Gears of War 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Zo. Net uitgespeeld. Nu even brabbelen en ratelen over het verhaal:

    Het stukje na de credits .. die Pa van Marcus die zegt: 'What Have You Done?!' Wat moeten we hier van denken? Ik vermoed dat hij bij de Locust hoort, en dat Marcus z'n moeder de Locust Queen is. Dit denk ik omdat z'n vader al eerder gehoord kon worden over dat plan van de Locust. En what about die Sires? Dat hele research center, wat is daar het hele idee achter? Aah, kan niet wachten op Gears 3.
     
  2. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Raar inderdaad dat je soms niet kunt joinen en soms wel. klopt voor geen moer.
     
  3. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    pfff, ik kom echt ff niet verder.

    Ik weet dat iemand dit ook al een keer had mee gemaakt. wou het opzoeken in het vorig deeltje maar kon het niet meer vinden.

    in act 5 volgens mij als je op die reaver zit. Je moet dan die grotere reaver neerhalen. maar elke keer op hetzelfde punt ga ik dood! hebben meer mensen hier last van? Hoe kan ik die raketten ontwijken?
     
  4. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb dat filmpje na de credits blijkbaar gemist want vond het veel te lang duren.. :9 lekker dom van mij maargoed, is er een manier om dat filmpje alsnog te zien? of alleen als je de laatste chapter weer opnieuw uitspeeld?
     
  5. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Volgens mij (dat weet ik niet zeker) kan je de raketten het beste ontwijken door naar de tegenovergestelde kant van de baan van de raketten uit te wijken; dus als de raketten vanaf de linkerkant op je afvliegen wijk je op het laatste moment uit naar rechts, etc..
    Ik heb het overigens niet echt nodig gehad om die raketten te ontwijken, en ik speelde op Hardcore. Zolang je die beet en die beuk maar ontwijkt haal je het meestal wel.
     
  6. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Het is niet echt een filmpje, meer een paar zinnen. Je kan het evt. op Youtube nog herluisteren!
     
  7. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    wat bedoel je hiermee ?
     
  8. Lollindir

    Lollindir Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm lees dat veel mensen de graphics niet erg verbeterd vinden. Maar ik daarentegen...Ik vind ze echt way beter als 1. Echt dat detail is best sick. levels zowel on als offline super dik. Multiplayer gaat wat langzaam om in een server te komen, maar het loont zich wel als je eenmaal bezig bent! Alleen iets minder zaag-nichten pl0x
     
  9. rorast

    rorast Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    ..
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2008
  10. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Enige argumentatie? Ik ga er gewoon vanuit dat er een patch voor komt, verder maak ik er geen erg groot probleem van. Zolang hoef ik niet meer te wachten en ik vind het gewoon super spelen, inderdaad jammer van de chainsaw guys. Alleen wat zei kunnen kan ik ook dus dat is geen probleem.:+

    Ik had vanmiddag ook geprobeerd om op Insane te spelen, alleen in je eentje is dat erg moeilijk. Dat ga ik dus ook niet in me eentje doen, misschien een keer in coöp ofzo!
     
  11. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Sjongejonge zeg, ben op de helft van act 4 denk ik.
    Hoe Maria dood gaat, omfg. 8)
     
  12. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Echt hè, trieste scene. Echt zo vet gedaan. :) Ze hebben echt veel meer persoonlijkheid in de characters gestopt in deel 2. Heel vet.
     
  13. Lollindir

    Lollindir Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude geef die mp een kans. Speel het eerst offline tegen bots. Ik vind het echt wel gaaf hoor, die shotgun onzin uit 1 is gelukkig weg. Dat was echt bullcrap. Die granaten in de muur zijn superrr vet, en de smokes ook erg gaaf. En anders wacht op den patch!
     
  14. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Geweldige scene, ik had al verwacht dat ze dood zou zijn. Ik dacht echt WTF dit kan niet ze is te mooi en netjes, maar toen begreep ik het 8) En het is het begin van Act 4! ;)
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    ^^ Mooi he?

    Ga morgen toch COD:WAW spelen en van't weekend m'n achievements voor GoW2 halen. :b:

    Vond het verhaal in ieder geval veel beter dan GoW1. Vond het wel freaky met die
    Lambient Locust. Damn zeg, als ze vanaf boven ( dat stuk als je in de Hollow vlakbij hun Castle zit ) ineens naar beneden kijken. Damn, zou hun niet graag willen zien. Vind het nog steeds jammer dat Tai dood gaat maar het creeerd wel een goede mood. Ik bedoel, als Tai een tank is en te breken is ... wat moet er dan wel niet gebeuren als bijvoorbeeld Cole of Dom gepakt worden?

    Al met al, bring on Gears of War 3! Kan niet wachten.


    [EDIT]
    Multiplayer matchmaking issues? Ja, soms, HEEL SOMS, nog wel eens last van maar het gaat vaak steeds sneller. Laat Epic eerst even een week of 1~2 genieten van een welverdiende vakantie. Die patch om dat probleem te fixen komt goed.
     
  16. Lollindir

    Lollindir Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    KLopt inderdaad, ik heb ook steeds minder problemen met het matchmaken, het gaat steeds sneller. Maar ik hoop wel steeds bij de COG te zijn. Vind ik 10x vetter om te spelen dn de Locust. Met mn Kale Knikker(Kim) en binnenkort met Tai, als ik em unlocked heb;)
     
  17. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Had net een potje Warzone waarin alles lukte en klopte , heer-lijk! :cool:
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Wacht maar totdat je Skorge unlocked hebt. Da's pas leuk :9
     
  19. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Mensen zitten nog steeds te zeuren over de mp.
    Ten eerste.. Als je een game joint, zorg gewoon dat je vrienden uit je FL uitnodigt, met 5 man een game zoeken, en binnen 5 seconden heb je een game.
    De mp is totaal niet verneukt. Ben nu rank 4 en als je echt met een goed team bent, slacht je de tegenstander tot op het bot af :) zo nice is dat :D
    De graphics tegenvallen? Kijk, dat het er hetzelfde uitziet ok. Kijk eens naar gridlock al die details van de plantjes en mos. De graphics zijn er op vooruit gegaan, maar vooral alle perfectie van de bomen en muren is zo mooi. :)
     
  20. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Dude, jij invite me wel eens. Maar dan wil ik joinen, en dan disconnect m'n XBL! :9 En doet ie een half uur niks meer. Heb ik nu al iets van 5 keer gehad. Vage poep. Heb ik met meerdere uit m'n friendslist..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina