1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: World at War [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 22 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Die mensen die geexecuteerd werden vonden het denk ik ook respectloos...
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Waarna je vervolgens de zombie-mode aanzet.....ja zo plaatsen mensen dergelijke heftige gebeurtenissen in een goede context. Daar ben je overigens met je opmerking 'ik vind die filmpjes niet eens boeiend' trouwens een goed voorbeeld van :{

    Daarnaast ontgaat je geloof ik het doel van een forum
    Mijn opmerking is hier dus prima op zijn plek ;)
     
  3. originator

    originator Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb COD5 nu ook in bezit, ziet er goed uit!

    Alleen had ik begrepen dat je online kon spelen met 4 mensen zoals in Halo 3.
    Tot mijn verbazing is dat niet mogelijk, heb andere live accounts aanstaan op mijn 360 en nodig ze dan uit. Helaas komen de uitgenodigden niet in de lijst te staan.

    Dus even voor de duidelijkheid je kan in COD5 alleen 2 player online splitscreen spelen. Of je moet 4 player splitscreen offline spelen (maar dat suckz) Ik was er echt van overtuigd dat COD5 ook met 4 mensen online gespeeld kon worden zoals in Halo 3..

    Denk dat ik hem dan maar maandag weer terugbreng naar de winkel, had hem eigenlijk alleen voor die optie gehaald aangezien me vrienden vaak langs komen om te gamen.
     
  4. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ja kan toch maar met 1 account op dat moment online op 1 xbox ? en anders snap ik je niet ...
     
  5. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Respectloos? Deze dingen zijn gebeurt en het is juist goed dat menig speler beseft dat een oorlog een gruwelijke gebeurtenis is. Ik durf te wedden dat menig speler de oorlog tof vond en dan is het een goede les om te laten zien dat het er wel degelijk zo erg aan toe ging. Volgens mij zit er trouwens geen beeldmateriaal in van een executie toch? Wel tijdens het spelen zelf zie je de gruwelen van de oorlog.

    De campaign vind ik veel intenser dan die van COD4, al was die wat "vernieuwder". Zit nu bij het eerste level van de Russen op Veteran, machtig mooi level.

    Snap alleen niet dat ik online van die 13 jarige schreeuwerige kleuters tegen kom, er staat toch echt 18+ op het doosje :mad:
     
  6. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Als je kiest voor de Coop-mode kan je toch gewoon iemand uitnodigen? Ik heb gister met een maat ook missies gespeeld, die zat thuis achter z'n Xbox. Ik denk dat je niet met meerdere accounts van 1 computer kan Coopen. En het is niet zoals bij Halo dat je echt het spel kan uitspelen, je speelt losse willekeurige missies.
     
  7. originator

    originator Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja dat kan wel, je kan via controller 2/3/4 ook aanmelden met een account, ze zijn dan in de achtergrond actief.

    Alleen ik had verwacht dat bij COD5 je met zijn 4en (dus ikzelf en 3 andere vrienden van mij) thuis online konden spelen achter 1 xbox (splitscreen). In COD3 was dat juist wel mogelijk, ingelogd met je hoofdaccount en de players 2/3/4 konden ook online meespelen ingelogd als guests. Halo 3 heeft dat ook.

    Want het is toch leuk je zit met zijn 4en thuis en ff lekker met zijn allen online shooten, want offline splitscreen met zijn 4en spelen verveeld ook op den duur..
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Allemachtig wat is COD 5 kort zeg. En die bugs en glitches, fuck he. De A.I. is ook best achterlijk om het maar zachtjes uit te drukken. Pff, COD 4 blijft nog altijd de beste. En COD 2 in het geval van WWII.
     
  9. Somal Mo

    Somal Mo Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is AI :) ?
     
  10. AtoniSD

    AtoniSD Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Artificiële Intelligentie, hoe slim de tegenstanders in de campaign zijn.
     
  11. harryvos

    harryvos Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al opgevallen dat die stem in singel en multi player van Kiefer Sutherland is. Zat al een tijdje na te denken van wie nou die stem was.
     
  12. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Heb hem 1 dag gehad en daarna meteen weer weg gedaan, het spel irriteerde me gewoon, speelde op het begin in veteran maar ik vond het gewoon steeds minder leuk worden dus maar weeer terug gebracht. Vond het wel raar want CoD4 heb ik helemaal kapot gespeeld
     
  13. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    de MP is anderss echt briljant , vind bijna alle mappen goed ! en erg groot en gevarrieerd , ik vind hem zelf een stuk boeiender/beter dan Cod 4
     
  14. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    het valt me op dat veel mensen die ALEEN cod 4 hebben gespeeld klagen en VEEL mensen die deel 1,2 en 3 hebben gespeeld het wel vet vinden
     
  15. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    MP niet geprobeerd :+ Had niet zo heel veel tijd want anders kon ik hem niet meer ruilen dus alleen even de SP uitgespeeld. Ik had denk ik MP niet leuk gevonden en dat komt ook beetje door de setting/wapens etc. Zie mezelf niet winnen in een closecombat met een singleshot geweer O-)
     
  16. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens, kvind de mp ook leuker dan deel 4 en dat had ik niet verwacht. Komt vooral door de maps, zijn erg goed gebuild. De wapens vond ik in het begin wat minder maar naarmate ik wat hoger ben geleveld valt het reuze mee.

    Er zijn ook SMG's hoor.. Zoals de MP40, PPSH50 etc etc. De MP40 gebruik ik momenteel het meest. Er zijn zelfs shotguns maar die worden niet zoveel gebruikt omdat de meeste maps toch iets te groot voor die zijn.
     
  17. eldeegee

    eldeegee Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Multiplayer is echt epic!. Ik vind het beter dan 4. Het is minder hectisch waardoor de gameplay net iets tactischer wordt.:thumbs:
     
  18. bmxonline

    bmxonline Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Vaaag probleem

    Hee,

    Ik heb een heel vaag probleem, en ik ben er al achter dat het aan mijn xbox ligt er niet aan de CD...

    Het spel zelf werkt in principe gewoon, ik kan gewoon spelen. Alleen bij de single player heb ik een soort vage mist (wat feller en minder fel word tijdens het spelen).

    Ook worden niet alle textures geladen :confused:
    Maar het vreemde is. Ik heb dit alleen bij COD5...

    Iemand een oplossing? Zo niet dan ga ik morgen MS bellen..
     
  19. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind de mp ook stukken beter dan deel 4
     
  20. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    MP is echt goed.Ik moet wel de mappen beter kennen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina