1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable 2] Hero dolls Ruilen of verkopen

Discussie in 'Algemeen' gestart door KevinM, 2 nov 2008.

  1. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de: Terresa doll & Lucian doll.

    @Micz heeft heb de "Reaver doll"

    @heuft heeft de "Hammer doll"

    @gaming4life heeft de "Hero doll"

    @SoulSh0oter heeft de "Garth doll"


    Als we met ze alle effe kunnen afspreken hoe we gaan ruilen dan komt het wel goed denk ik.

    Ik ben van plan om alle poppen te gelijk te ruilen zodat iedereen die achievement kan halen. Bevoorbeeld we geven eerst @Micz alle poppen en dan geeft hij ze door naar @heuft en die geeft het ook weer door naar een ander enz...

    Deal?

    @SoulSh0oter ik weet dat jij al die achievement heeft, maar zou je voor ons een Garth doll kunnen geven om ons te helpen?

    Ps: Moet je ook de "Hero doll" hebben om die achievement te halen?
     
  2. Valentiney

    Valentiney LE Collector

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij wil de site niet meer laden(fable2.com dan op dat flash dingetje klikken) dus ik krijg geen hero doll :mad:

    iemand advies?
     
  3. Micz

    Micz Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed idee Rox Box, stuur mij maar een invite of geef ff je gamer tag dan kan ik je de Reaver doll geven.

    En de 'gewone' hero doll kan je ook van een gewone vendor kopen (bijv. de jeweler in bowerstone market)
     
  4. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed idee. Mij mag je ook toevoegen, alleen ben ik misschien erg hebberig want ik heb geen enkele hero doll die ik aan jullie aan kan bieden. Wel zou ik graag die achievement halen natuurlijk
     
  5. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik zou ook graag wel ff mee willen doen voor de achievement. Heb zelf de Hero en Terresa doll.
     
  6. Micz

    Micz Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand die 'The Completionist' al heeft mij plz helpen om m ook te krijgen.
    Ik kan je er 2,5miljoen gold en 2 hero dolls (Reaver & Terresa) voor geven :)
     
  7. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Maak niet uit, ik heb alle Hero dolls. Maar je moet ze wel effe door geven naar @Ypuh zodat hij ook die achievement kan krijgen.
     
  8. SoulSh0oter

    SoulSh0oter Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan wel een paar garth dolls regelen maar kheb nog een lucien doll nodig voor mn broer..... die moet de achoievement namelijk ook nog.
     
  9. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Dark Revil, Dank je wel. Het was even zoeken maar ik heb mijn achievement. Woohoo _O__O_
     
  10. Aerson

    Aerson Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook nog alle hero dolls nodig. Als degene die ze nu allemaal heeft even aan mij kan doorgeven, kan ik ze weer doorgeven aan de volgende. :thumbs:
     
  11. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze meteen weer terug gegeven aan mijn gulle gever. Ik heb de achievement, maar ben doll loos
     
  12. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Zou iemand vandaag tijd hebben me de completionist achievement en de doll achievement te kunnen bezorgen? Ikzelf heb ook geen probleem ze daarna door te geven.
     
  13. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Heb de dolls ook gekregen van Dark Revil, heb de achievement binnen en de opdracht gekregen ze door te geven.

    Wie alle dolls dus wil, moet vanavond ff rond een uur of half 10 - 1 online zijn ;P.
     
  14. virusangel

    virusangel Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop tot nu toe alle dolls voor 1mil/stuk behalve de gewone hero doll

    Contacteer me op live aub
    gt: Virusangel
     
  15. Valentiney

    Valentiney LE Collector

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Ypuh ik zou graag op dit aanbod in willen gaan krijg ze maar niet bij elkaar (zelfs die freaking hero doll op het internet geeft een error op het einde... (mocht iemand the Teaser en/of the dueallist hebben zou ik ook graag mee gaan want bij mij willen ze niet unlocken)(zelfde geld btw voor de gamble heb al 4x 500+ gold gewonnen maar hij unlocked niet)

    O ja als iemand de 2 expersion books verkoopt die je kan winnen bij de pub games ik betaal er 1 mil per stuk voor

    Leuk spel hoor maar de hoeveelheid bugs zouden in een ander spel nooit getolereerd worden, vind het erg jammer want ik keek er erg naar uit

    Mocht je kunnen stuur me even een pbtje
     
  16. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb ze ook allemaal. Als iemand ze wil zend even een Friend Request! Ik ga geen 10 man helpen 2 a 3 vind ik meer als genoeg. Ik wil ze wel graag terug hebben dan. Ik zelf heb ze van RK1989 dat moest ik even erbij vermelden van hem :p
     
  17. Valentiney

    Valentiney LE Collector

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je toegevoegd
     
  18. jeroen13

    jeroen13 Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ook:)
     
  19. Valentiney

    Valentiney LE Collector

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Bonbridge bedankt ik ben nu op voor mijn verzameling nog opzoek naar Gath lusion & hamer heb zelf teresa of zoiets te ruil(sorry het is laat)

    mocht je willen ruilen stuur me een berichtje
     
  20. UipieNL

    UipieNL Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Fable 2 Hero dolls Ruilen of verkopen

    Hallo,

    Wi kan mij helpen de hero dolls te verzamelen
    ik heb zel lucien en garth die ik kan ruilen voor andere

    en wie heeft alle expressions en kan mij helpen met die achievement
    ik heb zelf wel pub games dus heb die expressions wel maar weet niet hoe ik de rest moet halen.

    bedankt groetjes Uipie NL
    GT = Uipie NL
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2008

Deel Deze Pagina