[PC] Centrale Battlefield 2 Thread

Discussie in 'Games' gestart door Manialmadcowie, 19 jan 2005.

  1. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel PR wel eens, wil altijd insurgency zijn, als er maps met insurgency mode draaien (Korengal, Al Bashrah etc). Squad maken voor IED aanvallen of bomb car attacks, altijd wel lachen.

    Helaas BF2, FH2/PR de laatste week niet echt veel gespeeld, omdat UPC enorm kut zit te doen. Heb nu echt elk kwartier wel dat het eraf valt, of dat Internet enorm langzaam gaat, maar 's avonds valt het mee. Merk het voornamelijk in het weekend. Heb het nu bijvoorbeeld ook. We zijn gelukkig niet de enige, onze buren hebben ook via UPC, en hebben ook dezelfde problemen.

    Als je dan UPC belt, dan geven ze aan dat het aan onze apparatuur ligt, en dat ze op onze kosten een monteur zullen sturen, als we dat willen, right... 8) Ze willen hun eigen fouten niet erkennen.
     
  2. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Dit is nog steeds the one and only battlefield \o/ dit blaast dat mislukte projectje genaamd 'Bad Company' helemaal weg:9
     
  3. quasistatistiek

    quasistatistiek Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Gamen op een XBOX is gewoon gezellig, met meerdere mensen achter de tv....

    Alleen als het gaat om gameplay wint in mijn ogen een PC nog steeds.
    Baatlefield 2 is echt een vet toffe Game met zoveel mogelijkheden.

    Het aantal mensen op een server is vaak met een PC ook veel hoger en dus leuker.
    ( denk aan WOW)
     
  4. Mikeeey681

    Mikeeey681 Active Member

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een of ander stom Connection probleem met Punkbuster games wat mij een beetje verhinderd in het spelen van deze game.
    Ik zit wireless en hij geeft telkens deze error aan:
    Connection Interrupted

    Dit gebeurd random, soms gaat het 3 minuten goed en soms houd hij het maar 1 minuut uit.
    Dit laat hij dan 2-5 seconden zien en in die 5 seconden kan ik niks doen. Als ik bijvoorbeeld een helikopter of een vliegtuig bestuur stort ik zowiezo neer. In vuurgevechten wordt ik ook altijd omgelegd.
    Daarna kan ik gewoon weer doorspelen voor onbepaalde tijd..

    Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Met mijn xbox kon ik gewoon lag-loos gamen..

    De goede poorten op mijn router zijn geopend, en mijn snelheid zou moeten voldoen (600kB/s Down, 120kB/s Up)
    Een draadje leggen is geen optie.. :)
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2008
  5. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog mensen die dit spelen? :)
    Heb het spel gisteren weer eens geinstalleerd en is eigenlijk best vet.
     
  6. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb het vorige week weer opgepakt.
    ben alleen mn serial kwijt geraakt, dus heb dr maar ergens één van internet geplukt alleen kan dus niet meer online omdat mn serial dus niet klopt.
    ga dit weekend ff goed zoeken naar mn serial zodat ik weer online kan.
     
  7. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou dus ook weer gaan spelen, maar blijkbaar vind punkbuster windows 7 niet zo leuk.
    common problem?
     

Deel Deze Pagina