1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

ConsoleGaming.eu!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door GoldStriKe, 28 okt 2008.

  1. tjeerd4789

    tjeerd4789 Active Member

    Berichten:
    689
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij gaf alleen aan dat ALS je het geld hebt het werkt...
     
  2. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Mijn ideen zijn altijd goed.*)
     
  3. Hills83

    Hills83 www.wilddingos.nl

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht wel op het contract met CG ;)
     
  4. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom niet?

    Werkt altijd met geld, dus alle goede ideeen lijken op elkaar 8)
     
  5. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Je zou Europeese top-teams moeten linken aan ConsoleGaming. Zorgen dat ze exclusief op ConsoleGaming gaan spelen en dan volgen de kleinere clans vanzelf. Het is alleen wel een kwestie van een investering. Hoeft niet groot te zijn, maar dat is gewoon nodig denk ik.
     
  6. VerteX FresH

    VerteX FresH Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt er ook een fifa 09 single/team ladder op CG?
    Ik denk dat best veel clans zullen overstappen naar CG als de admins wat makkelijker te bereiken zijn , bij GB stuur je een ticket en daar wordt gewoon NIKS mee gedaan, oftwel als je een match verliest kan je eigenlijk gewoon disputen zodat je geen lose hebt, ik hoop dat dit beter gaat op CG En voorderest ja het zal een goede promotie zijn om samen met AR Gaming binnenkort eens een LAN te organiseren en zo jullie site te promoten. Ook was er laatst een toernooi van Turtle beach voor Cod4 op CG , het was een domination toernooi , was het misschien niet beter om SD te spelen want volgens mij spelen de ''grote'' clans meestal alleen SD, dus ik bedoel te zeggen goed te kijken voor welke ''doelgroep'' je een toernooi houdt.
    Als CG op deze punten verbetering kan maken denk ik dat er vele grote clans zullen overstappen naar CG,

    Keep it up!:)
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2008

Deel Deze Pagina