[Centraal] Morrowind help-topic! Deel 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 1 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet naar de blablabla's office en die zegt hoe ze eruit zie dan moet je naar een van die sewers ofzo en dan staat ze daar ergens en vermoord je haar.

2. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

Ik ben al bij de Justice offices geweest, Naar welke sewers dan?

3. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Where is the Woman with the Dagger? (Vivec Murders)
    The woman is skulking around the Underworks of the Vivec Foreign Quarter. For those you are Vivec-challenged (as in you can never find anything in Vivec), you can get to the Underworks through the Canalworks. And the canalworks can be accessed through the Lower Waistworks. All of this is, of course, in the Foreign Quarter (as marked on your paper map).

4. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    hey klopt het dat je in molag mur slaven kan kopen? en waar dan ?

alsjeblieeeeeft vertel mij.

5. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    als je de main quest doet moet je opbegeven moment een slaaf kopen in tel ahrun volgens mij. Dus daar kan je slaven kopen.
    weet iemand waar de stronghold bouwer van house redoran is?

Laatst bewerkt: 2 mrt 2003
  6. Bacardi

Bacardi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kippetjes --> Go to the Redoran Council Entrance and enter the Redoran Council Hall. Enter
    Galsa Gindu's House in the northwest corner of the Redoran Council Hall. Talk
    to Galsa Gindu and she tells you that you need 5000gp and a construction
    contract from Duke Dren in Ebonheart.

Weet iemand waar de Zianspilu cave is? Ik moet die cave vinden voor de laatste opdracht van de Hlaalhu stronghold, er zitten bandieten die uitgeschakeld moeten worden.

Alleen de omschrijving waar die cave zou moeten zitten volg ik niet helemaal. Iemand tips voor me die zijn stronghold al compleet heeft staan.

Alvast bedankt

Laatst bewerkt: 2 mrt 2003
  7. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    als je bij je stronghold staat moet je in de rivier springen en die naar het zuiden volgentotdat de bergen aan de linker kant ophouden. Dan ga je hier dus links (naar het oosten) loop je helemaal door, uiteindelijk moeten de caves aan je linkerkant zitten

Ik hoop dat je deze opdracht bedoeld want het is alweer een tijdje geleden.

8. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    Dat boek heb je samen met de Hanging Gardens en The Egg Of Time nodig. die vind je allemaal onderweg bij missies van de mages guild (goed zoeken) wanneer je ze hebt kun je de missie van Trebonius oplossen. (Die van verdwenen dwarfs)

Wil je hem oplossen: Ga dan naar de tower van Tel Fyr neem de 3 boeken mee en zoek naar de Corprusarium Bowels. Hier moet ergens een dikke dwerg zitten en met hem kun je lullen over de 3 boeken.

9. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    ow ok thnx, maar waar ken ik die egg of time dan vonden, is dat ook een boek? die ander heb ik al wel dus.
    \ owja en krijg je trouwens nog wat als je die quest oplost:D

Laatst bewerkt: 3 mrt 2003
  10. Bacardi

Bacardi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pulser bedankt ik ga vanmiddag effe een kijkje nemen maar het klinkt in iedergeval verdacht veel op die aanwijzingen.

Xboxrulez4ever ( ;) ) The egg of time is ook een boek en kan door heel morrowind gevonden worden maar ik zou effe kijken in de Vivec Library of Jobasha's rare bookstore ook ergens in vivec ( ik dacht de forgeign quarter.)

Laatst bewerkt: 3 mrt 2003
  11. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan ik ergens een goede Bow vinden?? en wat is het verschil tussen steel, iron of een chitin arrow?? meer damage? :confused:

Alvast bedankt

12. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Ze doen meer damage en zullen ook wel een hoger enchantwaarde hebben (heb ik nog niet gechecked)

Volgens mij had ik beter ff kunnen wachten met het doden van Trebonius, ik heb zijn opdrachten nu allemaal niet gedaan. Ben ik door die opdrachten goede items kwijtgeraakt?

13. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    In welke stad kan ik house Hlaalu vinden??

14. Bacardi

Bacardi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    House Hlaalhu vinden in het noord westen van balmora

15. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    k thx!

16. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1

Okey thnx Bacardi-Dave:D

Hoest met je Stronghold, heb ie die missi nou al gehaald, met die bandieten ?

17. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    he ik heb ergens gelezen dat je geld kan ophalen als je de baas bent van fighters guild is dit waar en zo ja hoe?

18. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    Er komen allemaal vage 'Sleepers' op me af, die wat lullen over Dagoth Ur ofzo... wat moet ik daarmee???:confused:

19. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

Dit heb ik weekkie terug ook gevraagd (kon je niet weten) maar dan moet je een Neverine ofzo worden alleen niemand wou zeggen hoe. Ik ga deze week proberen zo'n 'neverine' te worden
    Ik hoop dat ze jou wel vertellen hoe je dat moet worden :)

20. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    Trebonius te vroeg dood gemaakt: Hierdoor mis je een deel van het verhaal en heb je een paar telvanni agents niet doodgemaakt. Het is niet zo heel erg belangrijk je krijgt er wat reputation points voor.

Egg of Time: is inderdaad een boek en ken je Mzuleft nog ten Zuid-Westen van Dagon Fel? daar ligt ie volgens mij als je binnen komt rechts-rechtdoor-door 2 deuren-in het donker.\

Beste boog: The Bonebitter Bow in Astral Burial ten Zuid-Oosten van Urshilaku camp. Maar moet je wel sterk(er) voor zijn om te halen.

En voor de Groen Linksers: Femke has just left the building.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina