1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 09 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    De eerste week was echt drama online,daarna werd het steeds beter en beter!Maar het is nog lang niet zo goed als PES 6, die is online echt werelds,die speelt hetzelfde online als offline.Maar het is al meerdere malen beter als PES 2008.Maar eigenlijk vind ik het wel schandalig van KONAMI dat het na PES 6 nooit meet zo goed is geworden online.Met PES 6 heb ik inmiddels denk ik bijna 3000 online ranked matches gespeeld en ik ben bang dat ik dat niet met PES 2009 ga halen!Ik zit nu op 30 online ranked matches of zo.Be a Legend online speelt wel compleet lag free,maar ja dan ben je weer afhankelijk van je medespelers en de AI .
     
  2. okkie1

    okkie1 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste PES gebruikers,
    ik zit op dit moment nog in het buitenland en kom in januari weer. en heb de laatste 3 jaar pes gespeeld. maar nu lees ik veel negatieve dingen over pes en positief over fifa wie kan me zeggen waar ik het beste voor kan gaan.
    Ik doe alleen offline tegen de CPU en tegen vrienden.

    Wie kan me zeggen blijf bij pes of stap over op fifa???!!!

    alvast bedankt:D
     
  3. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    offline en tegen vrienden.. dan zou ik voor PES gaan. Fifa is de afgelope jaren net zo goed als PES geworden maar waar ze echt in uitblinken is de online service met dit jaar 10 vs 10 en adidas live als de key features. Off-line is hij ook heel erg goed maar als je PES gewend bent en dus geen intresse heb in online is pes 09 een prima keus.

    Speel de demo's als het mogelijk is(denk het niet omdat je dus aangeeft dat je niet online speeld :D). Kan ook een iets beter beeld geven.
     
  4. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je hier precies mee? Met dingen instellen kan ik me niet veel meer voorstellen dan NAT-type op Open zetten.

    Dat online Legends werkt idd wel goed, maar ook daar heb ik af en toe dat als ik eindelijk lobby heb gevonden waarin de wedstrijd niet al wordt gespeeld, dat ik probeer te joinen, maar dat gaat het mis en dan ben ik weer in het eerste menu (als het spel opstart) waar Press Start to Play staat.

    Het is dat ik me nog goed kan vermaken met de ruime keuze in de single player: Become a Legend, Leagues, Champions League, je weet het wel.
    Verder wil ik nog even kwijt dat ik erg tevreden ben over de moeilijkheidsgraad: Top Player levert mij wedstrijden die vaak spannend zijn, maar waarin ik toch net iets beter ben dan de computer.
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Er is meer: In je router kan je Upnp aanzetten. Je kan nog wat poorten openzetten waar Konami naar verwezen heeft in deze mail:
    Verder stoort alles van het internet, dus is het beter de ethernet cable naar je PC tijdens het spelen eruit halen, maar uitzetten van je PC is even goed.
    Een ander punt wat belangrijk is, is dat degene met de beste verbinding altijd moet hosten. Dat voorkomt ook weer lag.
    Natuurlijk weet je dat niet altijd van je tegenstander, maar als je van je eigen verbinding weet dat die slecht is, kan je beter joinen.
    Als je een room in gaat en je tegenstander heeft een rode verbinding, dan kan je beter gelijk wegwezen, want dat wordt dan een potje laggen...

    Zo zie je: Er is heel wat te verbeteren :)
     
  6. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Press soccer zou ik niet kopen,zou eerder gaan voor fifa 09 die is beter
     
  7. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Thanks voor deze nuttige mededeling!

    Eergisteren met een paar vrienden een PES '09 toernooitje gedaan.
    En met vrienden naast je op de bank blijft het echt een heerlijk spel!
    Wellicht komt dat ook doordat ik gewonnen had. O-)

    Heb online één keer geprobeerd en toen liep het niet al te soepel.
    Binnenkort nog maar eens proberen, als mensen een keer een potje willen doen.
    Voeg me gerust toe. :)
     
  8. spiny

    spiny hoi

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Met stel vrienden pessen is idd vet xD

    Mooiste is 2 vs 2 dan :p als je beetje aan elkaar gewaagd bent is dit echt mooi!

    ik lees hier boven dat pes 2009 online niet echt goed is online

    maar bij mij doet dat online het nog steeds niet :mad: altijd de server unavailable

    wat 'n gezeik met dat spel elke x....
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Weet je wel zeker dat de NAT-status van je Xbox wel op open staat, want dit is wel een beetje vreemd.
     
  10. spiny

    spiny hoi

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, pes 6 doet het ook gewoon goed online

    kheb maar 's een postduif richting konami gestuurd..
     
  11. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    @ HanTerp: bedankt voor de info. zo te zien stonden bij Upnp al goed. Firewall moet ik dan maar uitzetten als ik ga spelen want op m'n computer is het wel zo veilig denk ik.
    Wat die poorten betreft, ik heb wat ingevult en een screenshot gemaakt, ik durf het nog niet op te slaan want eerst probeerde ik ook maar wat en toen kon ik een paar weken niet meer in m'n router. Anyway, hier de screenshot, is het zo goed of moet ik totaal iets anders doen.

    [​IMG]

    uiteraard vul ik rechts het IP adress van m'n xbox in.

    sorry voor het offtopic gedoe, maar online kunnen spelen is natuurlijk uberbelangrijk. :)
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2008
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, zo heb je het goed gedaan. Alleen inderdaad nog het IP-adres van de Xbox invoeren en dan is het voor elkaar :)
    EDIT: Ik weet alleen niet of je regels 4,5 en 6 misschien ook bij port-translations moet invullen... lijkt me wel eigenlijk.
    Bij punt 6 moet je wel port 3478 ook onder start port zetten, anders opent hij de reeks van 0-3478
    Punt 7 hetzelfde, denk ik.
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2008
  13. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor de hulp. Ik heb het net ingevult en op Save geklicked, na lang laden kwam er in het scherm Internet Explorer cannot display webpage. Lijkt er weer op dat m'n router wat moeite mee heeft met de grote hoeveelheid nieuwe ports. Zoiets gebeurde eerst ook al. Voorlopig kan ik er dus niet op, maar uit ervaring weet ik dat dat wel goed komt, hopelijk heb ik in de tussentijd de gewenste connectie.
     
  14. ghoulio

    ghoulio AmsterdaM

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de update al te downloaden voor mensen zond gold lidmaatschap op live?
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Soms helpt het dat je je router even uit/aanzet....
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
  17. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Vanavond voor het eerst Legends gedaan.
    Ondanks dat mijn Become A Legend player nog in het eerste jaar zit kon ik redelijk meekomen.
    Zelfs nog een doelpunt meegepikt, in de uiteindelijke 4 - 1 overwinning.

    Als je in een goed team terechtkomt is het echt heel tof om te doen.
    Moet wel even zorgen dat je in de Lobby het juiste team uitzoekt.
    Lees, degene met een goede verbinding. :)
     
  18. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Doe deze game alleen nog een beetje voor Be a Legend dat is dan wel weer aardig... 2e seizoen Vitesse alweer (de aanbiedingen zijn tot nu toe allemaal met lagere rank dan vitesse, terwijl mijn gemiddelde rating met 6.6 in deze competitie toch wel aardig is).. staan ergens onderaan (17e ofzo).. maar wel 2e ronde uefa cup en door in de beker haha.
     
  19. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Hij pass't echt ***. 3 man in de aanval in de 16 meter, simpele pass naar boven naar de dichtsbijzijnde speler om hem erin te tikken, speler pass't om een of andere reden naar mijn man ergens bij de cornervlag??? Ik hou a toch niet langer in om hem naar een speler te spelen die verderweg staat???

    2 man achter, ik pass met mijn middenvelder een simpele terugspeel pass terug naar de verdediger die het dichtsbij is (en ver genoeg staat van die andere, die laatste man is, dus ik heb echt de juiste richting ingedrukt), pass't ie naar de laatste man waardoor de bal onderschept wordt door Drogba die de gelijkmaker vlak voor tijd inschiet :mad: :confused:

    En dat zijn maar 2 van de vele (soms fatale, soms een kansrijke situatie verprutsen) voorbeelden.

    WTF is er met de passing aan de hand. Bij vorige pes games had je het ook, maar veel minder en vaak denk je "och ja, mannetjes staan te dicht bijmekaar, kan gebeuren dat de cpu de verkeerde kiest" en was er een logische verklaring ervoor. Bij deze game heb ik zelfs extreme gevallen waarbij ik duidelijk naar voren wil passen, maar de bal ineens teruggespeeld wordt door mijn poppetje (echt tegengestelde richting, wtf)???

    Ik ben nu echt para en vrees voor het ergste wanneer ik combinaties opzet en wil passen.

    1 stap vooruit (beste ai ooit), 2 stappen achteruit van Konami |:-
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2008
  20. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Ik heb dat ook wel met passing. Ik denk dat ze dit jaar veel passing assist hebben toegevoegd. Want hoewel er vaak passes verkeerd aankomen moet ik ook zeggen dat veel passes uitstekend aankomen. Vooral steekpassen komen heel vaak zoals ik ze bedoeld heb aan. Dat was in voorgaande versies wel anders.
    Dus over het algemeen vind ik het passen beter geworden, ook al gaat regelmatig wat mis.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina