1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sony-Ericson Simlock vrij maken

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Clappermander, 13 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe ik mijn K800i simlock vrij kan maken, of waar dit kan?
    Had een prepaid bij Telfort, maar nu een sim only simkaart binnen.

    mvg jasper
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2008
  2. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij ons kan je het in de buurt laten doen voor 5 euro, binnen 3 minuten klaar. Zelf heb ik dat gedaan omdat ik geen zin had om het zelf te doen. Het is wel mogelijk om het zelf te doen. Software matig kan een simlock verwijderd worden door verschillende programma's. Je moet het internet maar eens doorzoeken op plaatsen die ik niet mag noemen. Daarnaast moet je provider een sim unlock code kunnen verschaffen wanneer je contract/termijn afgelopen is. Bekijk die mogelijkheid ook eens.
     
  3. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je dat in winkels laten doen, of kan je ergens zien waar dat bij jou in de buurt kan?
     
  4. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij ons in omgeving zijn er zo al 5 winkels vlakbij huis waar ik het zou kunnen laten doen. Natuurlijk is Den Haag net wat anders dan Woudenberg. Veel (onafhankelijke) telefoonwinkels kunnen simlockvrij maken, dit hangt niet altijd op de deur maar als je het even vraagt is het vaak geen probleem. Ik heb al gezocht op Ilocal bij jou in de buurt maar krijg geen denderende resultaten. Heb je de mogelijkheid om je toestel op je pc aan te sluiten of niet? In dat geval kan je het namelijk ook zelf doen.
     
  5. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb gewoon een usb kabeltje bij men telefoon, dus kan hem aansluiten op pc.
    Weet jij hoe ik het dan verder moet doen met deze telefoon?

    Oja ik kom ook vaak in veenendaal, is er daar in het centrum een winkel waar ik dit kan laten doen?
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2008
  6. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Hmm, dit is best grijs gebied. Langs de ene kant is het illegaal als men de software past, maar aan de andere kant is het legaal als men enkel de unlock code uitleest.

    Aangezien je nu al wat antwoorden hebt die je verder kunnen helpen (anders kan je nog altijd pm'en) ga ik hier voor de zekerheid maar een slotje op gooien.

    Slotje.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina