1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Geef XBW.nl een next-gen uitstraling!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Boes, 16 nov 2006.

  1. Dioxic

    Dioxic Guest

    Standaard layouts wat je overal ziet tegenwoordig, zoiets als www.teamxbox.com zouden jullie moeten hebben, maar xbw kan lang niet zoveel info en content aanbieden, laat staan de reviews die op tijd komen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 nov 2006
  2. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Even een Schopje, ik vind het wel een goed idee, want een beetje Xbox 1 uitstraling heeft het forum wel(geen negative kritiek ofzo hoor)


    Greetz
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Gelukkig is een forum aanpassen zo gedaan ;)
    Laat XBW Green Machine er gewoon in en maak als er tijd over is een XBW NXE kleurenpalet bij is mijn idee ...
     
  4. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Inderdaad. Het aanpassen van de kleuren is in Vbulletin niet zo'n heel groot probleem, tenminste ik vond het best simpel te doen :) Als er iets is wat een re-style kan gebruiken is het, het forum wel. Of misschien in dezelfde stijl als de frontpage? :)
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wanneer krijgen we V4? :+
     
  6. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Zeiden ze ook vorig jaar... en het jaar er voor... (en het jaar ervoor? ...) :+.

    Aan het forum kan weinig veranderd worden wat uiterlijk betreft. Wat anders skins maar dan nog zal de lay-out hetzelfde zijn. Zolang vBulletin hun uiterlijk niet upgrade zal het hier ook niet gebeuren.
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb in 2005 nog een concept voor V4 gezien. :+
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Lol@Pegas die 2 jaar oude replies quote :)
    Dus in 2010 vragen we het wel weer :+
     
  9. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Hmm... niet gezien dat het zo'n oude was :+.
     
  10. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Een iets frissere groen zou geen gek idee zijn :)

    [​IMG]
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Ja, zo'n limoen achtig groen zou mooi zijn. :)
     
  12. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan worden je ogen knettergek joh! 8)
     
  13. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
  14. Boes

    Boes Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, ik vind opeens in mn mailbox een reactie op mn thread die ik 2 jaar geleden startte. Zo oud maar toch zo up to date, er is nog geen steek verandert. Check bijv. xbox.com. Gewoon simpel wat mettalic achtige uitstraling, en xbox is tegenwoordig ook overwegend wit met groene accententen, terwijl het forum nog steeds compleet groen is. Stel nou dat alleen de groene balken overal lichtgrijs worden en alle woorden daarin lichtgroen, dan is het al een stuk meer x360.
     
  15. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Lime groen / metallic achtig zou wel mooi zijn.

    Alhoewel ik geen problemen heb met de huidige skin.
     
  16. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb een paar jaar geleden deze Green Machine skin voor vBulletin gemaakt en ik kan je vertellen dat het geen appeltje-eitje is. Vooral het vervangen van alle plaatjes, de quote, reply enz. enz. door eigengemaakte plaatjes gaat echt een hoop tijd in zitten.
    Een skin installeren is een eitje maar als je een eigen kleuren combinatie wil maken dan moet je elk balkje en tabelletje een eigen kleurcode geven.

    Geloof me, ik dacht ook dat ik dat wel ff zou doen. Uiteindelijk kwam ik na een paar dagen nog steeds plaatjes en tabellen tegen die ik gemist had.

    De plaatjes zijn wel wat outdated maar de kleuren zijn wel rustig voor het oog, imo. :)
     
  17. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Je kunt het ook subtiel doen. Het is moeilijker dan het lijkt. Als je eenmaal weet welke codes waarvoor staan heb je zo een template om gegooid. En buttons is ook een kwestie van uploaden en toepassen. Het is niet dat je harde code moet gaan doorspitten.

    schets:
    [​IMG]
     
  18. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Persoonlijk vind ik dat felle limoen groen zwaar irritant. De balken boven posts vallen heel erg op en trekken de aandacht weg. Liever zie ik rustige kleuren.
     
  19. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Persoonlijk vind ik de XBW Green Machine een zéér rustige, prettige skin. Volgens mij ging de discussie ook over de frontpage.
     
  20. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Die kleur ziet er cheap uit, vind dit echt goed.
     

Deel Deze Pagina