1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Football Manager 2009

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 28 okt 2008.

  1. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Wtf, je kan toch niet in 3D kijken in de demo? 8)
     
  2. Marciiano

    Marciiano Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    4
    Nah het heet 3D tis dat je gewoon die spelers ziet en niet als die stipjes wat in de voorgaande versies was
     
  3. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar dat kan toch niet in de demo?
     
  4. Marciiano

    Marciiano Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    4
    ja kan wel hoor:) ziet er grappig uit dus zou de demo maar downloaden om er zelf te gaan oordelen.

    Edit :
    Wat dingen die waar echt verbetering in moet komen :

    - Als je eigen tekst typt dat de letters gewoon dubbel komen
    - Blessurebug zit nu net een maand in het spel en al 7 blessures hoor het van meerdere mensen.
    dit is wat ik heb meegemaakt.

    - Freeze van de game als mensen aan t spelen zijn. SI heeft nog veel werk te verrichten aankomende 2 weekjes en anders moet er heel snel een patch komen
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2008
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Transfersysteem mag wel wat beter. Heb het gevoel dat het nu veel te makkelijk is om spelers aan te trekken. Heb in 2007 en 2008 steeds geprobeerd om bijv. Giovinco te kopen maar dit wou niet lukken tenzij ik iets van 40mln ging betalen (bij waarde van 3mln ofzo) maar bij FM2009 was maar het dubbele van zijn tranferbedrag om hem te halen. Had ook geen probleem om met Barca Kaka te halen voor iets meer dan zijn waarde.
     
  6. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Dubbele letters zijn erg irritant en ook de blessures zijn niet normaal.
    Ik speel met arsenal en heb nu nog maar 5 wisselspelers:confused:
     
  7. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Iemand de complete versie al in zijn bezit?
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik krijg 'm morgen binnen via 12Game.com
     
  9. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    ik wacht er nog even mee.. Zal hem eerst even bij een vriend gaan spelen, want de demo viel me erg zwaar tegen!
     
  10. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Zal m'n broer er binnenkort wel weer s om sturen, het enige spel wat ie ieder jaar haalt 8)
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ben vanmorgen bij de FRS geweest en daar kost FM2009 €50 wat ik een beetje te duur vindt. Ben er nog niet uit of ik hem nu voor +/- €40 via Steam koop of voor €33 bij TheHut.com

    Mocht iemand een nederlandse site weten waar hij voor +/- €40 te koop is graag even vermelden :)

    edit//@Rivanov: Zie dat jij bij 12game.com €40 kost. Heb je ervaring met deze site?
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2008
  12. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm gewoon al een week liggen op me werk! Het is echt frustrerend dat ik 'm niet mee kan nemen, of uberhaupt spelen als ik hem al mee zou nemen, omdat je toch pas morgen kan activeren :x

    Maar, dit wordt wel een aankoop voor mij. Kan echt niet wachten :D
     
  13. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    ja wat gg nu zegt wist ik dus niet, ik flipte hard, honderd verschillende codes geprobeerd (althans variaties op die ene) vloekend op het lettertype.
    lees ik dat activatie gebeuren op een forum, shit he.
     
  14. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij steam kost ie 50 euro, er komt namelijk nog 10 euro tax bij wat ze er niet bij zeggen.


    Maar goed, ik heb hem nu! ga hem helemaal kapot spelen.
     
  15. Marciiano

    Marciiano Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    4
    Hoop dat ik hem vandaag binnen krijg via de Voetbal International. En dan weer lekker spelen zoals ik met de voorgaande versies heb gedaan.
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Daar kwam ik ook achter. Dus Steam is geen optie meer want als ik het voor hetzelfde geld krijg wil ik toch liever een dvd.

    Denk dat ik FM2009 maar gewoon in de winkel koop, heb namelijk geen zin om 3 weken te wachten als ik Fm bij TheHut bestel
     
  17. Blox

    Blox 老外

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag FM 2009 gekocht. Het installeren ging prima, waarna het spel automatisch opstart, geen enkel probleem. Draait als een zonnetje. Maar wanneer ik het spel afsluit en het opnieuw wil opstarten, dan doet hij dat niet. Ik hoor de cd draaien, maar die stopt na enkele minuten en er wordt niets opgestart. Ik het spel gedeinstalleerd en weer geinstalleerd. Hetzelfde! Na de installatie deed hij het perfect, maar ik kreeg hem na afsluiting van het spel wederom niet meer aan de praat. Iemand enig idee hoe dat komt?
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Werkt het ook niet als via "Deze Computer" en dan dubbelklik op je cd-drive?
     
  19. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom sluit je Football manager af? :eek:

    Kon je niet winnen? }:]
     
  20. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu tijdje gespeeld en ben erg tevreden. Zitten leuke veranderingen in en goede verbeteringen. Alleen de skin vind ik kut, dus hopelijk worden er snel skins gemaakt.
     

Deel Deze Pagina