[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bestaat de kans ook dat ik na woensdag dan weer normaal op live kan? Probleem houdt inmiddels al een aantal dagen aan, terwijl sommigen hier er na een paar uur weer opkunnen?

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is wel raar geeft de de test alles confirmed?

3. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jep. alles is verder prima. Heb dus ook gewoon internet @ laptop. De test op de 360 geeft gewoon alles 'confirmed' aan, tot xboxlive dus. :'-(

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Paar pagina's terug zie ik dat iemand MS heeft gebeld, en dat die zeiden dat er gewerkt wordt, dus die optie heeft ook geen nut. Dus het wordt even afwachten denk ik en ook niet gaan knutselen aan je verbinding want die is gewoon goed.

5. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nja, ik wacht wel tot donderdag dan. Dan is de update geweest. Ben benieuwd! iig bedankt :)

6. Disabled

Disabled Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan sinds afgelopen zaterdag ook niet meer op live. Ik denk dat ik ben verbannen, want als ik een verbindingscheck uitvoer staat overal confirmed!! Behalve bij Xbox LIve komt te staan failed. Als je dan op de Gele Y knop drukt komt er te staan this Xbox is banned in.... of terms and violations.. Ofzoiets.. Ik reken er niet meer op dat ik er nog op kom:eek: Word waarschijnlijk een nieuwe kopen denk ik zo... want klantenservice heeft geen zin om mij te helpen.... Ik denk dat voor The Yakuza hetzelfde geld!:eek: Al heb ik nog wel stiekem de hoop dat hij het mij na woensdag ook weer gewoon doet......
    Wel vreemd dat er voorderest geen tijd bij staat, zoals tot 9999 ofzo;)

Laatst bewerkt: 18 nov 2008
  7. sjaakie1987

sjaakie1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    hangt eraf.. als je hem hebt omgebouwd zou die wel gebanned zijn aangezien microsoft weer bezig is om omgebouwde xboxes te bannen

maja als je alleen die update hebt geinstalleerd dan word je morgen gewoon weer unbanned

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Ik heb een gek klein probleempje, nou ja probleem is het niet echt. Ik heb nu al een paar keer gehad in een paar weken dat als ik aan het gamen ben ik opeens een melding krijg 'Shad0w NL 3 Friends Online'. Normaal hoort dit nooit te komen als je al een half uur aan het gamen bent, tevens als ik dan op de Guide Button druk zie ik gewoon dat er bijv. 16 vrienden online zijn. Wat is dit, en ben ik de enigste :+

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb ik ook wel eens maar dan klopt het wel de aantal die vrienden die online zijn.

10. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gedeeltelijk hetzelfde probleem, echter heb ik dus nergens staan dat gebannend ben. Ook zei Fardo hetzelfde, dat ik dus niet gebannend ben :)

Ik denk dat de theorie van Hybridtheorie ( :+ ) klopt, of in ieder geval aardig in de buurt zit :)

11. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij werkt weer! Zomaar ineens! :)

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hopelijk was mijn theorie goed. ;)

13. thomas2000

thomas2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik heb een vraagje over het verbinden van mijn XBOX met internet.
    Ik heb een internet-verbinding van Ziggo en mijn modem staat in de meterkast. Van daaruit gaat er een kabel (ethernet denk ik?) naar mij pc boven. De xbox staat relatief dichtbij mijn pc en ik wil het internet dus delen met mijn pc.
    Wat kan ik nu het beste doen? Het liefst zou ik de kabel die naar boven gaat in mijn kamer graag willen 'splitsen' naar mijn pc en xbox middels een kastje ofzo. Welke router (hoeft geen dure te zijn) kan ik dan het beste nemen?

Heel erg bedankt voor jullie reactie(s)!;)

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    je hebt een switch nodig (kost +/- 10-20 euro bij een pc winkel) router heb je niet nodig (als je beneden al een router hebt)

15. thomas2000

thomas2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aha! Zoiets dacht ik al. Dus ik kan dan mijn internet-kabel in die switch doen en mijn xbox en pc ook aansluiten op die switch?

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    klopt als een bus

17. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Edit: al antwoord op gehad.

Laatst bewerkt: 20 nov 2008
  18. thomas2000

thomas2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je berichtje. Ik heb nu de switch aangesloten aan mijn ethernet kabel. Verder heb ik de ethernet naar de pc erop aangesloten en de ethernet naar de xbox. Toch krijg ik geen verbinding met xbox, alleen met mijn pc.
    Wat kan ik nu doen? (sorry ik ben echt een noob als het hierom gaat):emo:

Bedankt voor je reactie!:thumbs:

Mijn aansluiting ziet er nu als volgt uit (ik heb een Sitecom switch gekocht overigens)

Internet komt huis binnen >> aangesloten op modem van Ziggo >> ethernetkabel naar boven>> aangesloten aan switch >> pc en xbox ook aangesloten aan switch (3x dus).

Tis al voor 99% OPGELOST. Ik heb een router aangeschaft en ik heb nu zowel verbinding met mijn pc als met xbox live. Enig schoonheidsfoutje blijft dat als ik op internet surf ik vaak een pagina moet herladen voordat ie er verbinding mee maakt. Erg vaag? Misschien iemand een idee?

P.s. ik heb dus geen router, is dat nodig?

Laatst bewerkt: 19 nov 2008
  19. Ydwor

Ydwor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HELP!

Ik kom er niet uit .. Heb gisteren Xbox live gekocht en alle gegevens netjes ingevuld (IP etc.), desondanks dit al kan mijn Xbox geen connectie vinden.. @ Fardo, je hebt alles netjes uitgelegd maar helaas ben ik niet zo slim met computers dus snap er niks van .. kun je misschien alles stapje voor stapje uitleggen hoe het moet?

Bij voorbaat dank,

Ydwor

20. hndl

hndl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gamertag wat gebeurt er.....

Hoi,

Ik ben nieuw op dit forum. Ik ben hier terecht gekomen omdat ik net als velen niet meer op xbox live kan sinds zaterdag.
    Ik verwacht het ergste en ben dus gebanned. Nu mijn vraag:
    ALs ik een nieuwe xbox360 aanschaf en ik gebruik mijn huidige gamertag voor online donwloaden van content voor spellen wat ik op mijn andere speel. Wordt ik dan weer gebanned of niet. Iemand hier ervaring of een antwoord op?

ALvast bedankt.

Ps. nog even wat vreemds. Ik ging ff kijken net op Xbox.com en moest de overeenkomst opnieuw akkoord verklaren en er stond iets in van daarna weer toegang tot xbox live meer mensen dit gehad of gelezen?

Laatst bewerkt: 19 nov 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina