1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    IK heb de level 50 achievement. Je moet echt met 5 man en goed overleggen met tactics enzo. Niet lomp rondrennen. Neem bijvoorbeeld de map Blood Drive. Daar zijn 2 trappen, ga je er op een zitten en dan kill je alle aanstormende locust vanuit cover.
     
  2. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Als je bij Horde Day One doet kan je met z'n 2en achter het muurtje bij de sniper/torque gaan zitten. Dan kan nooit iemand je raken zolang je in cover zit, er kunnen geen mannetjes over het muurtje heen springen omdat je ervoorstaat met z'n 2en en je hebt een goed wapen met ammo in de buurt.

    Wat wil je nog meer? :)
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die we gaan vanavond Horde doen?
     
  4. BTM

    BTM Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoor, level 50 gehaald hier.
    Ik wil niet zeggen dat het een eitje is, maar met een beetje oefening is het niet zo'n kunst, hoor ;)
     
  5. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    duurt nog steeds fucking lang voor ik een multiplayer game aan t spelen ben hebben jullie dit ook nog?!:mad::mad::mad: kinderziekte hoop ik?!
     
  6. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    als je het te moeilijk vindt moet je eens de moeilijkheidsgraad veranderen want ik moet toegeven dat hij op Hardcore echt moeilijk te doen is, wij geraakten maar tot lvl 19 dan hebben we normal gedaan en dat ging dan wel en we hebben nu ook de achievement.
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Heb hem nu ook, singleplayer is tot nu toe tof. Multiplayer geprobeerd maar duurt te lang, had ik eindelijk een team gevonden moet hij ook nog een tegen team zoeken. Ik ben iemand die alles snel wilt, gewoon search match, paar seconden wachten en meteen matches, gewoon als GoW1.

    Die hele Matchmaking is te treurig, bij Halo 3 vond ik het ook stront irritant. Mag hopen dat ze snel met een update komen waardoor je gewoon sneller mensen vind want dit is drama. GoW1 is mijn favo online shooter, maar mocht dit zo blijven dan zijn het in GoW2 toch maar alleen een aantal potjes. :'-(
     
  8. Marcjah

    Marcjah King Of Members

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    tsja ik wordt ook niet enthousiast van GoW2 multiplayer, en daar had ik hem eigenlijk wel voor gekocht..
    ik weet het niet, vindt halo 3 online gewoon veel leuker :p
     
  9. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben de multiplayer even aan het spelen voor de achievements.:+ Zit op 500 rondes nu, sommige potjes zijn super vet, maar anderen ook verneukt door de lag en/of chainsaw noobs, waarschijnlijk als ik de achievement heb waarvoor je 1999 potjes moet spelen dan heb ik het wel weer een keer gezien en ga ik bezig met CoD 5.:)
     
  10. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vanmiddag lekker player matches gespeeld met veel nederlanders. Erg leuk, weinig lag en gewoon gezellig .

    Overigens heb ik online veel minder lag dan met GoW 1 en vind ik online ook veel uitgebreider en beter.
     
  11. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Soms schiet ik mijn shotgun helemaal leeg op iemand en dan schiet hij mij met 1 kogel dood, hebben jullie tips over hoe je met je shotgun het best kan schieten.
    Veel rollen en springen bijvoorbeeld of proberen headshots te schieten of juist niet.
     
  12. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een paar tips.

    1. Je kan het best eerst heel kort inzomen, dat verbeterd de precizie van je shot. Blindfiren gaat soms helemaal mis.
    2. Probeer altijd in beweging te blijven. En te rollen op de momenten waarop je tegenstander schiet.
    3. Probeer altijd active reload te hebben. Ik reload meestal als het gevecht begint.
    4. Probeer rond het hart van iemand te schieten, daar is het het meest makkelijk te raken en is ook erg effectief

    Shotgunnen is mijn sterkste punt, daarom hoop ik dat ze de chainsaw fixen, dan ga ik weer helemaal los 8)
     
  13. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Sniper was altijd mijn sterkste wapen, maar ik moet wel aan die nieuwe wennen. Het is op de 1 of andere manier toch anders. Weet niet als het aan de sniper ligt, of aan de maps. (Speelwijze)

    Shotgun tip? 2-piece. Echt geniaal ;)
     
  14. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist uitgespeeld. :) Was echt super, toch weer een stuk beter dan deel 1: grooster, afwisselender, haast alsof je in een film speelt. _O_ Graphics zijn ook weer superstrak. :thumbs:
    Alleen dat gedoe met Maria vond ik dikke onzin en past er totaal niet bij.

    Hopelijk werkt online binnenkort ook, binnenkort maar eens coop proberen (als dat werkt :eek:).
     
  15. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook pas uitgespeeld, gedoe met Maria is echt zwaar klote voor Dom. 8) De rest was tof, het eind was misschien ook een beetje te makkelijk.
     
  16. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja de allerlaatste chapters waren misschien wat makkelijk, maar wel zeer gaaf. Paste er eigenlijk wel bij vond ik. Vond Maria maar een lelijke trol in et 'echt'. 8)
     
  17. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Even gespoilerd. Alleen lezen als je act 4 hebt gecomplete.
    Tijdens of na Dom zijn droom? Erna wel, ervoor niet echt. Ik schrok me wel dood toen ik het zag. :+
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2008
  18. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Spoilers mensen.
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    wat een anti-climax gisteren. Ik zwengel mijn 360 aan om met een maat het spel co-op te finishen (na een dag of 5 eindelijk allebei tijd), spelen we nog een scene van 20 seconden......uitgespeeld. Blijkbaar zit er nog een checkpoint nadat je het in principe al hebt uitgespeeld :+

    Zaten allebei verbouwereerd naar het scherm te kijken. Wat trouwens wel echt vervelend was, is dat dat we de co-op achievement niet gekregen hebben :{. Echter we hebben alles samen gedaan.

    Ik heb de sp gespeeld via ' host co-op game', dat moet toch kloppen? Of moet ik perse iemand uitnodigen via de optie single player?
     
  20. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    waarvan dan? die grote rups?

    Die worm vond ik wel een wat minder level in een worm vechten die 3 harten heeft gaat mij toch net ff te ver
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina