Verpauperings-topic -- Deel 2

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door WouteR, 28 feb 2003.

?

Welk voorstel steun jij?

1. Voorstel #1

49 stem(men)
    25,1%
  2. Voorstel #1.1

26 stem(men)
    13,3%
  3. Voorstel #2

24 stem(men)
    12,3%
  4. Voorstel #3

82 stem(men)
    42,1%
  5. Anders namelijk...

14 stem(men)
    7,2%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    post deze poll in off-topic en hij word populair, maarja...et gaat over et verwijderen van off-topic dus daar stemt bijna iedereen voor dat et moet blijven. :/

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Inderdaad:D

3. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    hij staat er toc al als announcement? Of snapt men het pas als je een poll neer zet. De titel van die announcement is natuurlijk ook niet zo duidelijk.

4. Devink

Devink Barbarian

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb voor 1.1 gestemd , ik vind alleen dat je die postcount niet mee hoeft te tellen om elite te worden , maak er dan een half jaar van ofzo dat je lid moet zijn , anders krijg je inderdaad wat andere al zeiden , loze topics in de gewone fora omdat mensen snel de 250 proberen te halen , ja ik weet dat je ook 2 maanden lid moet zijn ,maar de een post nou eenmaal meer als een ander
    voorstel 3 heb ik ook geen problemen mee

Laatst bewerkt: 2 mrt 2003
  5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    zo, de announcement in off-topic chat ietwat verandert :+

6. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    :D kijkt dat trekt stemmers.

maar kunnen jullie nu ook zien hoeveel 'actieve' leden er zijn?

7. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    ik vind dat het kut is, nu kan je alleen bij off topic chat komen als je inlogged, als ik dus een email krijg via hotmail van "er is een nieuw bericht in die en die thread" en ik wil erheen gaan moet ik 2 keer :confused: me gebruikersnaam en wachtwoord intoetsen voordat ik erin kom! dit is fuckin irritant, laat off topic en al die andere topics gwoon toegankelijk voor ieder1!

8. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon "cookies" inschakelen in je brouwser. niks aan 't handje :)

9. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Weet je wat het is. Ik denk dat je de offtopic gewoon open moet houden, het is gewoon leuk om af en toe over niks te auwehoeren. Dat je daarvoor xbox elite moet zijn kan ik dan nog wel begrijpen. En als er dan mensen zijn die heel veel posten om er ook bij te horen dan moet je die maar bannen.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik pas sindskort actief ben in het offtopic forum, maar ik heb er wel veel lol in. Ik kom nu ook vaker denk ik door het offtopic gedeelte. Eerst kwam ik alleen vor nieuws enz en games, maar de offtopic geeft toch weer een extra dimensie.
    Ik begrijp ook best dat er misschien niet altijd nuttig gepraat wordt, maar wat maakt dat nu eigenlijk uit, de mensen die echt naar informatie opzoek zijn zullen toch wel naar de andere threads gaan. Laat er dan gewoon 1 onzin hok zijn, niemand die daarom maalt.
    En als je vind dat daardoor het niveau van het forum omlaag gaat dan ga je toch gewoon niet naar de offtopic.....
    Dan post je toch gewoon alleen in de officiele topics

10. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij wel. Ik ben dan wel aangemeld alleen ik moet wel eerst naar 'profiel' om offtopic tevoorschijn te toveren.
    Bovendien wordt de tijd van alle posts een uur later. heel raar

11. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik blijf bij mijn standpunt uit de vorige thread en heb daarom voor voorstel 3 gekozen.

vroeger was t gewoon zo dat er in de ontopic forums gewoon altijd on topic werd gereageerd maar op een leuke manier (zie xeens, kobolds posts vroeger).........ah dat waren pas de tijden.

12. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    mijn cookie shit staat aan, bij geen een website heb ik problemen maar als ik hier ga surfen moet ik altijd opnieuw inloggen als ik via hotmail een link open, eerste hoefde dat helemaal neit, als ik direct naar xbw.nl ga ben ik wel ingelogd maar als ik via hotmail open niet en dan moet ik nog 's 2x inloggen om normaal te replyen enzo, WAT EEN KLOTEZOOITJE grrrr

13. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    vaag ik heb nerges last van :/

14. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan ga je toch andere email adres opgeven? pop3?

15. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    ik hoop dat off-topic blijft, anders wordt het allemaal een beetje te serieus hiero..als een topic echt te vaag is mag die van mij wel geclosed worden maar af en toe een beetje 'loosheid' kan geen kwaad ....toch?

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Wat jammer nou voor jou }:] Off-Topic chat gaat er sowieso nu uit.

17. Go wouter Go Wouter}:] ik heb gestemd op Voorstel 3 omdat dit forum ook gewoon wel gezellig moet zijn en ik vind dat een paar gewoon leuke Threads er wel bij mogen zoals deze: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=15955

Dat sommige Mensen dit verpesten vind ik gewoon nutteloos als je hier komt om te vervelen of gare dingen te posten kom dan gewoon niet en ga het niet verpesten voor de mensen die proberen de regels wel goed na te leven!

18. lenntheman

lenntheman a

Leuk Bevonden:
    0
    OP zich best dom, nu krijg je allemaal mannetjes die ff snel in andere secties gaan posten zodat ze meer als 250 posts krijgen = meer loze reacties in andere sectie. Je verschuift het probleem op zo'n manier....

Lenntheman (die nog lang geen 250 posts heeft en al ong een jaar lid is :9)

19. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben voor 1.1. Als bijv. de nieuwelingen wel de off topic chat kunnen zien, willen ze er ook gaan reageren

gevolg: ze gaan veel loze posts maken, en dat wil je nu juist voor komen.

Als ze het niet zien, weten ze niet dat het bestaat, en zal er (mijns inziens) ook minder worden gepost (iig minder gespam)

en ik ben eigenlijk ook voor een wat verstrenging van de Elite xbw'ers (srry): bijvoorbeeld min kwart jaar aangemeld (of meer), het aantal posts is wel goed.

20. Lenntheman heeft wel gelijk wat Posts Betreft maar ze moeten buiten dat ook nog 2 mnden lid zijn de echte "Pestkoppen" houden dat niet eens vol of vinden het de moeite niet waard omdat ze hier tog maar komen om te spammen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina