battalion

Discussie in 'Algemeen' gestart door MrLaurens, 29 jan 2003.

  1. ik ook niet man ga egt niet zoveel geld betalen! lkoop liever drie andere titels
     
  2. XbOx-FiGhTeR

    XbOx-FiGhTeR ........

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoww 200 euro betalen voor een controller en een spel :confused: Met dat geld kan je een paar botticelli's of prada's mee halen. Zonde als je hem gaat kopen voor die prijs. Ooit wilt iemand hem tog wel wegdoen voor een lager prijsje dus ik zou zeggen let goed op de x-bazar.
     
  3. Tha Mike

    Tha Mike The Good Die Young

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    ja maar dan wil iedereen m hebben :)
    Bij tomshardware.com zag k een review...
     
  4. Jaxcellent

    Jaxcellent Jyaku

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    hey heb je ooit wel is gehoord van Radiant Silvergun?

    Ik denk dat Steal Battalion wel is in de zelfde prijs categorie kan vallen. (for noobs Radiant Silvergun is een JP Sega Saturn game,- mega Rare, is alleen maar gestegen in prijs, ja ook 2de hands)
     
  5. SuperZaadje

    SuperZaadje Mosterdn00b

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    kan het makkelijk betalen maar ik koop liever 3 topgames voor 200 euro dan 1 game met een controller die ik nergens kwijt kan ;)
     
  6. Xtinction

    Xtinction Uitsterving ja :D

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb erg zitten twijfelen, maar mijn 180 euro blijven in mijn broekzak, ik wil toch leiver een GBA SP voor in de trein, bovendien heb ik echt geen ruimte voor de controller.

    Als mechwarrior 5 erop komt dan koop ik em zeker, het mechwarrior universum is zoooo gaaf :)
     
  7. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    ik noem me zelf ook een gamer... Niet iedere gamer heeft 200 Euro klaar liggen (ik heb het wel, maar koop er wel iets anders van ) Bovendien: ik houd niet van Mech-games dus...
     
  8. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Op zich zijn mech games niets voor mij.
    Maar ik ken mezelf.
    Ik ben bang dat als ik het niet doe ik later spijt krijg en die dingen nergens meer te koop zijn...
    Want als er al 1 tweedehands beschikbaar komt, vliegen er dadelijk zoveel mensen (die spijt hebben) op, dat je een grote kans hebt dat het je helemaal niet lukt.
    Maar op dit moment ben ik in de "niet kopen" fase, maar dit kan morgen weer veranderen...
     
  9. vwolfs

    vwolfs Sgt Pepper

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben momenteel ook in de "ni kopen fase ".
    200 Euro is wel veel voor een controller en 1 spelleke ma de controller is wel heel chic.
    Ik koop liever 5 klassiekers of 3 nieuw spellekes.
     
  10. Xearo Li

    Xearo Li Active Member

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Kben wel blij dat ik hem besteld heb
     
  11. Ik heb er ook 1 besteld ik vind dat het gewoon iets is dat je moet hebben het is gewoon uniek en ik vind Mechgames opzich al cool duz ja waarom niet je leeft toch maar 1 keer:+ :+
     
  12. MagicMark

    MagicMark Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil um ook supergraag hoewel ik 200 euro wel erg veel geld vind...

    Is het niet zo dat het spel los te koop is en met je controller gespeeld kan worden??
     
  13. wallage

    wallage Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem vandaag bij gcshop gepreorderd voor 180,00 euro.
    :9 ik heb bij een vriend wel mechassault gespeelt maar dat vond ik toch niet de ultimate mech experience, die ga ik met steel battalion zeker wel beleven. master graphics, dolby digital blazing bullets om je pan en dan nog die ultra controller voor je neus.
    hopelijk krijg ik hem ook eind maart.
     
  14. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Woohoo, mn ouders wilde Steel Battalion wel geven voor mn verjaardag! k heb em dus maar even besteld bij Gcshop. scheelt 20 euro met xbw (sorry jongens, maar 180 euro klinkt beter dan 200 in de oren van de meeste ouders).

    dus k vraag me alleen af wanneer die gasten van gcshop em binnen krijgen.
     
  15. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Waus, heb jij even geluk. Ik moest eerst 200 pleuro uit mijn broek zien te toveren
     
  16. Xearo Li

    Xearo Li Active Member

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    LoL .. heb hem ook bij gcshop besteld ...
    ik kan niet wachten
     
  17. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    owwww ik wil hem ook zo graag, maar ik mag hem niet kopen. en zeker niet nadat ik mee carnaval al 80 euro opgezopen heb en daarna moest kotsen :r
    heeft iemand nog tips om mijn ouders over te halen
     
  18. Jaxcellent

    Jaxcellent Jyaku

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, Ik was ook weer pretty wasted met carnaval, hehe
    nog 21 dagen trouwens:)
     
  19. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    hmm, idd 21 dagen. sick :D et gaat echt zo bikkel worden. k heb et geld vandaag overgemaakt. hoop maar dat alles goed gaat. k zie et alweer zo gebeuren et geld te laat binnen was en dat gcshop geen exemplaar meer voor me had.

    maar goed, dat zou wel heeeeeel sneu zijn voor me. dus ik hoop er niet op :). maar jah, steel battalion aan je deur bezorgd, deze maand nog. tis bijna te mooi om waar te zijn.....
     
  20. Jaxcellent

    Jaxcellent Jyaku

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    20 dagen nog maar, so close yet so far away!
     

Deel Deze Pagina