Waarom dit topic? Gears of war 2 is geweldig, maar let´s face it, de public matchmaking manier die ze nu hebben gemaakt zuigt zwaar. 20 minuten zitten wachten op een potje van 10 minuten slaat gewoon nergens op. Ik wil spelen in de mode waar ik zin in heb en op de map waar ik zin in heb. Dit topic is bedoeld om een groep mensen te verzamelen die het huidige matchmaking systeem nu ook al zat zijn en gewoon willen spelen. Dit is geen clan ofzo, maar gewoon een manier om gezellig met elkaar een potje gears te spelen. Hoe werk het? Heb je zin om te spelen? Noem een tijd, kijk of er mensen die mee willen doen, en voeg ze toe aan je friendslist. Geen verplichtingen, geen druk, gewoon voor de fun! Over dit topic Ik kan eventueel een lijst met deelnemers proberen bij te houden onderaan dit topic als dat gewenst is. Alle ideen, plannen, hersenspinsels, etc, over verbetering van zijn van harte welkom. Kom maar op met die feedback! Ben benieuwd of dit gaat werken! :b: Wie doen er mee Ik heb het zo gedaan dat als je op iemand z´n naam klikt uit de onderstaande "lijst", je meteen doorgelinked word naar de betreffende Gamertag. Miscchien overbodig, maar dat zal later wel blijken... BasdeK - Basdek CE D1CE - CE Dogal Cryton NL - Cryton NL Diikoeneke - Diikoeneke fl0wrush - fl0wrush gaming4life - gaming4life Gold Rush NL - Bonbridge HaloTrooper NL - HaloTrooper NL HLH MerQ - MerQ IncQ - Barcode I Sliv I - Sliver Drake Jack gunit - josh gunit Janneke0123 - joeperrr KingKaneda - Kaneda Lequero - Lequero Leroy89 - REIKU Little TommyV - Little TommyV Lollindir - Lollindir L o w proFile x - Just1ceZ MD92 - Darkdusk MetalSonicNL - Metalsonic Midlake Roscoe Midlake Roscoe nijgh42 -Nijgh42 NL Wouter - NL Wouter PimIaden - PimLadenn Ronald of the B - Zeepsop Ryu Suyanto - SirGiiooo Shadow NL - Fiasco SuperHeld Seb - Superheldt WD Orange - Orange
Om maar meteen af te trappen: Vanavond 8 uur/ half 9, Wingman medespelers gezocht! Ik heb geen idee hoeveel mensen er aan mee kunnen doen, dus als iemand dit wel weet, alvast bedankt!
Heel goed idee dit ! In het Gears of War 2 toppic werd er veel gevraagd of er mensen waren die wilde spelen (ik zelf heb dit ook gedaan). Hier is het makkelijker en overzichtelijk ....ik weet niet zeker of ik er vanavond ben maar voeg me iig maar toe. Als ik thuis ben, ben ik (bijna) altijd wel online !
Ik wil ook wel mee doen vanavond! Ik ben tot 9 uur werken en daarna ga ik meteen naar huis en meteen online. Ik schat dat ik om zo'n kwart over 10 online ben. :b:
Zo, iedereen ff toegevoegd. Wat we gaan spelen hangt denk ik af van met hoeveel mensen we uiteindelijk zijn.
Zou wel leuk zijn idd om in dit topique dan afspraken te maken over wanneer en hoelaat we horde gaan spelen :b:
Welke mode we gaan doen hangt af van hoeveel mensen er komen. Ik hoop op genoeg om volle bak Annex/Capture the flag te kunnen spelen!
Hoelaat is iedereen ongeveer online om te beginnen? Als iedereen even de tijd neer zet hoelaat ze ongeveer denken online te komen dan is het allemaal wat makkenlijk in te plannen, niet? Ik heb er iig al zin in, het maakt me niet uit wat we gaan doen. Als het maar Gears of War 2 is
Vaag, vraag me btw sowieso af wat er gebeurd is. Ik had lequero om 22.30 nog een sms gestuurd over hoe het was en of ik nog kon mee doen om 23.00 maar ik heb nog niks terug. Maarja als het al voorbij was om 22.00 dan heb ik niks gemist Edit: net gehoord dat het om 20.00 was begonnen en rond 22.00 was afgelopen
Morgen middag ben ik de hele middag thuis en dan wil ik om 1500 ook een potje joinen. Liefst horde :b: