1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er niet veel last van. Want meestal kan je dan nog schieten en schiet je ze in 1 shot dood.
     
  2. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Zwaar deprimerend dit online, heb 'm er net uit woede uitgehaald tijdens een potje Warzone. Ik ben het zo zat met al die klote grenades die ontploffen, je omver gooien, er staan 2 man om je, wachten tot je bijna op staat en je dan chainsawen of wat dan ook.

    Ik ben het zat, ik ga lekker Achievement boosten, of misschien wel niet, en dan kap ik met dit spel. ZWAAR deprimerend, en zeker geen 8en/9s waard, alleen voor de campaign story.
     
  3. KiR

    KiR Opperchief

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    1
    Jooo, ik hoor wel een boel gejammer!!
    Ik heb gears 1 enkel Singeplayer uitgespeeld, en een paar keer online ( maar aangezien ik daar vaak tegen lui moest die wel wisten hoe ze met de shotgun om moesten gaan heb ik dit maar snel opgegeven.) Dus de nadelen die iedereen noemt heb ik zelf gelukkig geen last van.
    De single player vind ik in ieder geval TE GEK, echt heel vet allemaal, ook de stukken waar je op voertuigen de boel naar de tering moet helpen... Horde mode is ook nogeens een te gekke toevoeging.
    Helaas heb ik multiplayer nog maar weinig ervaring.
    Al met al....een te vet spel:)
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    @ Kir: Idd en des te beter/vetter het spel des te meer je de haters hoort :+
     
  5. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen omdat je er niks van bakt? Misschien moet je dan juist een oplossing tegen bedenken. Zo zat ik eerst ook over dat zagen, maar ik ben erop gaan trainen en het gaat steeds beter.
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2008
  6. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer nu zo'n beetje voor het eerst echt te onlinen maar het werkt bij mij voor geen meter !
    Heb nog geen noemens waardige problemen met online gehad maar met Gow2 duurt het uren voordat ik wat kan, en als ik dan online ben (public xboxlive) is het echt niet vooruit te schoppen en lag ik zo erg dat als ik mijn lancer gebruik ik de kogels na het schieten nog af zie tellen in het scherm !!!!!
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    net mn eerste glitch meegemaakt online (kon een teamgenoor niet reviven) maar dat mag de pret niet drukken. Ik vind Horde mode echt enorm leuk, vooral als je eigenlijk met net te weinig mensen bent :) De blinde paniek als je 2 boomers en 2 maulers op je af ziet komen als je net je laatste shotgun reload doet, echt lachen.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Day one met Horde is ook leuk, want dan zet je die Boomshield op de trap en dan kunnen ze er niet door. Maar heel soms komt er op een vage manier wel een Boomer door en dan is het echt paniek want je kan geen kant op.
     
  9. Lollindir

    Lollindir Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    meeeh, ik begin me nu ook te ergeren aan die matchmaking shizzle. Duurt me echt te lang, zou prettig zijn als ie gewoon net zo snel is als bij Halo 3 of CoD4. Die zijn echt zo klaar, vooral CoD4 is uber snel. Dat moet echt verbeterd worden.

    Epic plz!
     
  10. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Najaa ik vermaak me er prima mee online ondanks dat iedereen zo zeurt. Geniet nog altijd wanneer ik de lichaamsdelen door het scherm zie vliegen. En net wat er gezegd wordt even oefenen en die zaag lui heb je zoo in stukken met je shotgun je moet nu alleen beter mikken en niet gewoon dom in het rond knallen met dat ding.
     
  11. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, ik heb veel geoefend met shotgun in horde en in split-screen. Wat ik heb gemerkt is dat ik wel degelijk 1 shot kills kan maken. Maar dit kan alleen van heel dichtbij waarbij ik ook nog eens gericht meot schieten naar de borst/hoofd dus niet vanuit de heup schieten. En daarnaast moet je voor elk gevecht een perfect active reload hebben.

    Shotgun is naar mijn mening nog steeds een hele goede wapen en totaal niet underpowerd, hij werkt alleen anders dan in deel 1 en er komt nu heel wat meer skills bij kijken. In tegenstelling tot maar gek gaan rollen en vanuit de heup shot na shot op de tegenstander schieten.
     
  12. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb enkele dagen de mp niet meer gespeelt omdat ik het beu was.En het is nog steeds hetzelfde 6 minuten wachten voor de wedstrijd begint en iedereen loopt daar maar rond met die chainsaw en het zit knal vol kinderen.Voor dit spel moet je geen skills meer hebben laat dat duidelijk zijn.Jammer genoeg de sp en horde is super maar de mp niet en dat komt door het wachten en de chainsaw doe dat weg en de mp is stukken beter.Ik heb gow 1 veel gespeelt maar in gow 2 kan je niks meer doen tegen de chainsaw .Hopelijk komt er een update want anders gaat het de kast in hoe jammer het ook is maar er zijn beter games online
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2008
  13. Grindtegel

    Grindtegel Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel procent is eigenlijk "on wheels" want daar heb ik nou zo'n hekel aan. Begrijp niet waarom developers iedere keer weer met die klote voertuigen in schietspellen komen. Halo, GOW, COD allemaal die k.u.t. voertuigen. KAPPEN!!! :p
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ik weet niet bij welke groepen gamers jullie geplaatst worden, maar ik heb maar weinig last van lag, glitches, schreeuwers, kinderen (ook schreeuwers) en gamers die alleen maar zagen. Sommige matches zijn wel erg stil (slechte samenwerking), maar verder draait het lekker online.

    Ja, behalve dat matchmaking systeem dan waar je idd. soms een paar minuten moet wachten.
     
  15. [ part of TooL ]

    [ part of TooL ] aenima

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    heb gisteren ook eindelijk normaal kunnen spelen.
    had alleen af en toe nog wel wat last van lag maar niet zo erg dat het storend was.

    ja en dat zagen werd ook wel gedaan maar ja het zit er op dus om het dan maar niet te gebruiken ,snap ik ook
     
  16. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Er komen wel degelijk skills kijken bij GoW 2, anders mag jij mij verklaren waarom ik altijd bovenaan sta. :D En nee ik heb geen glazvezel.
     
  17. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
  18. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Lucky :p
    Als er iemand met de chainsaw op je af komt dan schiet ik met de shotgun op hem maar soms raak je hem gewoon niet.En ik blijf erbij hier heb je geen skills voor nodig sommige spelers lopen gewoon met de chainsaw rond en andere gooien een rookgranaat en knallen je dan af met de shotgun.Dat laatste doe ik ook veel maar nu doen de meeste dat.De mp is zeker niet slecht maar het werkt soms gewoon op mijn zenuwen.
     
  19. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel geflame hier hoor, maar de officiƫle "pro" settings zijn overal min of meer bepaald. (MLG, consolegaming, esportsforlife, thegameland) Dan zie je dat de de lancer niet gekozen mag worden dus het probleem met de chainsaw is weg, verder zijn de settings zo aangepast dat er niet veel granaten meer aanwezig zullen zijn.

    Dat maakt de game naar mijn mening zeker wel beter. Van die frags en chainsaws werd ik toch ook wel gek.
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Hoe plaats je een Boomshield, ik kan hem alleen maar voor me houden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina