1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XboX niet geruisloos!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DaNoS, 25 feb 2003.

  1. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Het ligt er natuurlijk ook aan waar je Xbox staat, niet de plaats, maar hoever je er van af bent, als je met je oor op je Box gaat leunen zal ie meer geluid maken als dat je aan de andere kant van de kamer staat.
    Nou heb ik zelf geen grote kamer, maar heb ook geen last van ;t geluid, zelfs bij splinter cell, waar weinig geluid in voor komt hoor ik me Xbox maar zachtjes op de achtergrond.
     
  2. TRGXtreme

    TRGXtreme Xbox Addict!

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja als ik er echt op let hoor ik wel wat....maar nix waar ik me aan irriteer.
     
  3. Party_P

    Party_P Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar is het nou de GPU koeler die veel herrie maakt of die andere (de casefan)??
     
  4. MrLaurens

    MrLaurens Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    1
    hij zoemt wegens de fans, hij kan zachter, moet je er andere fans inzetten, iets duurdere, die zijn stil. ms heeft er goedkope ingedaan
     
  5. robo

    robo ®obo

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb mun xbox van gloof dec 2002 en ik heb ook last van een geluid :confused: , vooral als ik DOA3 speel dan zoemt ie hard

    please replay
     
  6. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    soms als ie speelt trilt het een beetje, als ik dan me xbox alleen ff aandruk (zacht) kapt ie ermee (met het geluid/zoem dus) vooral bij dvd's heb ik het verder gaat ie moeilijk doen als me cd is beschadigd of vies ofzo dit heb ik ook eerder met dvd's, heel vreemd
     
  7. XbOx-FiGhTeR

    XbOx-FiGhTeR ........

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Soms kraakt mijn Xbox behuizing maar dat komt omdat ik hem vaak verplaats en hem dan goed pak, en als ik dan ga spelen hoor je hem soort van terug kraken.....
     

Deel Deze Pagina