Ik heb een XBOX360 Premium (sinds de launch) en een FULL HD tv van Panasonic. Maar als ik in het Dashboard 1080P kies, krijg ik slechts een zwart scherm. 1080i werkt wel gewoon goed. Waarom kan ik 1080P niet kiezen??? Zijn er meer mensen met die probleem? Is dit soms alleen mogelijk met een HDMI kabel (en dus een nieuwere XBOX versie)???
kijk eens op je scart kabel. daar zit in de plug die in je xbox moet een switch, die moet je ff naar hdtv zetten. ook moet je natuurlijk wel de component kabels ingepluged hebben, dat zijn dus de groene,blauwe, rode stekker en dan ook nog eens van de andere kant de witte en rode voor het geluid.
Dank je voor je antwoord! Dit heb ik precies zo gedaan. Schuifje op HDTV. En die kabels zitten precies zo. 1080i werkt prima... maar P lukt niet?
Zie: De HDTV en Digitale Televisie Thread [Deel 20] Niet alle tv's ondersteunen 1080p sommige ondersteunen dit alleen via hdmi
Oke, bedankt voor de verklaring! Weet je toevallig of dat bij deze tv ook het geval is? Die heb ik namelijk... http://www.panasonic.nl/Products_Info.asp?M=4370|607|602|601|4|1
Het feit dat er HDMI achter bijde 1080P's staat kan er op wijzen dat 1080P alleen via HDMI ondersteund word. Aangezien je geen beeld krijgt als je de 360 op 1080P zet, Ga ik ervanuit dat het niet ondersteund word.
Heel hartelijk bedankt voor deze verklaring!!! Nu is het me duidelijk. En nu maar even snel een Elite kopen! \o/
De nieuwe xboxen hebben allemaal een HDMI uitgang, dus de arcade, pro en elite... vind de elite (afgezien van de groteren harde schijf) niet veel beter dan de pro
Doe hetzelfde als ik deed: koop een arcade met hdmi (€150 na terugstort Microsoft) en klik de harde schijf hierop en je bent klaar. De elite kan natuurlijk ook: je hebt dan meteen een 120GB etc, maar het is niet nodig. De 120GB is wèl weer handig als we na de fall update games kunnen spelen vanaf de harde schijf!