1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mercedes Benz World Racing

Discussie in 'Algemeen' gestart door SirMarco, 23 feb 2003.

  1. Nicotjeh.

    Nicotjeh. Guest

    Jah er zitten heel veel bugs in. hele rare puntige bergen
    je kan gewoon door de huizen heen rijden en ook door vliegtuigen. je zie allemaal vliegende ufo's
     
  2. ArCaDe

    ArCaDe Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry WouteR, maar ik heb dit forum (topic) doorgelezen.
    Voor ik mijn reply had gepost, nam ik eerst telefonisch kontact op met "Game Mania", een groot software keten hier in België, en die wisten mij te vertellen dat dit spel hier pas op 14 maart staat gepland. Ik vertelde hem erbij dat ik op deze forum had gelezen dat "Mercedes World Racing" bij jullie, Nederland dus, al was uitgebracht!
    Hij zei ook dat games in Nederland soms eerder worden uitgebracht.
    Maar zolang er geen woord is van hun leveraciers, blijft het dus 14 maart 2003.

    Ooh, en nog iets, ik mag dan nog maar een status hebben van "Newbie" (31 posts), maar ik ben hier op dit forum al sinds 19-01-2002 geregistreerd en weet dus wel zéér goed hoe ik een forum moet lezen.

    Greetzzz,
    ArCaDe.
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2003
  3. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    Yo Toxic_Timmie

    Hoever ben jij al? Ik heb de hele week niet zo veel tijd gehad om te crossen.(avonddienst!) Heb gisteravond de eerste championship als eerste afgesloten en iets van 7 missies gehaalt. Volgens mij gaan nu een beetje de "snellere bakken" vrij komen.
    Ben benieud wanneer ik met de DTM kan rijden namelijk.
    Greetz, Patsem
    BTW, ik vind het spel alleen maar leuker worden!
     
  4. XbOx-FiGhTeR

    XbOx-FiGhTeR ........

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar tog zit ik te twijvelen welke ik moet halen RE of MBWR? Heeft iemand goeie argumenten om mij te overtuigen..... en harde feiten.........
     
  5. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou eh, RE loopt vast. Da's alvast een argument om hem niet te kopen.
     
  6. Elitian

    Elitian Active Member

    Berichten:
    819
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er wel goed uit.
    Denk dat ik em maar 2de hands ga aanschaffen :+
     
  7. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij kan je dan nog wel een tijdje wachten. Er zit namelijk
    best veel in het spel. Ik ben pas op 10 % ofzo en heb al veel geraced. Btw als er 1 spel is die zijn geld waard is dan is het deze wel. Suc6 anyway
     
  8. Elitian

    Elitian Active Member

    Berichten:
    819
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht wel totdat jij em hebt uitgespeeld dan.
    Ik ben een geduldige gamer maar ik geloof het wel dat het spel zijn geld waard is. Maar zoveel spellen zijn dat maar als student zijnde die veel uitgaat en vant leven geniet, kan je niet elke maand 2-3 nieuwe xbox spellen kopen.

    Lang leve X-Bazar! ;)
     
  9. Halo-Ed

    Halo-Ed 1 + 1 = geen 3

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Is die nou wel of niet uit??? Ik wil hem hebben 8)
     
  10. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en er is een manier om daar heel makkelijk vanaf te komen, ik weet niet of deze tip al op het forum te krijgen is, maar hij is in ieder geval veel beter dan die xbw.nl gaf (dat je je save moest deleten)
    Je moet namelijk als hij geen event meer wil starten je laatste race die je gereden heb nog een keer rijden en dan zorgen dat je 1ste wordt, hierdoor zal je event het gewoon weer doen en kan je weer verder, dat is wel wat makkelijker dan je save verwijderen 2 andere games spelen en helemaal opnieuw beginnen.
     
  11. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    bij Bart Smit hebben ze hem voor 60 euro ;)
     
  12. GameGirl

    GameGirl DomiDomi

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Geluid? Zat er dan geluid in het spel. Ik heb m even gedaan maar ik hoorde toch echt geen geluid. Zelfs niet met de boxen helemaal vol aan.:p En het is E-PLAZA niet eplazza;)
     
  13. Nicotjeh.

    Nicotjeh. Guest

    Hij zegt toch niet dat er geen geluid op zit!
    hij zegt alleen dat de motoren zacht geluid maken.
    is wel zo realistich me pa zijn mercedes sl hoor je geen eens als die wel aan staat ofniet }:]
     
  14. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Opschepper ;)

    Maar ik vind graphics best wel belangrijk in race spellen en ik houd er van als je er lang mee kunt spelen. Ik ben woensdag jarig en ik vraag een spel, dus is het een goede keus?
     
  15. Nicotjeh.

    Nicotjeh. Guest

    Mwah als je van rond vliegende ufo's houd
    en ufo's die koeien mee nemen.
    en als je het ook zo leuk vind om door huizen heen te rijden.
    dan moet je hem nemen.
     
  16. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Maar jij bent de enige die negatief is over dit spel :D Welk spel raad jij mij dan aan?
     
  17. Alexandrio

    Alexandrio Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    2
    Mercedes

    Is een verrassend goed spel, graphics waanzinnig, driften met een zware Mercedes is ook lekker. Inderdaad, spel heeft wat vreemde elementen, maar ik denk dat het gebeuren met de vliegende koeien pas iets zegt als je de geschiedenis kent. Dat level speelt zich af op de luchtmachtbasis in Nevada vlakbij..............inderdaad de plaats Rockwell. Daar zijn in de '50 jaren UFO's gesignaleerd, dat verhaal speelt nog steeds in de VS. Ik vind het wel een grappige - overigens nutteloze - toevoeging. Door bomen en zo rijden hoeft van mij ook niet nee.
     
  18. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je alleen in dat level door bomen heenrijden, of kan dat in elk level?
     
  19. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Heeft het spel eigenlijk een site?
     
  20. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina