Nintendo DS (lite) - Deel 5

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Conquistador, 14 mei 2007.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.607
    Leuk Bevonden:
    17.762
    Je kan t wel melkie melkie noemen, wat iedereen zowat doet, maar t gaat toch weer verkopen als een malle waardoor Nintendo nog meer winst haalt.
    En waarom zou je van het concept afstappen wat als een malle verkoopt..blijkbaar verkoopt toch ondanks iedereen t als melkie melkie bestempelt..
    anyway, die DSi is INSANE.
    Camera, filmpjes, MP3, DS games, ziet er weer ongelovelijk slick uit allemaal.
    Had me DS Lite een half jaartje geleden verkocht en af en toe toch spijt van gehad, dus misschien koop ik deze wel volgend jaar.
    Maar dat ie geen GBA games kan afspelen is wel een groot gemis..Die Guitar Hero interesseert me geen reet, maar geen GBA games meer afspelen...ouch.
    Dat ownde op de Lite wel namelijk.
    Die Mii games zien er wel weer te gay uit..wat een kutuitvinding is dat toch ook.
    Edit: na eens echt goed naar die nieuwe DS gekeken te hebben, is ie eigenlijk best lelijk. Dankzei die camera. Lol.
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2008
  2. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Tuurlijk, we zullen het niet eens een keer maanden later krijgen.........:{
     
  3. SPiRiT

    SPiRiT lekker scheuren

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    2
    mooi, eindelijk een GB met standaard SD sleuf, lekker goedkoop hehe
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.607
    Leuk Bevonden:
    17.762
    Nu maar hopen dat ie regiovrij wordt, is nog niet bekend en er gaan al geruchten rond dat t niet zo is..
    niet zo best dus.
    Want als ik weer een DS koop download ik dus al die zooi, 360 games kosten me al meer dan genoeg. :+
     
  5. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Lijkt me wel, de bestaande zijn ook allemaal regiovrij
     
  6. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Eindelijk weer een reden om mijn DS onder het stof weg te halen. De nieuwe (remake SNES) Kirby komt eraan en later ook nog een nieuwe Castlevania.
    En dan van de week een aankondiging van een nieuwe mario en luigi, die ik zeker ga aanschaffen. En volgend jaar die nieuwe pokemon game, Platinum.
     
  7. Mikeeey681

    Mikeeey681 Active Member

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat moet je met een camera in je DS?
    Ik denk dat GBA compatibaliteit veel belanrijker is voor veel mensen.

    Ik zelf ben al lang op nintendo uitgekeken, maar nu mijn broertje ook een DS heeft begin ik me toch weer te verbazen dat volwassen mensen dat ding kopen :+
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  9. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn de hottest releases van sep okt nov? weet iemand dat?

    En hoe zit he tmet ninja town, ik d8d at ie zo langzamerhadn uit zou zijn.. maar ik hoor nog niks erover :eek:
     
  10. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Is er nou een 2e Professor Layton of is dit dezelfde? Hebben allebei de subtitel and the curious vilage.... iemand die hier duidelijkheid over kan geven?
     
  11. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Hij is gewoon nu pas in Nederland uit....
     
  12. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Er was een soort uitgebreide versie uit in Japan. Deel 1 met een paar extras.
    Maar er komt een totaal nieuwe (kan niet wachten, is echt zo leuk dat spel)
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.581
    Deel 3 komt zelfs al heel snel in Japan uit. Over een Westerse release van deel 2 en 3 is helaas nog niks bekend, maar dit komt vooral omdat er zoveel tekst in de games zit om te vertalen.
     
  14. Caspertjuuh

    Caspertjuuh Gamert

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of het hier mag maar /Mod het mag hier niet ;) - Pegas
     
  15. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de ds(zoals heel veel hebben) maar vindt het tog wat tegen vallen.
    Want ik had verwacht zo,n mooie gameboy(opzich) zullen ze wel mooie spellen op laten uitkomen.
    Maar nee hoor het zijn alleen maar zowat k*t spellen zoals laura,s kook kunsten en pokemon en dat soort shit te bagger eigenlijk(naar mijn mening natuurlijk):'-(
     
  16. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Net de nieuwe Castlevania en de rmk van Chrono Trigger binnengekregen (heb het origineel nooit gespeeld jammer genoeg) heb er zin in!:D
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.581
    Eeuh, alleen maar baggerspellen? Heb jij een andere DS?
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    andere spellen waarschijnlijk :D
     
  19. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb sinds deze week ook eindelijk een DSlite gekocht. Een jaar terug liep ik nog met een PSP rond maar dat ding viel me ongelofelijk tegen, dus van de week samen met mijn vriendin 2 DSlites aangeschaft!

    Heb nu zelf Final Fantasy IV erbij en het is magistraal! Voorheen kende ik alleen deeltje VII, welke tevens één van mijn favo games ooit is, maar dit deel weet me ook meteen te boeien!

    Mijn vriendin heeft daarnaast Dr Layton gekocht en dat is ook een heerlijk spel! Daar ga ik ook eens gauw mee aan de slag!

    Wat zijn verder nog echte must haves? Vooral puzzel, RPG en adventure games vind ik erg leuk :D
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    FF III is ook top , Chrono Trigger DS heb ik nog niet gespeeld maar dat kan alleen maar magistraal zijn. Qua adventure is Hotel Dusk erg goed.

    Puzzle quest vond ik ook erg leuk maar dat is meer een bejweled achtige game met RPG elementen dus geen FF achtige RPG.

    De mario RPG's zijn ook erg leuk , al moet je wel van die mario setting houden natuurlijk,.. sfeertje is heel anders maar t zit allemaal wel prima in elkaar.

    Dr Layton vond ik ook echt geweldig, hoop dat de sequels snel naar europa komen
     

Deel Deze Pagina