1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

New Xbox Experience

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Het werkt op zich lekker soepel alleen moet ik wel zoeken nog naar wat opties. Het avatar maken vond ik ook wel geinig.

    Nadeel is alleen dat ik nu wel een grotere HD wil hebben :+
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Damn, hoe kan ik zien hoe vol mijn batterijen van de controller nog zijn? Dat kan ik nu niet meer vinden...voorheen was naar de guide gaan genoeg.

    En hebben jullie dat ook als je bijvoorbeeld naar Game marketplace gaat, all new arrivals kiest..dat het dan een behoorlijk tijdje moet laden? En dit geld dan voor veel dingen....dat was eerst niet zo, zelfs bij themas doet ie er best lang over.
     
  3. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Staat toch nog gewoon bij de guide button? Linksboven het vak.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ach idd, zal er wel overheen gekeken hebben. Jezus zeg, hier begin ik wel moe van te worden...ik scroll een beetje door die themes heen maar hij moet werkelijk alles inladen en dat duurt echt veel te lang...dat begrijp ik echt niet. En ik krijg ook vaak genoeg een erorr dat ik de informatie niet kan retrieven ....
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hier geen problemen, bij mij gaat het echt super snel.
     
  6. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het er juist wel goed uitzien.

    Weet alleen niet wat precies een party inhoud? Je zit bij elkaar in de chat, maar verder?
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    ook als je door de themes scrolt en gewoon dingen aanklikt? Want de hele tijd laadt ie dat in hier...om gek van te worden. VOorheen ging dit heel vlot.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja, dat werkt gewoon prima bij mij.
     
  9. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Weet iemand hoe je je theme kan veranderen? Ik heb nu een CastleCrashers theme, maar ik wil gewoon weer de neutrale xbox theme. Dit kon via personal settings ofzo, maar dat kan ik niet vinden (en ook niet bij de console settings).

    Dit heb ik ook. Laden duurt een tijd, helemaal in vergelijking met het oude dashboard en ook ik ook krijg zo'n error over "cant retrieve en dan nog iets" :mad:.
     
  10. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    http://avatar.xboxlive.com/avatar/jouw naam/avatar-body.png

    zo kan jeje avatar checken.
    Ik wou eerst zo'n tovenaar maken met zo'n snor maar er was geen hoed:mad:

    edit: Servers van M$ zijn overbelast :+ Daarom zou het laden van die themes en zo ook wel langer duren.
    Ik vind het erg irritant dat nieuwe menu, vooral als ik er snel doorheen scroll wordt ik er duizelig van...
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2008
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Check startpost....

    En over de traagheid van XBL: komt gewoon door de drukte.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    My xbox --> 2e tablad. en dan staat die er tussen change theme.

    @Dulle weet jij hoe je het begin kan wijzigen bij staat die altijd op Spotlight en dat kan je veranderen lijkt me?
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2008
  13. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Duidelijk. Bedankt :thumbs:.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ah gelukkig, dus ik ben niet de enige met dat probleem. Anyway...

    Ik heb net een Tomb Raider Underworld theme van 50 points gekocht..heel cool,maar ik zie alleen maar de bovenkant van de theme als ik in het main menu sta, logisch..want dat grijze ding zit ervoor ...is dat weg te halen of dat niet? En ik las iets over hoe themes ook je icons zullen veranderen naar icons uit de desbetreffende game, maar ik zie dat niet...dat geld zeker niet voor elke theme?
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Zusje zat net op de 360, zonder internet. Doet ze hem uit en merk opeens dat hij nog niet uit is, hij stond zomaar op download stand. 8)
     
  16. Lollindir

    Lollindir Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    AAh wat is dit nou; Als ik naar friends ga op dash, en ze zitten in de party. Dan selecter ik de party, kijk wie erin zit. Als ik nu trug wil, dus uit dit party scherm, terug naar het overzich van friends....loopt ie vast, hele tijd al. Ik heb ook al geprobeer om via de guide button weg te komen maar blijft hangen :confused::confused:

    Iemand enig idee, of heeft et zelfde?

    EDIT:
    Hmmm moet een tijdje wachten als ik terug ga. Geluid liep ook door, dus indiceerde al op geen vastloper:p
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2008
  17. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is het al eens gezegd, maar door dat partysysteem zal er zeker 'gecheat' worden.
    Wij waren zonet ook een party in CoD WaW en wanneer je dood was, kon je nog rustig verder praten en dus zeggen waar je doodgegaan was enz...
     
  18. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Een vriend van mij heb sinds de update al een aantal vastlopers gehad,iemand
    anders hier ook of heeft die gewoon pech.
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Inderdaad, speelde vanmiddag Gears 2 met wat gasten en zaten allemaal in zo'n party chat, ik mij dus ergens schuilen zegt er een tegen zijn teamlid waar ik was... :x
     
  20. Marcjah

    Marcjah King Of Members

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    heb precies het zelfde.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina