Need for Speed: Undercover

Discussie in 'Algemeen' gestart door Steel Dogg, 18 jun 2008.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zag net een reclame van Undercover. En op het einde zeiden ze "nu in de winkel" :confused:
     
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Volgens mij zijn ze een week te vroeg met de reclame.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat denk ik ook ja.
     
  4. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vandaag wel de FRS ingelopen en hoopte stiekem dat ie er al lag :D.


    Naja..... niet dus.
     
  5. thym0

    thym0 Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt ja! haha er was toch ook zo code dat je met een schoolbus kon haha! moest je iets in typen als die aan het laden was ofzo net als met die el nino
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Cinematic Intro

    [gt]42738[/gt]
     
  7. Nis

    Nis Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Het beste deel van Need For Speed vind ik zelf nog wel altijd 'Need For Speed 3'. Je weet wel pusuit uit 1998, Da dat 1998 voor bij was ging Need For Speed alleen maar down... .. . Pursuit 2 was en is nog wel aardig maar de besturing vergeleken met de Most Wanted ga,e was het wel om te janke. Verder hoop ik dat Need For Speed Undercove rwat meer interesse naar zich zelf doe trekt.
     
  8. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Volgens iemand die ik ken die hem uit het illegale circuit heeft schijnt de framerate erg instabiel te zijn. Laten we hopen dat hij een testversie gedownload heeft.

    de reviewcijfers maar eens afwachten.
     
  9. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    De speler uit het 'cinematic intro' filmpje speelt een beetje vreemd. Hij geeft geen gas en beukt overal tegenaan. Naja.....

    Gister heb ik ook die reclame gezien op tv. Zou hij al in de winkels liggen?
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Framerate van de previewversie was inderdaad erg instabiel.

    Zo vreemd rijdt ie niet hoor. Heb hem één fout zien maken, waarbij ie tegen de kant aanrijdt. Hij geeft wel degelijk gas, maar het lijkt alsof ie inhoudt, omdat de politie steeds even dichterbij komt. Daarnaast beukt hij bewust tegen de politieauto's aan om te proberen de politieauto's op die manier uit te schakelen.
     
  11. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja dat zou goed kunnen,er was een mogelijkheid om verkeer zelf te zijn en in deel 2 was er geloof ik ook zoiets met zo'n cheat.

    Maar even over Undercover zelf weer,maar ik ga deze toch niet aanschaffen en besluit ik langzaam met racegames te stoppen.
    Wel ben ik benieuwd naar Forza 3 nog,maar illegale racers heb ik nu wel genoeg van.
     
  12. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er al iemand gepost dat deze game een 3 heeft gekregen van EDGE magazine?
    En dan niet 3 van de 5, 3 van de 10.

    EDGE geeft dan ook weer COD:WAW een 6, en fallout 3 een 7, dus dat spoort ook lang niet daar bij edge magazine, maar een 3 vindt ik dan wel weer erg laag.. zelfs voor een kritisch blad.
     
  13. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    wat is het commentaar?
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Iemand moet een keer dat blad er overheen duwen.
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Mja, als ze afgegaan zijn op de preview versie en de instabiele framerate (met daardoor wat instabiele besturing) als het grote commentaar punt hebben, kan ik me er wel wat bij inbeelden, al hoop ik wel dat de final versie een stuk beter is. Moet haast wel. Denk dat menig site de game een stuk hoger zal beoordelen.

    Een 6 voor WaW kan ik me ook wel wat bij voorstellen. Het is MW in WW2 setting, niets nieuws en te veel op safe gespeeld, omdat TreyArch niet bepaald een goede reputatie heeft. SP is erg kort en schijnt de nodige bugs te bevatten. Anderzijds hoor je er ook wel weer goede verhalen over, dat het ondanks het ontbreken van vernieuwing en het op safe spelen, toch een best goede game is.

    Beide games scoren in OXM een 7,5. WaW haalt nog hogere cijfers op diverse sites.
    Denk dat we snel meer reviews van Undercover kunnen verwachten, begin / midden volgende week. Ben iig wel erg benieuwd naar de cijfers en conclusies.
     
  16. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga deze wel oppikken denk ik , ik vind het geluid in de NFS serieus altijd top , en ik denk dat deze NFS wel weer een redelijk goeie game word
     
  17. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
  18. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn best wel slechte cijfers hoor , had ik niet verwacht
     
  19. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Valt vies tegen ja. ben benieuwd naar de cijfers van IGN, Gamespot en gametrailers.

    Vooral gametrailers geeft altijd goede kritische reviews.
     
  20. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Een 5 bij ign.Laten liggen dus
     

Deel Deze Pagina