Ik vond de ep anders best cool! Qau sfeer/emotie is hij echt super! Die muziek, de gezichtsuitdrukkingen en stem en ook algehele verschijning van Noitora is echt super uitgewerkt! Gevecht met Szayel was inderdaad weer weinig, maar ach, het Nel/Noitora verhaal vind ik echt mooi. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe Pesche/Dondochakke er in het echt uitzien.
alhoewel deze week ook super cool was met dondochakka en Pesche! heerlijk die grapjes met dat zwaard uit zijn...
Hahaha inderdaad. VRoeger toen ik net pas joinde (was bleach rond aflevering 100 ofzo) kon je tenmisnte gelijk de volgende aflevering beginnen. Nu is het wachten echt te lang. Denk echter dat volgende week echt een introductie van alle captains is.
Hehe, ook net gekeken. Einde van deze ep was inderdaad geniaal, maar we zijn nog lang niet bij het einde van deze arc! Spannend!
@ sommigen hierboven: Spoilers mensen damn wat een geweldige ep. Spoiler Dondochakke en Pesche zijn veel interessanter met een meer serieuze kant. En kenpache! Volgende week wordt weer helemaal te gek. Ik heb trouwens een H264 bestand?
Hahaha zeker doorkijken! zitten vind ik persoonlijk paar saaie stukken tussen (de fillers van de bounts rond aflevering 90 tot 110 en de captain amagai filler van rond de 170) maar het echte verhaal maakt zoveel goed! Morgen is het eindelijk zo ver. Ze zullen nog wel niet met elkaar gaan vechten (denk dat je eerste de andere captains ziet verschijnen en een hoop gelul) maar denk dat het hulpje van Noitra iedere geval de aflevering niet overleefd!