Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 14]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    heb gister gebeld met M$.. mijn 3de console mag nu heen .. weer een ROD.
    Goodwill in de vorm van games of e.d. deden ze niet meer aan. Ik kreeg misschien een nieuwe console.. moet toch verdorrie niet gekker worden daar bij M$!
    Heb ook gezegd dat ik nu zo o.a. wel een nieuwe console eis en niet weer van die oude moederboarden die daar ergens in duitsland nog op de plank liggen.. want daar hebben we er al 2 van gehad en die leven ook niet bar lang!
    Maar de beste man wou er verder geen uitspraken over doen wat er nu ging gebeuren of ik een nieuwe xbox kreeg of wederom een ander moederboard..
    Lekker dan .. garantie loopt nog tot mei volgend jaar
     
  2. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Mijn xbox360 doet g*dverd*mme hartstikke klote, kan bijna niet opstarten loopt vaak vast enzo. En nog een hele waslijst dat het niet goed doet:mad: Ga denk ik volgende week bellen en een nieuwe eisen deze xbox heeft nog geen seconde 100procent gefunctioneerd zelfs niet toen ik hem kreeg.:mad:
     
  3. teun2

    teun2 Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijne is gister teruggestuurd volgens de UPS site, dus ik verwacht hem eigenlijk morgen of overmorgen weer._O_
    En zo lang is hij niet weggeweest, heb hem afgelopen disndag opgestuurd.
     
  4. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    w00t mijn xbox is ook teruggestuurd. Ben benieuwd wanneer ik hem weer heb. Mijn trackingnummer werkt namelijk in een keer niet meer.
     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Weet iemand dan waarom dat trackingnummer ineens niet meer werkt?
     
  6. Sherman

    Sherman Guest

    jammer, het probleem komt toch weer terug. :mad: Bedankt voor je reactie. ;)
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Moet worden geupdate, je moet die tracking nemen die staat bij service.xbox.com :b:
     
  8. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Was net Fallout 3 aan het spelen, ineens loopt mijn Xbox vast. Nou, ik start hem dus weer op, zegt ie "0 Profiles found". Dus doe ik "Recover Gamertag", staat er "No 360 Storage found". Wtf? Doet mijn harddisk het ineens niet meer ofzo? :mad:
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Haal hem er eens af en doe hem er dan eens op en restart je 360 ?
     
  10. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, hij doet het weer :+ Thanks man!
     
  11. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nooit problemen gehad met mijn xbox 360 gelukkig8)
     
  12. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de reactie, maar ik weet niet of ik je helemaal begrijp.. Sowieso heb ik totaal geen verstand van de hardware. Maar de interne fans vervangen, wel door zoiets als wat ik liet zien of iets anders? Hij zei inderdaad dat je misschien je originele fans moest vervangen als je zo'n ding er op zou zetten omdat ie misschien harder draait ofzo en dan je oude fans eraan helpt.. Maar hoe zit dat dan precies, moet ik iets anders kopen dan ik liet zien? Thanks
     
  13. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    die coolers die je op de achterkant klikt van je 360 zijn niet veel soeps.. dat gaat een tijdje goed en dan word de 360 al minder en minder...

    Wil je de cooling verbeteren dan kun je beter de interne coolers laten vervangen.
     
  14. Kokoris

    Kokoris Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox360 word vandaag voor 16.00 uur opgehaald door UPS.

    Lekker kut want heb gister Gears 2 binnen gekregen maar kwam pas om 02.30 uur uit m'n werk en moet nu alweer naar m'n werk.
    Oftewel ik heb hem wel 5 min gespeeld om nu 2 weken te wachten om verder te gaan!


    DAMN!!!!
     
  15. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
  16. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina